Doe je cryptovrienden hier een plezier en vertel eens of het er ook leuk uitziet als je weet wat er staat.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor 1 BTC vertaal ik een dag Russische topics voor je.
Haha ik heb nog niet eens 0,3 BTC voor je. Spreek / lees jij russisch ja?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voor 1 BTC vertaal ik een dag Russische topics voor je.
Is het Cyrillisch alfabet logisch/eenvoudig?quote:Op maandag 5 juni 2017 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb weinig problemen met lezen, nee.
Logischer dan ons alfabet want het is grotendeels fonetisch.quote:Op maandag 5 juni 2017 16:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is het Cyrillisch alfabet logisch/eenvoudig?
twitter:kirtechnet twitterde op maandag 05-06-2017 om 16:14:08$WINGS holders you can get bonus after Bancor ico ends, hold your wings in localwallet not on exch, for that dvdntshttps://t.co/cE0xslqhEx reageer retweet
Zomaar iedereen?quote:Op maandag 5 juni 2017 17:06 schreef fukforce het volgende:
Wings houders krijgen binnenkort een bonus
twitter:kirtechnet twitterde op maandag 05-06-2017 om 16:14:08$WINGS holders you can get bonus after Bancor ico ends, hold your wings in localwallet not on exch, for that dvdntshttps://t.co/cE0xslqhEx reageer retweet
valt nu te pletter als een raketquote:
Wat is hiervoor de regel?quote:There are many public exchange platforms out there that you can use to trade EcoBit, for example: Poloniex, BTC38, HITBTC and etc. These are the exchange platforms that are highly liquid and also you will have 24/7 access to your coins.
ik denk dat je vooral de thread op bitcointalk.com moet volgen.quote:Op maandag 5 juni 2017 17:58 schreef no1uknow het volgende:
Kan je ergens uitvinden of een aankomende coin (in ICO bijv) op welke exchanges terecht gaat komen?
Zit me bijv. te verdiepen in Ecobit, die bij hun FAQ alleen maar stellen:
[..]
Wat is hiervoor de regel?
Ja, lekker met alle fanboys in 1 topic posten hoe geweldig hun coin is.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:05 schreef niggeplease het volgende:
[..]
ik denk dat je vooral de thread op bitcointalk.com moet volgen.
Ah thanksquote:Op maandag 5 juni 2017 18:05 schreef niggeplease het volgende:
[..]
ik denk dat je vooral de thread op bitcointalk.com moet volgen.
Veel meer bedoel je 😉quote:Op maandag 5 juni 2017 18:18 schreef Scrummie het volgende:
Zoals van Verge zijn er bizar veel tokens: 13,409,472,280 XVG, veel minder dan bijv. Waves. Heeft dat ook invloed op de waarde? Vast een domme vraag
Opzich interessant project. Ik draai op dit moment een exit node waardoor je een stake in de token krijgt.quote:Two exchanges are currently confirmed ; Liqui and Bittrex.
Eh ja, dat bedoel ik jaquote:Op maandag 5 juni 2017 18:20 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Veel meer bedoel je 😉
En dat heeft sowieso wel invloed op de waarde. Maar dat wil niet altijd zeggen dat een coin waar er weinig van zijn veel meer waard word dan een coin waar er veel van zijn.
Nee.quote:Op maandag 5 juni 2017 18:27 schreef niggeplease het volgende:
is waves een verbeterde versie van ethereum of is dat overdreven?
quote:Op maandag 5 juni 2017 18:27 schreef niggeplease het volgende:
is waves een verbeterde versie van ethereum of is dat overdreven?
Ik golemwinsten en strat winsten omgezet in lisk vanmiddagquote:Op maandag 5 juni 2017 18:35 schreef Mender het volgende:
Mijn winsten van golem omgezet naar steem een paar dagen geleden. Echt op het goede moment, gaat lekker
Neuh, ik heb een nodequote:Op maandag 5 juni 2017 19:57 schreef niggeplease het volgende:
zijn hier mensen die hun Waves leasen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |