Heb nog geen specifieke in gedachten, hoewel Ecobit wel een mooi project is (en dan voor de HODL voornamelijk en in it voor de ideologische factor ookquote:Op maandag 5 juni 2017 14:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Vaak 0,1 eth ofzo
Aan welke ICO wil je meedoen?
Thanks!quote:Op maandag 5 juni 2017 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Verschilt per ICO, iedereen kan zijn of haar eigen regels maken.
jawel maar ik ga ze nu niet meer kopen, misschien alleen om ze om te ruilen voor andere coins.quote:
Ik wel, maar die koop ik liever niet meer nu iddquote:
quote:Op maandag 5 juni 2017 14:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik wel, maar die koop ik liever niet meer nu iddHoewel ETH nog wel gaat groeien, die gaat nog wel naar 500/1k.
is toch een erg rare redenatiequote:Op maandag 5 juni 2017 14:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik wel, maar die koop ik liever niet meer nu iddHoewel ETH nog wel gaat groeien, die gaat nog wel naar 500/1k.
Nouja, kijk; je kan nu 1BTC kopen, maar je gaat pas echt geld verdienen als het naar tien K of naar tientallen K's per stuk gaat.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
is toch een erg rare redenatie
oh iets is x100 gegaan dus ik koop het niet
bitcoin is ooit van 1 naar 100 gegaan, toen zouden jullie dus nooit zijn ingestapt
Misschien als er weer een correctie is dat ik weer wat ga kopen.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
bitcoin is ooit van 1 naar 100 gegaan, toen zouden jullie dus nooit zijn ingestapt
Als je erin zit op de gok/hoop op een snelle payoff.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Exact. Kan zomaar Ethereumhoogte bereiken.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:27 schreef MaGNeT het volgende:
Waves of Lisk kunnen ook nog x100
Is maar wat de gek er voor geeft.
Mocht dat gebeuren, ga jij dan zelf naar de moon 😮🤗😀quote:Op maandag 5 juni 2017 14:27 schreef MaGNeT het volgende:
KFC Bucket Lite.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:33 schreef fukforce het volgende:
Voor de mensen met Wings in welke wallet bewaren jullie die????
Dan koop ik de maanquote:Op maandag 5 juni 2017 14:35 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren, ga jij dan zelf naar de moon 😮🤗😀
Dan koop ik een skyboxquote:Op maandag 5 juni 2017 14:36 schreef Typisch het volgende:
Als Waves x100 gaat betalen Inso, onlo en ik samen de nieuwe Kuip.
https://www.reddit.com/r/(...)ion_xrp_zec/di84t6y/quote:Op maandag 5 juni 2017 14:07 schreef niggeplease het volgende:
[..]
Van wat ik er van gezien heb ziet het er best professioneel uit en de prijs is nog niet gestegen. Dus best een gokje waard.
Jaquote:Op maandag 5 juni 2017 13:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Heb je die TT nou al verkocht? Jij lijdt geen honger gok ik
Edit; hoe ziet je portfolio er verder uit? Als je het wil zeggen that is :p
En ripto bux?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:27 schreef MaGNeT het volgende:
tja shitcoin of mooncoin, wie zal t zeggen.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:51 schreef kthxbye het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)ion_xrp_zec/di84t6y/
Same here, twijfel voor meer waves.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:03 schreef kthxbye het volgende:
Net voor deze stijging TRST ingekochtNice!
wbt mijn vraag eerder: Ik zit al langer in Waves hoor (thanks MaGNeT), vanaf zo'n 40 eurocent per stuk. Daarom vroeg ik me af of het wel slim is om er nog meer bij te kopen nu ie al 10 keer over de kop is gegaan
Ik denk dat ik er toch nog een zooi bijkoop. Die roadmap ziet er wel echt goed uit en er zit een goed team achter.
Ik heb mijn meeste coins op paper wallets (cold storage). Verwacht binnenkort een ledger nano s op de mat, ondanks dat ik niet zoveel geld in crypto heb zitten wil ik graag het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:35 schreef kloon_bassie het volgende:
Waar 'bewaart' iedereen hier zijn coins (zowel bitcoin als altcoins)? Laten jullie dat bij poloniex/bittrex oid staan of verplaatsen jullie het naar een veilige locatie op het moment dat je klaar met traden?
Daar hebben jullie een punt haha. Nou heb ik een username op een forum, en zijn dit 'serieuze' bedrijven die hun product willen verkopen, toch wel een verschilquote:
15% en toen deed hij niks meer. Nu alles in verge gestopt.quote:
quote:Op maandag 5 juni 2017 15:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
15% en toen deed hij niks meer. Nu alles in verge gestopt.
Ik zit ook vrij stevig in verge.quote:Op maandag 5 juni 2017 15:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
15% en toen deed hij niks meer. Nu alles in verge gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |