Arbitrage is het woord dat je zoektquote:Op maandag 5 juni 2017 22:52 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Haha nee.. gewoon de koers op beide sites bekijken.
Op Bitonic betaal ik as we speak 2395,09 voor 1 BTC. Op Kraken is dit 2354,00. Dat zijn 40 euro, hebben of niet hebben.
Echter op Poloniex is die zelfde BTC dan ineens weer maar 2313,00 Euro waard (dit verschil was vanochtend nog groter).
Er zit dus nog eens 41 euro tussen Poloniex en Kraken. Samen met de 40 euro van Bitonic zit je dan al op 81 euro verschil.
Voor ETH betaal ik momenteel op Kraken 220,72 euro en op Poloniex 221,19 euro. Die kan ik dus (op dit moment) zelfs goedkoper inkopen op Kraken dan op Poloniex. Als ik die dan overmaak naar Poloniex heb ik 2 voordelen. Ten eerste is mijn ETH transactie sneller verwerkt en ten tweede maak ik geen 41 of, zoals in het geval van Bitonic, 81 euro verlies als ik 1 BTC zou kopen ipv ETH twv 1 BTC.
15 eth is behoorlijk, gaat dit wat worden ja?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:44 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Hehe. Je kunt via hun Slack een priority pass aanvragen. Daarmee registreer je een MyEtherWallet (bijv) adres en zodra de bevestiging binnen is kun je je transactie versturen.
Hierrr de link naar de aanvraag voor de priority pass: KLIK
Hierrr de link naar hun Slack: KLIK
quote:current congestion on the ETH blockchain
Dat wil Waves oplossen met een BitcoinNG variant om meer transacties aan te kunnenquote:
Ik support dit soort initiatieven wel. Lees er ook goede verhalen over van anderen. Ze hebben meerdere exchanges die de coin vanaf dag 1 aanbieden (sowieso al één major exchange). En daarnaast blijft het altijd een 'gok' natuurlijkquote:Op maandag 5 juni 2017 22:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
15 eth is behoorlijk, gaat dit wat worden ja?
Waarom zoveel?quote:Op maandag 5 juni 2017 22:44 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Hehe. Je kunt via hun Slack een priority pass aanvragen. Daarmee registreer je een MyEtherWallet (bijv) adres en zodra de bevestiging binnen is kun je je transactie versturen.
Hierrr de link naar de aanvraag voor de priority pass: KLIK
Hierrr de link naar hun Slack: KLIK
En nu zit ik dus idd weer met 10 ETH opgescheept.. niet wetende wat ik er van zal kopen. Ik zie ETH voor de komende dagen/weken als slow mover en wil eigenlijk nog even snel winst pakken met een hoog risico.quote:
Te laat?quote:Op maandag 5 juni 2017 23:05 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
En nu zit ik dus idd weer met 10 ETH opgescheept.. niet wetende wat ik er van zal kopen. Ik zie ETH voor de komende dagen/weken als slow mover en wil eigenlijk nog even snel winst pakken met een hoog risico.
Twijfel, twijfel... Verge? Eigenlijk te laat.. BAT? Ben ik ook weer te vroeg uitgestapt.. Stratis bij kopen omdat die nog eens x100 zou kunnen doen? Ik wilde er Lisk mee kopen maar daar was ik ook weer te laat mee.. verder vind ik interessant; Komodo, BlockNet, BitBay, TaaS.... keuzes....
Dit ja, Verge staat nog relatief laagquote:Op maandag 5 juni 2017 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Te laat?
Als je vertrouwen hebt in een crypto project ben je nu prima op tijd.
Hoeveel gaat erinquote:Op maandag 5 juni 2017 23:08 schreef Dutchpassion het volgende:
NatteBever, kan ik als die launch is gewoon via de site aankopen als ik me heb geregistreerd?, eerste ICO, spannend.
Denk dat ik er 1 a 1.5 bitcoin opzet! Heb er ook vertrouwen in!quote:Op maandag 5 juni 2017 23:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoeveel gaat erin
En hoeveel krijg je voor die 15eth @ nattebever?
Das ook behoorlijk jaquote:Op maandag 5 juni 2017 23:10 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Denk dat ik er 1 a 1.5 bitcoin opzet! Heb er ook vertrouwen in!
Te laat voor de snelle grote pump. Niet op lange termijn. Deze ETH wilde ik gebruiken om de komende dagen (vakantie) iets actiever mee te schuiven op coins waarvan in verwacht dat ze snel zullen stijgen. Ik twijfel of bijvoorbeeld een Verge de trend van vandaag en gisteren doortrekt naar morgen en overmorgen.quote:Op maandag 5 juni 2017 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Te laat?
Als je vertrouwen hebt in een crypto project ben je nu prima op tijd.
Prooooost!quote:Op maandag 5 juni 2017 23:14 schreef Mender het volgende:
Wat een gekkenhuis. Afgelopen 30 dagen gemiddeld iedere twee dagen ¤ 1k profit
Met jouw 10 eth gaatie tenminste íets omhoog nogquote:Op maandag 5 juni 2017 23:14 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Te laat voor de snelle grote pump. Niet op lange termijn. Deze ETH wilde ik gebruiken om de komende dagen (vakantie) iets actiever mee te schuiven op coins waarvan in verwacht dat ze snel zullen stijgen. Ik twijfel of bijvoorbeeld een Verge de trend van vandaag en gisteren doortrekt naar morgen en overmorgen.
Ik bedenk me nog eventjes en anders ga ik met de rest mee en steek het in Cofound.itquote:Op maandag 5 juni 2017 23:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Met jouw 10 eth gaatie tenminste íets omhoog nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |