Voor mij met stip Bitonic.nl.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:05 schreef startende het volgende:
Welke manier vinden jullie beste en snelste m bitcoins te kopen?
Bitconic 100% Hollandse degelijkheidquote:Op maandag 5 juni 2017 21:05 schreef startende het volgende:
Welke manier vinden jullie beste en snelste m bitcoins te kopen?
Aantal coins maakt niet uit, hooguit de grootte van de marketcap om groeipotentieel als argument te gebruiken. Wel maakt uit hoeveel coins erbij gaan komen in een bepaald tijdsbestekquote:Op maandag 5 juni 2017 20:12 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ik had er vannacht wat van gekocht maar met ruim 16 miljard coins zie ik het niet zo heel gauw klimmen naar boven
Aha. Die zag ik ook voorbij komen, lijkt me een leuk apparaatjequote:Op maandag 5 juni 2017 15:08 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
[..]
Ik heb mijn meeste coins op paper wallets (cold storage). Verwacht binnenkort een ledger nano s op de mat, ondanks dat ik niet zoveel geld in crypto heb zitten wil ik graag het zekere voor het onzekere nemen.
oh handige sitequote:Op maandag 5 juni 2017 21:07 schreef TourOfData het volgende:
Zoveel ICO's die miljoenen ophalen.
http://www.icocountdown.com/
Confirmation mail gecheckt? Staat hij bij de withdraw history.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:22 schreef Meneerik2 het volgende:
Heb van mn Poloniex account Burst verplaatst naar mijn Bittrex account. Dat was zaterdag en ze zijn er nog steeds niet. Dat is lang toch?
Hoeveel Teslas zijn dat?quote:Op maandag 5 juni 2017 21:43 schreef brombeer_ het volgende:
pff flinke margin call op OKcoin. 200 btc liquidatie
Ik zit (sinds lange tijd) weer eens daar te loeren, maar die volumes zijn flink geslonken sinds die regulering, of nie?quote:Op maandag 5 juni 2017 21:43 schreef brombeer_ het volgende:
pff flinke margin call op OKcoin. 200 btc liquidatie
Nee volgens mij sinds ze weer fees hebben. Toen ze tijden geen fees rekenden was het volume veel hoger.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:52 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zit (sinds lange tijd) weer eens daar te loeren, maar die volumes zijn flink geslonken sinds die regulering, of nie?
Ja het is wel minder geworden helaas.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:52 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik zit (sinds lange tijd) weer eens daar te loeren, maar die volumes zijn flink geslonken sinds die regulering, of nie?
Ja, maar die fees was imho onderdeel van die regulering....quote:Op maandag 5 juni 2017 21:55 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee volgens mij sinds ze weer fees hebben. Toen ze tijden geen fees rekenden was het volume veel hoger.
Als ik die MC's zo zie, lijkt deze plotselinge stijging verdacht veel op een ouderwetsche stophuntquote:Op maandag 5 juni 2017 21:55 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Ja het is wel minder geworden helaas.
https://twitter.com/whale(...)serp%7Ctwgr%5Eauthor
Nog steeds niet gevuld. Zal wel even duren denk ik.
Kan ik me goed voorstellen. De coins die ik op mijn ledger ga stallen (BTC en MAID) zijn voor de lange termijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 21:38 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Aha. Die zag ik ook voorbij komen, lijkt me een leuk apparaatjeIk vind t nu alleen een beetje lastig wanneer ik alles over zet van Exchange naar lokale wallet. Moment van traden en miner fee... bij onder de 2k¤ vind ik t persoonlijk niet de moeite om t telkens naar lokaal te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |