Stel dat deze twee jongens niks met elkaar te maken hebben en beiden de meisjes hebben vermoord. Een jongen van 14 (of 16) kan toch niet in zijn eentje een lijk verplaatsen? Ik weet het niet, hoor..quote:Op maandag 5 juni 2017 14:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat zou ook kunnen.
Maar ook daar is toch helemaal niks over bekend?
Kansloos en bijzonder sneuquote:Op maandag 5 juni 2017 14:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die mensen van de foto worden nu bedreigd (of was dat al genoemd?)
Nee, maar als een jongen van 14 of 16 de dader zou zijn, heeft hij weinig mogelijkheden voor het verplaatsen van het lichaam. Zeker bij Romy omdat de tijd tussen vermissing en vinden zo kort was.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:07 schreef Copycat het volgende:
Oh, dat zou ook kunnen.
Maar ook daar is toch helemaal niks over bekend?
Ik heb geen foto's van deze specifieke jongens gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:09 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Stel dat deze twee jongens niks met elkaar te maken hebben en beiden de meisjes hebben vermoord. Een jongen van 14 (of 16) kan toch niet in zijn eentje een lijk verplaatsen? Ik weet het niet, hoor..
Het kan wel, maar daar geloof ik ook niet in.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:09 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Stel dat deze twee jongens niks met elkaar te maken hebben en beiden de meisjes hebben vermoord. Een jongen van 14 (of 16) kan toch niet in zijn eentje een lijk verplaatsen? Ik weet het niet, hoor..
Welk berichtquote:Op maandag 5 juni 2017 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van deze specifieke jongens gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.
Vandeweek nog dat bericht van die puber die een aantal agenten tegen de grond werkte.
Adrenaline maakt sterk.
Natuurlijk, geen puber is hetzelfde, geen casus is hetzelfde.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's van deze specifieke jongens gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.
Vandeweek nog dat bericht van die puber die een aantal agenten tegen de grond werkte.
Adrenaline maakt sterk.
Mja, de kans is inderdaad groter.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:12 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Natuurlijk, geen puber is hetzelfde, geen casus is hetzelfde.
Maar jezelf verweren tijdens een aanhouding vind ik toch van een andere orde dan een lijk uit de weg ruimen...
De vraag is meer hoe verplaats je een dood lichaam zonder auto?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze op dezelfde lokatie zijn gevonden?
Dood gewicht is ook extra loodzwaar.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:13 schreef JopJuh het volgende:
De vraag is meer hoe verplaats je een dood lichaam zonder auto?
Niet, ik zou niet weten hoe je dat zonder auto op een onopvallende manier kan doen.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:13 schreef JopJuh het volgende:
[..]
De vraag is meer hoe verplaats je een dood lichaam zonder auto?
(Elektrische) bakfiets en dan het zeiltje dicht.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:14 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Niet, ik zou niet weten hoe je dat zonder auto op een onopvallende manier kan doen.
Dat wist ik niet, nee. Als dat zo is dan is dat heel sneu.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die mensen van de foto worden nu bedreigd (of was dat al genoemd?)
http://www.ad.nl/amersfoo(...)de-politie~aa6f7732/quote:Op maandag 5 juni 2017 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, nee. Als dat zo is dan is dat heel sneu.
Probeer je te helpen in je vrije tijd om naar zo'n meisje te zoeken word je door één of andere puisterige zolderkamerautist gelijk op de terroristenlijst gezet.
Ja dat is toch wel triest. Sta je dan met je goeie gedrag.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, nee. Als dat zo is dan is dat heel sneu.
Probeer je te helpen in je vrije tijd om naar zo'n meisje te zoeken word je door één of andere puisterige zolderkamerautist gelijk op de terroristenlijst gezet.
Auto jatten en zonder rijbewijs een stukje mee rijden kan ook nog.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
(Elektrische) bakfiets en dan het zeiltje dicht.
Extreem sneu.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:17 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/amersfoo(...)de-politie~aa6f7732/
De meisjes lagen toch in het water? Weleens aan de mogelijkheid gedacht dat ze naar de vindplaats zijn gedreven? Ik ken het gebied niet, ik denk de meesten van jullie ook niet dus het heeft ook weinig zin te speculeren.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Adrenaline maakt sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |