Gewoon aan de juiste touwtjes trekken.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Snap eigenlijk ook niet waarom de vermissing van Savannah zo groot in het nieuws is geweest. Meestal blijft het lokaal, Amber-Alert en de site van de politie. Niet iedere nieuwssite...
Ik vind dat van Romy anders ook best wel bizar. Bij haar hebben ze geen eens de tijd gehad om haar te kunnen opgeven als vermist.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:30 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Vermissing is aantal dagen groot in nieuws/social media geweest. Romy is naar de buitenwereld toe nooit vermist geweest.
Nee nu je het zegt. Meestal alleen zo een burgernet ding toch?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Snap eigenlijk ook niet waarom de vermissing van Savannah zo groot in het nieuws is geweest. Meestal blijft het lokaal, Amber-Alert en de site van de politie. Niet iedere nieuwssite...
Denk dat het komt omdat Savannah donderdag kwijt was en vrijdag Romy werd gevonden. Toen was het natuurlijk spanning en sensatie voor alle nieuwszenders en sites, want er was een 14-jarige meid dood gevonden en een andere was kwijt.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Familie deed oproepen op Facebook en dat nam een redelijke vlucht.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:31 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ook, inderdaad. Maar niet de Telegraaf, Nos etc. Frappant.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:32 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Nee nu je het zegt. Meestal alleen zo een burgernet ding toch?
En komkommertijd.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:32 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Nee nu je het zegt. Meestal alleen zo een burgernet ding toch?
Dit ook inderdaad. Familie zette slim social media in en dat gaat meestal veel sneller en effectiever.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:32 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Familie deed oproepen op Facebook en dat nam een redelijke vlucht.
Is ook zo. Maar omdat het zo snel is gegaan en er naar de buitenwereld geen vermissing was heeft deze zaak dus niet een paar dagen media-aandacht gekregen. Publiek heeft dus minder binding met deze zaak.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind dat van Romy anders ook best wel bizar. Bij haar hebben ze geen eens de tijd gehad om haar te kunnen opgeven als vermist.
quote:
Omdat mensen te lui zijn om te lezen en de meisjes en/of verdachten niet uit elkaar kunnen houden?quote:
Niet samenvoegenquote:Op maandag 5 juni 2017 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Toch vind ik samenvoegen geen gek idee. Het gaat toch al de hele tijd over Romy en Savannah samen. Maar goed ik weet niet of dat een goed idee is. Roep maar wat.
Lijkt mij prima.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Toch vind ik samenvoegen geen gek idee. Het gaat toch al de hele tijd over Romy en Savannah samen. Maar goed ik weet niet of dat een goed idee is. Roep maar wat.
Ja dat moet een moderator van NWS denk ik maar beslissen. Ik gooi het idee gewoon even neer.quote:
quote:Op maandag 5 juni 2017 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat moet een moderator van NWS denk ik maar beslissen. Ik gooi het idee gewoon even neer.
quote:
Nee. Omdat deze zaken toch door elkaar heen lopen. Wanneer blijkt dat er toch écht geen verband is, kunnen ze weer uit elkaar. Niet zo moeilijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:36 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Omdat mensen te lui zijn om te lezen en de meisjes en/of verdachten niet uit elkaar kunnen houden?
Samenvoegen maakt het verwarrend.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:37 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Nee. Omdat deze zaken toch door elkaar heen lopen. Wanneer blijkt dat er toch écht geen verband is, kunnen ze weer uit elkaar. Niet zo moeilijk.
Oh, ik vatte "roep maar wat" anders op dan jij bedoelde.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat moet een moderator van NWS denk ik maar beslissen. Ik gooi het idee gewoon even neer.
Dan kan je ook andersom redeneren.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:37 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Nee. Omdat deze zaken toch door elkaar heen lopen. Wanneer blijkt dat er toch écht geen verband is, kunnen ze weer uit elkaar. Niet zo moeilijk.
Eens.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:39 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dan kan je ook andersom redeneren.
Vooralsnog ziet de Politie geen verband. Beide zaken hebben ook nu al een apart topic.
Dus je kan ze samen als blijkt dat ze toch wél een verband blijken te hebben.
Maar goed, doe wat je denkt dat goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |