Dat denk ik wel.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:01 schreef JopJuh het volgende:
Deze gasten hebben geen auto, ook bizar, daad en lichaam dan toch gelijk opdezelfe plek? Heel vreemd als het een druk punt was dat bruggetje...
Want jij kent de daders?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat lijkt me in dit geval niet zo moeilijk
Mobiel is het ook gewoon lastig, mooi dat het nu toch weg is!quote:Op maandag 5 juni 2017 14:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
voor me gevoel had ik eerder op me mobiel alles aangevinkt en verwijderd maar dat blijft ruk. Als je ergens een note zet ofzo gaat alles weer op de reset grr... dacht echt dat ik alles had weggegooid
Klopt, het zijn wel ideale tools om heksenjachten te kunnen ontketenen. Althans, figuurlijk dan. Niet echt jagen op heksen natuurlijk, maar dat snapte je vast wel.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
En dat was nog voordat social media groot was
Nee, maar als minderjarige een andere minderjarige vermoorden lijkt me dat je niet helemaal 100 bent.quote:
Dat is vaak het probleem. Mensen willen het niet geloven als het niet in hun straatje past.En wat ze niet kunnen geloven bestaat dan simpelweg ook niet. Punt en klaar. Geen discussie meer mogelijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:16 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Nu was Romy volgens mij best een klein en tenger meisje, als ik naar haar foto's kijk. Maar toch, dat een jongen van 16 dit alleen heeft gedaan kan ik niet geloven. Of misschien wil ik het gewoon niet geloven.
Dat geloof ik. Maar ik denk de meesten niet.quote:
14-jarige jongen in het geval van Romy.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:16 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Nu was Romy volgens mij best een klein en tenger meisje, als ik naar haar foto's kijk. Maar toch, dat een jongen van 16 dit alleen heeft gedaan kan ik niet geloven. Of misschien wil ik het gewoon niet geloven.
Is het doden van een 14-jarig meisje en haar lichaam dumpen in een sloot niet genoeg of vind jij dat normaal gedrag?quote:
Vraag is of er überhaupt wel een lichaam 'versleept' moest worden natuurlijk. Omgebracht op de uiteindelijke vindplaats. Misschien niet logisch gezien de redelijke openbare plek daar bij de Kronkels.....maar daar een lichaam dumpen (zonder auto?), als 16-jarige (zonder hulp?) doe je ook niet zo 1-2-3.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:13 schreef JopJuh het volgende:
[..]
De vraag is meer hoe verplaats je een dood lichaam zonder auto?
Hoezo?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar als minderjarige een andere minderjarige vermoorden lijkt me dat je niet helemaal 100 bent.
Nouja, bijna weer een nieuw deel.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
De TT klopt niet, trouwens. De tweede (of de eerste) verdacht heeft te maken met Romy, niet met Savannah.
Ook dat weet je niet. Of ze gedumpt is.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Is het doden van een 14-jarig meisje en haar lichaam dumpen in een sloot niet genoeg of vind jij dat normaal gedrag?
Misschien in het volgende deel toch maar beide zaken samen pakken?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
De TT klopt niet, trouwens. De tweede (of de eerste) verdacht heeft te maken met Romy, niet met Savannah.
Voor een PIJ maatregel is de vraag niet of het gedrag normaal is maar of het gedrag is veroorzaakt door een stoornis.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Is het doden van een 14-jarig meisje en haar lichaam dumpen in een sloot niet genoeg of vind jij dat normaal gedrag?
Ik vind sowieso vreemd dat er meer aandacht lijkt te zijn voor Savannah.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien in het volgende deel toch maar beide zaken samen pakken?
Ze lopen hier ook logischerwijs door elkaar.
Ja, me2.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind sowieso vreemd dat er meer aandacht lijkt te zijn voor Savannah.
Ik ook.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet of ze gerelateerd zijn aan elkaar. Maar inderdaad, het loopt door elkaar heen, én er is nog niks uitgesloten. In de OP staat Romy trouwens ook op de kaart.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien in het volgende deel toch maar beide zaken samen pakken?
Ze lopen hier ook logischerwijs door elkaar.
Vermissing is aantal dagen groot in nieuws/social media geweest. Romy is naar de buitenwereld toe nooit vermist geweest.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het niet zeker is dat ze gerelateerd zijn zou ik ze apart houden. Anders is het juist verwarrender.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:29 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Je weet natuurlijk niet of ze gerelateerd zijn aan elkaar. Maar inderdaad, het loopt door elkaar heen, én er is nog niks uitgesloten. In de OP staat Romy trouwens ook op de kaart.
Gewoon alles samen gooien lijkt mij het beste,
Nee, ik denk vooralsnog niet dat ze gerelateerd zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:29 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Je weet natuurlijk niet of ze gerelateerd zijn aan elkaar. Maar inderdaad, het loopt door elkaar heen, én er is nog niks uitgesloten. In de OP staat Romy trouwens ook op de kaart.
Gewoon alles samen gooien lijkt mij het beste,
Snap eigenlijk ook niet waarom de vermissing van Savannah zo groot in het nieuws is geweest. Meestal blijft het lokaal, Amber-Alert en de site van de politie. Niet iedere nieuwssite...quote:Op maandag 5 juni 2017 14:30 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Vermissing is aantal dagen groot in nieuws/social media geweest. Romy is naar de buitenwereld toe nooit vermist geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |