Lijkt me een chatgroep van een kindervoetbalelftal...quote:Op maandag 5 juni 2017 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor.
Waarom die er nog steeds staat is me echt een raadsel. Hier:
NWS / #11 Fiets van Savannah (14) gevonden in Hoogland
Met verderop in dat topic beweringen dat dit vast de daders zijn en nog iets verderop dat dit honderd procent zeker de daders zijn.
FOK, voor al uw opgeloste moordzaken.
Dat de politie het achterhoud is ook volstrekt logisch, massahysterie voorkomen.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee. Dit is iets wat de politie blijkbaar bewust achterhoudt, of iets wat gelogen is door het desbetreffende kind.
Geen idee. Ik ga er sowieso ook niet verder op in aangezien er hier een stel sensatie beluste idioten zitten die alles maar klakkeloos overnemen en op grote twitter- en facebookkanalen flikkeren.
Bij een van de twee is al bekend gemaakt dat het juist wel om iemand gaat die ze kende via social media.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:49 schreef Momo... het volgende:
Bij beide meiden lijkt het ook geen jongen te zijn uit hun directe omgeving (dorp of school).
Tja. En ik ga niet nogmaals helpen aan het door Nederland verspreiden van mijn FOK! posts. Ook al is dit een openbaar forum, maar je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga geen moeite doen.
Ja man. Toeval bestaat gewoon hoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus ineens besluiten twee jongetjes los van elkaar om een tienermeisje van 14 te vermoorden. 2 meisjes die ook nog redelijk dichtbij elkaar wonen. Dat zou wel echt heel erg toevallig zijn ja.
Social media is toch geen directe omgeving, schijnbaar dat pubers die elkaar niet kennen gewoon elkaar toevoegen.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Bij een van de twee is al bekend gemaakt dat het juist wel om iemand gaat die ze kende via social media.
Massahysterie?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat de politie het achterhoud is ook volstrekt logisch, massahysterie voorkomen.
Correlatie bewijst geen causaal verband.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus ineens besluiten twee jongetjes los van elkaar om een tienermeisje van 14 te vermoorden. 2 meisjes die ook nog redelijk dichtbij elkaar wonen. Dat zou wel echt heel erg toevallig zijn ja.
Ongelofelijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor.
Met verderop in dat topic beweringen dat dit vast de daders zijn en nog iets verderop dat dit honderd procent zeker de daders zijn.
Hoe weet jij dat ze elkaar niet kennen?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:54 schreef Momo... het volgende:
[..]
Social media is toch geen directe omgeving, schijnbaar dat pubers die elkaar niet kennen gewoon elkaar toevoegen.
Inderdaad. Kan ook best een vakantievriendje zijn, o.i.d.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:55 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze elkaar niet kennen?
En omgeving is niet hetzelfde als in een straal van x kilometer.
het is inmiddels weg, bedanktquote:Op maandag 5 juni 2017 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor.
Dat is inderdaad ook al zo een raar iets. Dat blue whale gedoe.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:58 schreef NothingHappened het volgende:
Kan ook zo een social media 'challenge' 'ontgroening' 'sicko-game' zijn van groepjes jongeren die elkaar ophitsen de meest absurde dingen te doen, zoals 'the blue whale suicide game'
Er is vreselijk weinig sociale controle op dat soort groepsvorming en daar kunnen de meest bizarre dingen uit voortkomen.
(Ook pure speculatie voor het geval ik besprongen wordt door de Fok! gedragsbrigade)
Misschien is het wel dat the floor is lava spelletje, dat zou gelijk verklaren waarom die meisjes in het water lagen.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:58 schreef NothingHappened het volgende:
Kan ook zo een social media 'challenge' 'ontgroening' 'sicko-game' zijn van groepjes jongeren die elkaar ophitsen de meest absurde dingen te doen, zoals 'the blue whale suicide game'
Er is vreselijk weinig sociale controle op dat soort groepsvorming en daar kunnen de meest bizarre dingen uit voortkomen.
(Ook pure speculatie voor het geval ik besprongen wordt door de Fok! gedragsbrigade)
Weten we hoe ze omgebracht zijn? In principe kun je iemand in een seconde dood hebben natuurlijk...quote:Op maandag 5 juni 2017 14:01 schreef JopJuh het volgende:
Deze gasten hebben geen auto, ook bizar, daad en lichaam dan toch gelijk opdezelfe plek? Heel vreemd als het een druk punt was dat bruggetje...
[speculatie] Misschien wachtte ze op hem bij de bushalte omdat hij toch maar daarheen kwam ipv zij naar hem. Geen idee.quote:Op maandag 5 juni 2017 14:01 schreef Stupidisco het volgende:
"Burgemeester Melis van de Groep van Bunschoten zegt in een reactie dat er lange tijd nog hoop was dat Savannah nog zou leven. Er waren volgens hem aanwijzingen dat het meisje zich schuilhield op een adres met de nu opgepakte verdachte, aldus de burgemeester. De politie baseerde zich hierbij volgens hem op dataverkeer dat door het meisje was achtergelaten en informatie van vriendinnen."
Er staat niet specifiek dat Savannah en de jongen zich bevonden op het adres van de verdachte in Den Bosch, dus kan ook heel goed een ander adres (in een andere plaats) zijn geweest natuurlijk. Maar je vraagt je af hoe zijn ze uiteindelijk bij de Kronkels in Bunschoten terecht zijn gekomen...
Lijkt me niet op zijn adres. Die jongen heeft toch ook ouders?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:01 schreef Stupidisco het volgende:
"Burgemeester Melis van de Groep van Bunschoten zegt in een reactie dat er lange tijd nog hoop was dat Savannah nog zou leven. Er waren volgens hem aanwijzingen dat het meisje zich schuilhield op een adres met de nu opgepakte verdachte, aldus de burgemeester. De politie baseerde zich hierbij volgens hem op dataverkeer dat door het meisje was achtergelaten en informatie van vriendinnen."
Er staat niet specifiek dat Savannah en de jongen zich bevonden op het adres van de verdachte in Den Bosch, dus kan ook heel goed een ander adres (in een andere plaats) zijn geweest natuurlijk. Maar je vraagt je af hoe zijn ze uiteindelijk bij de Kronkels in Bunschoten terecht zijn gekomen...er van uit gaande (= speculatie) dat de 16-jarige jongen geen auto heeft gereden.
Hoe kom je erbij dat ze op dezelfde lokatie zijn gevonden?quote:Op maandag 5 juni 2017 14:01 schreef JopJuh het volgende:
Deze gasten hebben geen auto, ook bizar, daad en lichaam dan toch gelijk opdezelfe plek? Heel vreemd als het een druk punt was dat bruggetje...
quote:Op maandag 5 juni 2017 14:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ze op dezelfde lokatie zijn gevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |