Komt er een livestream?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga morgen met een paar andere FOK!kers naar het plaasts delict om te kijken of we bandensporen kunnen vinden.
Of het was gewoon getrolquote:Op maandag 5 juni 2017 13:40 schreef Falco het volgende:
Dat verhaal van de ziekenhuiscollega van een neefje van de vriendin van de zus van Infection is ook niet verder opgepikt trouwens.
Op Twitter.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:40 schreef Falco het volgende:
Dat verhaal van de ziekenhuiscollega van een neefje van de vriendin van de zus van Infection is ook niet verder opgepikt trouwens.
Ja, wat was dat nou?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:40 schreef Falco het volgende:
vergeet je tandenborstel nietquote:Op maandag 5 juni 2017 13:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga morgen met een paar andere FOK!kers naar het plaasts delict om te kijken of we bandensporen kunnen vinden.
Klopt. Die mensen moeten zich de ogen uit hun kop schamen.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:40 schreef Slaro het volgende:
[..]
Mensen dachten misschien even dat ze in Flikken Bunschoten zaten.
Nee, wrs toch volkomen ongerelateerd.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:40 schreef Falco het volgende:
Briljant!quote:Op maandag 5 juni 2017 13:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is straks heel simpel
Kijken of er dna of andere sporen van de 2 verdachten gevonden zijn op de vind plaatsen van de meisjes
Probleem opgelost als die er zijn
#plottwistquote:Op maandag 5 juni 2017 13:42 schreef agter het volgende:
Een van die jongens komt uit Lunteren (gemeente Ede).
Das een zwaar refo dorp met reli-gekken.
Nee. Dit is iets wat de politie blijkbaar bewust achterhoudt, of iets wat gelogen is door het desbetreffende kind.quote:
Heb jij al een TR gezet dan? Dan komt het vast wel goed. Ze waren net in dit topic bezig.quote:
quote:Op maandag 5 juni 2017 13:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee. Dit is iets wat de politie blijkbaar bewust achterhoudt, of iets wat gelogen is door het desbetreffende kind.
Geen idee. Ik ga er sowieso ook niet verder op in aangezien er hier een stel sensatie beluste idioten zitten die alles maar klakkeloos overnemen en op grote twitter- en facebookkanalen flikkeren.
Samenvatting van de feiten?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Nee. Dit is iets wat de politie blijkbaar bewust achterhoudt, of iets wat gelogen is door het desbetreffende kind.
Geen idee. Ik ga er sowieso ook niet verder op in aangezien er hier een stel sensatie beluste idioten zitten die alles maar klakkeloos overnemen en op grote twitter- en facebookkanalen flikkeren.
Een van de ergste was toch nog wel de leider van die zoektocht omdat hij een prive-oorlog met de politie begon omdat hij niet genoeg erkenning kreeg voor het vinden van het lichaam bij dat industrieterrein.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt. Die mensen moeten zich de ogen uit hun kop schamen.
dat doet er toch helemaal niks toe (tenzij het motief er mee samenhangt)?quote:Op maandag 5 juni 2017 13:42 schreef agter het volgende:
Een van die jongens komt uit Lunteren (gemeente Ede).
Das een zwaar refo dorp met reli-gekken.
Zoals het er nu voorstaat wel. Heel erg toevallig of ze houden wat achter. Time will tell.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:46 schreef Amarantha het volgende:
Wtf. Twee jongetjes opgepakt en waarschijnlijk geen verband tussen deze twee zaken? Bijzonder.
Zoek maar een aantal topics terug. En of het feiten zijn is ook nog maar de vraag. Het was iets wat ik gehoord heb, dus niet bevestigd.quote:
Wat dacht je dan man...................................................... op het internetquote:Op maandag 5 juni 2017 13:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Dus ineens besluiten twee jongetjes los van elkaar om een tienermeisje van 14 te vermoorden. 2 meisjes die ook nog redelijk dichtbij elkaar wonen. Dat zou wel echt heel erg toevallig zijn ja.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zoals het er nu voorstaat wel. Heel erg toevallig of ze houden wat achter. Time will tell.
Ja hoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Zijn die foto's nog ergens terug te vinden?
Lijkt me een chatgroep van een kindervoetbalelftal...quote:Op maandag 5 juni 2017 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoor.
Waarom die er nog steeds staat is me echt een raadsel. Hier:
NWS / #11 Fiets van Savannah (14) gevonden in Hoogland
Met verderop in dat topic beweringen dat dit vast de daders zijn en nog iets verderop dat dit honderd procent zeker de daders zijn.
FOK, voor al uw opgeloste moordzaken.
Dat de politie het achterhoud is ook volstrekt logisch, massahysterie voorkomen.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Bij een van de twee is al bekend gemaakt dat het juist wel om iemand gaat die ze kende via social media.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:49 schreef Momo... het volgende:
Bij beide meiden lijkt het ook geen jongen te zijn uit hun directe omgeving (dorp of school).
Tja. En ik ga niet nogmaals helpen aan het door Nederland verspreiden van mijn FOK! posts. Ook al is dit een openbaar forum, maar je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op maandag 5 juni 2017 13:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga geen moeite doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |