abonnement Unibet Coolblue
pi_171759184
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat?
Die gedragen zich als heren.
pi_171759337
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:31 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Waar wil hij dan heen? :') Hij begint een beetje te zeuren om niks. Alleen Pep mag alles kopen wat hij wil. Nee dat is leuk.
Jij vindt het raar dat hij zijn elftal wil verbeteren terwijl United en City ook actief bezig zijn op de transfermarkt? Om mee te kunnen, is dat het lot van de Premier League. Jeugd ontwikkelen doet de Premier League al niet. Conte is ook maar een pragmaticus die 3-4-3 als de enige uitweg voor dit elftal zag. Man United en Arsenal hebben aangetoond in confrontaties met Chelsea dat het kampioenschap geen blinde hosanna is.
pi_171759386
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Jij vindt het raar dat hij zijn elftal wil verbeteren terwijl United en City ook actief bezig zijn op de transfermarkt? Om mee te kunnen, is dat het lot van de Premier League. Jeugd ontwikkelen doet de Premier League al niet. Conte is ook maar een pragmaticus die 3-4-3 als de enige uitweg voor dit elftal zag. Man United en Arsenal hebben aangetoond in confrontaties met Chelsea dat het kampioenschap geen blinde hosanna is.
Nou laat United en City lekker kopen. Die clubs bakken er toch al jaren niks van en bij United gaat dat zeker niet veranderen. Klopp zeurt toch ook niet? Ik vind trainers die zeuren om meer en meer spelers best sneu ja. Waar denkt hij een club te vinden waar hij wel zoveel mag kopen dan?
pi_171759529
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:37 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nou laat United en City lekker kopen. Die clubs bakken er toch al jaren niks van en bij United gaat dat zeker niet veranderen. Klopp zeurt toch ook niet? Ik vind trainers die zeuren om meer en meer spelers best sneu ja. Waar denkt hij een club te vinden waar hij wel zoveel mag kopen dan?
Wie zegt dat hij een andere club wil en niet een jaartje rust neemt? De Premier League is gewoon een zware competitie. Hij wordt mede kampioen omdat hij een ingespeeld geheel heeft kunnen creëren en weinig last had van blessures of overbelasting. Komend jaar moet hij ook weer schaken op de mat van de Champions League en heeft hij als tegenvaller dat Hazard een hoop belangrijke wedstrijden mist in de beginfase van het seizoen.

Nee zeg, wat een schoft die Conte. Hij ziet problemen en wil ze verbeteren, het is net alsof hij ambitie heeft, eng zeg.
pi_171759616
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wie zegt dat hij een andere club wil en niet een jaartje rust neemt? De Premier League is gewoon een zware competitie. Hij wordt mede kampioen omdat hij een ingespeeld geheel heeft kunnen creëren en weinig last had van blessures of overbelasting. Komend jaar moet hij ook weer schaken op de mat van de Champions League en heeft hij als tegenvaller dat Hazard een hoop belangrijke wedstrijden mist in de beginfase van het seizoen.

Nee zeg, wat een schoft die Conte. Hij ziet problemen en wil ze verbeteren, het is net alsof hij ambitie heeft, eng zeg.
Bij Juve deed hij hetzelfde en die zijn er alleen maar beter op geworden. Is geen toeval dat hij dit weer doet. Schiet zichzelf in de vingers.
pi_171760885
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 21:35 schreef hafcfan het volgende:
Contegod. Beste trainer ter wereld. Nog nergens gefaald. _O_ _O_
Beste trainer _O- _O- _O- _O-

Nog nooit gefaald. Tja....
Had bij Juventus een elftal wat 100x beter was dan welk ander elftal in de Serie A.
En in de enige competitie waar hij concurrentie had (CL) zakte hij compleet door het ijs.
De domme keuzes die in de Serie A al naar voren kwamen hadden daar geen gevolgen door het grote kwaliteitsverschil.

Jij met je Conte _O-
pi_171777459
SkySportsNewsHQ twitterde op zondag 18-06-2017 om 20:43:31 BREAKING: @Cristiano interested in the possibility of returning to @ManUtd this summer - Sky sources #SSNHQ reageer retweet
pi_171788428
Raiolo heeft zijn hand wel overspeeld dit keer zeg :D Milan schijnt ook de laatste 2 spelers uit zijn stal nu te willen verkopen en nooit meer zaken met hem te doen. _O-
  maandag 19 juni 2017 @ 13:30:33 #159
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171788812
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:15 schreef hafcfan het volgende:
Raiolo heeft zijn hand wel overspeeld dit keer zeg :D Milan schijnt ook de laatste 2 spelers uit zijn stal nu te willen verkopen en nooit meer zaken met hem te doen. _O-
daar zal hij wakker van liggen
pi_171788834
mohamedbouhafsi twitterde op maandag 19-06-2017 om 13:28:08 🚨 Seri est tombé d’accord avec la Roma ce matin. L'agent du joueur est à Rome. La #Roma va faire une offre ~35M¤ ! https://t.co/pqTFsebzev reageer retweet
Jean Michäel Seri (Nice) --> AS Roma, speler al akkoord alleen moeten Roma en Nice er nog uitkomen, 35 miljoen euro als derde bod.
  maandag 19 juni 2017 @ 13:32:49 #161
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171788870
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
mohamedbouhafsi twitterde op maandag 19-06-2017 om 13:28:08 🚨 Seri est tombé d’accord avec la Roma ce matin. L'agent du joueur est à Rome. La #Roma va faire une offre ~35M¤ ! https://t.co/pqTFsebzev reageer retweet
Jean Michäel Seri (Nice) --> AS Roma, alleen moeten Roma en Nice er nog uitkomen, 35 miljoen euro als derde bod.
Zou een hele goede aankoop voor ze zijn. Wat is hun transferrecord eigenlijk?
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

daar zal hij wakker van liggen
Als meer clubs nou eindelijk eens tegen dit type zaakwaarnemer optreden helpt het wellicht
pi_171788966
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zou een hele goede aankoop voor ze zijn. Wat is hun transferrecord eigenlijk?

[..]

Als meer clubs nou eindelijk eens tegen dit type zaakwaarnemer optreden helpt het wellicht
32,5 miljoen euro voor Gabriel Batistuta (Fiorentina) begin deze eeuw.
pi_171789093
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:30 schreef Tarado het volgende:

[..]

daar zal hij wakker van liggen
:')
pi_171789105
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
mohamedbouhafsi twitterde op maandag 19-06-2017 om 13:28:08 🚨 Seri est tombé d’accord avec la Roma ce matin. L'agent du joueur est à Rome. La #Roma va faire une offre ~35M¤ ! https://t.co/pqTFsebzev reageer retweet
Jean Michäel Seri (Nice) --> AS Roma, speler al akkoord alleen moeten Roma en Nice er nog uitkomen, 35 miljoen euro als derde bod.
Nooit van gehoord.
pi_171789192
https://twitter.com/FCBayern/status/876737468158144512

Bayern gaat nooit in op geruchten, maar nu dus ineens wel, opvallend :)
  maandag 19 juni 2017 @ 13:53:12 #166
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171789374
Entourage van Rick Karsdorp is momenteel in Rome voor onderhandeling met AS Roma. Akkoord wordt snel verwacht. Zie zo @VI_nl #Feyenoord
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171789392
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:53 schreef Caland het volgende:
Entourage van Rick Karsdorp is momenteel in Rome voor onderhandeling met AS Roma. Akkoord wordt snel verwacht. Zie zo @VI_nl #Feyenoord
quote:
Rick Karsdorp staat voor een transfer naar AS Roma. De 22-jarige rechtsback is het onderwerp van gesprek bij onderhandelingen tussen Feyenoord en de Romeinen.

Het contract van Karsdorp bij de landskampioen loopt nog tot medio 2021 door, waardoor Feyenoord een forse transfersom tegemoet kan zien. De vleugelverdediger brak in het seizoen 2014/15 door bij de Rotterdammers en heeft inmiddels 101 officiële wedstrijden achter zijn naam voor Feyenoord.

AS Roma versterkte zich eerder deze zomer al met Héctor Moreno, die overkwam van PSV. In Rome zou Karsdorp met Kevin Strootman bovendien een collega-international treffen.


https://www.vi.nl/nieuws/(...)s-roma-over-karsdorp
Klasseartikeltje.
pi_171789493
Hoezo als je Florenzi daar hebt. :') Lijkt mij een dure wissel namelijk.
pi_171789547
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:58 schreef hafcfan het volgende:
Hoezo als je Florenzi daar hebt. :') Lijkt mij een dure wissel namelijk.
Hoe lang ligt Florenzi er nou nog uit met zijn blessure?
pi_171789672
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hoe lang ligt Florenzi er nou nog uit met zijn blessure?
Die is wel fit als de competitie begint.
  maandag 19 juni 2017 @ 14:18:00 #171
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_171789876
Die nieuwe TD van Roma is wel lekker bezig
Oh.
pi_171790122
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 13:58 schreef hafcfan het volgende:
Hoezo als je Florenzi daar hebt. :') Lijkt mij een dure wissel namelijk.
Florenzi blijft van nature een middenvelder :). Ik verwacht dat die langzaam een beetje de De Rossi-rol gaat overnemen, dus ik denk genoeg kansen voor Karsdorp.
pi_171790160
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:31 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Florenzi blijft van nature een middenvelder :). Ik verwacht dat die langzaam een beetje de De Rossi-rol gaat overnemen, dus ik denk genoeg kansen voor Karsdorp.
Nouja middenveld is met Radja-De Rossi en die van Nice staat ook in de basis lijkt me gezien zijn aankoopsom. goed bezet. Strootman zal sowieso wel naar de bank gaan. Komt ook gewoon iets tekort. Nieuwe trainer heeft aangegeven zeker 4-3-3 te gaan spelen. :P
pi_171790355
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:33 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nouja middenveld is met Radja-De Rossi en die van Nice staat ook in de basis lijkt me gezien zijn aankoopsom. goed bezet. Strootman zal sowieso wel naar de bank gaan. Komt ook gewoon iets tekort. Nieuwe trainer heeft aangegeven zeker 4-3-3 te gaan spelen. :P
Is dat al rond dan? Wist ik niet :). De Rossi wordt volgende maand 34, die gaat echt niet meer alles spelen lijkt me. Dan heb je als middenvelders dus Paredes, Strootman, Florenzi, De Rossi, Nainggolan en eventueel die Seri. Zes man voor drie posities, prima lijkt me. Gerson zal wel worden uitgeleend, Grenier keert terug naar Lyon en het zou me ook niet verbazen als er nog een middenvelder vertrekt bij een goed bod (Paredes/Strootman/Nainggolan). En Florenzi kan natuurlijk eigenlijk op bijna elke andere positie ook fungeren.
pi_171790475
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 14:44 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Is dat al rond dan? Wist ik niet :). De Rossi wordt volgende maand 34, die gaat echt niet meer alles spelen lijkt me. Dan heb je als middenvelders dus Paredes, Strootman, Florenzi, De Rossi, Nainggolan en eventueel die Seri. Zes man voor drie posities, prima lijkt me. Gerson zal wel worden uitgeleend, Grenier keert terug naar Lyon en het zou me ook niet verbazen als er nog een middenvelder vertrekt bij een goed bod (Paredes/Strootman/Nainggolan). En Florenzi kan natuurlijk eigenlijk op bijna elke andere positie ook fungeren.
Florenzi kan zelfs nog rechtsbuiten _O- Eigenlijk moet Roma 4-4-2 spelen en dan Salah mooi verkopen. Parades is ook veel te goed voor de bank. Ben benieuwd hoe het er echt uit komt te zien uiteindelijk. Radja zie ik nooit vertrekken eigenlijk :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')