Er is nog hoop dus!quote:Op maandag 5 juni 2017 12:29 schreef halfway het volgende:
[..]
Mwah in Ede is zeker 80% van niet westerse afkomst.
Toen was je zeker ook nog Marokkaan?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb op die leeftijd ook wel eens mieren verbrand met een vergrootglas.
Mag je niet over gerelateerd gedrag hier discuseren ofzo. Houd toch op.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:28 schreef Leandra het volgende:
Kan dat gedoe over die kinderboerderij lekker elders blijven?
Klopt idd.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:28 schreef Illuminazi het volgende:
Natuurlijk is er ook een kans dat ze met 24 uur beide weer buiten staan.
Nee, al ging ik wel regelmatig naar een Marokkaans winkeltje om zonnebloempitten te kopen. Telt dat ook?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:29 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Toen was je zeker ook nog Marokkaan?
Geef maar toe.
Lul nietquote:Op maandag 5 juni 2017 12:29 schreef halfway het volgende:
[..]
7,9% om precies te zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:29 schreef halfway het volgende:
[..]
denk het nietquote:
feiten zijn niet relevant voor je?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:29 schreef halfway het volgende:
[..]
Niet dat ik weet maar voel je vrij een citaat van mij te posten waar ik dat doe.quote:
Ja, hoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:29 schreef halfway het volgende:
[..]
dat is behoorlijk laagquote:Op maandag 5 juni 2017 12:30 schreef Messina het volgende:
[..]
7,9% om precies te zijn.
http://statline.cbs.nl/St(...)DR=T&STB=G4,G2,G1,G3
Savannah is dus wel min of meer weggelopen maak ik hierop uit.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:30 schreef Status het volgende:
Burgemeester Melis van de Groep van Bunschoten zegt in een reactie dat er lange tijd nog hoop was dat Savannah nog zou leven. Er waren volgens hem aanwijzingen dat het meisje zich schuilhield op een adres met de nu opgepakte verdachte, aldus de burgemeester. De politie baseerde zich hierbij op spullen die in het ouderlijk huis van Savannah lagen.
ik zou niet in Spakenburg willen wonen. Dat zegt alles over hoeveelheid allochtonen natuurlijkquote:Op maandag 5 juni 2017 12:32 schreef Messina het volgende:
[..]
Zou jij in Ede willen wonen?
Nou, precies.
quote:Op zondag 4 juni 2017 23:37 schreef Studiotje het volgende:
Blijkbaar zijn de mannen in zwarte auto herkend op beelden van tv, dat hun hielpen met de zoekactie.Je had toch gelijk, al zou ik ze geen 14 en 16 jaar geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
en dan die stoep onderspugen met die schillenquote:Op maandag 5 juni 2017 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, al ging ik wel regelmatig naar een Marokkaans winkeltje om zonnebloempitten te kopen. Telt dat ook?
Dat is gedrag wat wel meer 14 jarige meisjes vertonen. Maar om daarvoor nu vermoord te geraken.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Savannah is dus wel min of meer weggelopen maak ik hierop uit.
ja in Lunteren of Harskamp misschien maar niet in Ede Stadquote:Op maandag 5 juni 2017 12:32 schreef Messina het volgende:
[..]
Zou jij in Ede willen wonen?
Nou, precies.
Jeugd kan ik dit soort gevallen gewoon als volwassenen berecht worden.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:33 schreef Elfletterig het volgende:
Als de verhalen waar zijn, dan hebben we in de zaak van Savannah een 16-jarige moordenaar en in de zaak van Romy een 14-jarige moordenaar. Eergisteren viel nog te lezen dat twee hand in hand lopende lesbische vrouwen op straat zijn afgetuigd door een meisje van 15 en een jongen van 12. Recent was er in Schiedam een groepsverkrachting, waarbij een vrouw werd verkracht door drie jongens: 16, 15 en 15 jaar oud...
We hebben een samenleving waarin jongeren al op zeer jonge leeftijd tot ernstig crimineel en gewelddadig gedrag in staat zijn, zonder dat er bijpassende straffen worden uitgedeeld. En het lijkt alleen maar erger te worden. Wanneer gaat het naïeve jeugdstrafrecht eindelijk eens op de schop? Wanneer gaan we de straatcultuur eens bestrijden?
Precies, naar een jongen dus.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gebeurt alleen niet. Nietsontziende 16-jarige moorderaars en verkrachters worden als "kind" gezien.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jeugd kan ik dit soort gevallen gewoon als volwassenen berecht worden.
SGP is toch nog steeds de grootste in Ede?quote:Op maandag 5 juni 2017 12:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alle christenen in Ede vluchten naar Barneveld
Nee dat bedoel ik niet er wonen nu ook een hoop mensen van buitenaf.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alle christenen in Ede vluchten naar Barneveld
Een romantisch avontuur met naar wat bleek een moordenaarquote:
Als er dan toch gespeculeerd wordt in dit topic. Waarschijnlijk weggelopen, dader vindt uit dat Romy is vermoord en vermoordt daarna Savannah met het idee dat moordenaar van Romy ook voor die moord te framen. Maar goed we weten niet wanneer Savannah om het leven is gebracht. Waarschijnlijk na Romy, gelet op de vindplaats was ze anders wel eerder gevonden.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Vergeet de moord op Sehriban Akpinar in Rotterdam niet.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:33 schreef Elfletterig het volgende:
Als de verhalen waar zijn, dan hebben we in de zaak van Savannah een 16-jarige moordenaar en in de zaak van Romy een 14-jarige moordenaar. Eergisteren viel nog te lezen dat twee hand in hand lopende lesbische vrouwen op straat zijn afgetuigd door een meisje van 15 en een jongen van 12. Recent was er in Schiedam een groepsverkrachting, waarbij een vrouw werd verkracht door drie jongens: 16, 15 en 15 jaar oud...
We hebben een samenleving waarin jongeren al op zeer jonge leeftijd tot ernstig crimineel en gewelddadig gedrag in staat zijn, zonder dat er bijpassende straffen worden uitgedeeld. En het lijkt alleen maar erger te worden. Wanneer gaat het naïeve jeugdstrafrecht eindelijk eens op de schop? Wanneer gaan we de straatcultuur eens bestrijden?
'Gelukkig' had dat verhaal wel een religieuze achtergrond.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:35 schreef Oom_Agent het volgende:
In 2003 is er een meisje van 16 door haar vriend en minderjarige vriendinnen gewurgd en daarna in brand gestoken. Ook zo'n wreed verhaal door een stel pubers uitgevoerd.
http://www.volkskrant.nl/(...)-moest-dood~a746443/
Dat is geen speculatie, dat is dus zo. Weggelopen niet, maar ze is naar hem toe gegaan.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:36 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als er dan toch gespeculeerd wordt in dit topic. Waarschijnlijk weggelopen, dader vindt uit dat Romy is vermoord en vermoordt daarna Savannah met het idee dat moordenaar van Romy ook voor die moord te framen. Maar goed we weten niet wanneer Savannah om het leven is gebracht. Waarschijnlijk na Romy, gelet op de vindplaats was ze anders wel eerder gevonden.
quote:Op maandag 5 juni 2017 12:36 schreef Jano9 het volgende:
[..]
SGP is toch nog steeds de grootste in Ede?
bron Wikiquote:De gemeente Ede wordt in politieke voorkeur gekenmerkt door een vrij grote tegenstelling tussen enerzijds de dorpen aan de rand van de Gelderse Vallei en anderzijds de stad Ede en het dorp Bennekom. De dorpen in de Gelderse Vallei zijn overwegend gereformeerd en stemmen in meerderheid op SGP en in mindere mate ChristenUnie. Alleen het toeristische en overwegend liberale dorp Otterlo vormt een uitzondering. In de plaats Ede zelf daarentegen stemt 'slechts' een kwart en in Bennekom zelfs maar een vijfde van de bevolking op deze partijen.
Of die Facebookmoord door zo'n huurmoordenaar van 14.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vergeet de moord op Sehriban Akpinar in Rotterdam niet.
Ik ook en te toevallig. Zal me niks verbazen als ze morgen weer buiten staan.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:36 schreef klaasweetalles het volgende:
straks hebben deze ventjes er helemaal niets mee te maken
blijf het bizar vinden een 14 jarige ventje die een moord gaat plegen....
14 en 16 ja en waarschijnlijk toch aparte zaken dusquote:Op maandag 5 juni 2017 12:36 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik lees dat er een aanhouding is verricht van een 14 jarige snotneus?
http://www.moordzaken.com/Joyce_Hauquote:Op maandag 5 juni 2017 12:35 schreef Oom_Agent het volgende:
In 2003 is er een meisje van 16 door haar vriend en minderjarige vriendinnen gewurgd en daarna in brand gestoken. Ook zo'n wreed verhaal door een stel pubers uitgevoerd.
http://www.volkskrant.nl/(...)-moest-dood~a746443/
Die 16 jarige was mogelijk samen met Savannah tijdens haar verdwijiningquote:Op maandag 5 juni 2017 12:36 schreef klaasweetalles het volgende:
straks hebben deze ventjes er helemaal niets mee te maken
blijf het bizar vinden een 14 jarige ventje die een moord gaat plegen....
http://nos.nl/artikel/217(...)avannah-en-romy.htmlquote:Burgemeester Melis van de Groep van Bunschoten zegt in een reactie dat er lange tijd nog hoop was dat Savannah nog zou leven. Er waren volgens hem aanwijzingen dat het meisje zich schuilhield op een adres met de nu opgepakte verdachte, aldus de burgemeester. De politie baseerde zich hierbij op spullen die in het ouderlijk huis van Savannah lagen.
quote:Op maandag 5 juni 2017 12:36 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als er dan toch gespeculeerd wordt in dit topic. Waarschijnlijk weggelopen, dader vindt uit dat Romy is vermoord en vermoordt daarna Savannah met het idee dat moordenaar van Romy ook voor die moord te framen. Maar goed we weten niet wanneer Savannah om het leven is gebracht. Waarschijnlijk na Romy, gelet op de vindplaats was ze anders wel eerder gevonden.
Klopt ja, 2 aanhoudingen, ik was nog aan het bijlezen, wat niet meevalt.quote:Op maandag 5 juni 2017 12:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
14 en 16 ja en waarschijnlijk toch aparte zaken dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |