Dat kan variėren van moeilijk lerend, autistisch normaal lerend naar ADHD of compleet tegendraads.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:37 schreef silliegirl het volgende:
Nahjah, even heel bot:
De nieuwsberichten die er zijn, dat ze het liefste meisje zou zijn dat mensen kennen, staat wel haaks op dat ze op een school zat voor leerlingen met gedragsproblemen.. Nu zijn er natuurlijk tig redenen voor speciaal onderwijs; maar cluster gedragsproblemen komt meestal niet neer op enkel "ze heeft moeite met leren".
quote:Kerkdienst en vlaggen halfstok voor omgekomen Savannah (14)
In de dienst van de gereformeerde Zuiderkerk in Bunschoten-Spakenburg wordt vandaag aandacht gegeven aan de dood van de 14-jarige dorpsgenote Savannah Dekker.
Leo de Vries 05-06-17, 11:11 Laatste update: 11:37
Het meisje werd gisteren levenloos aangetroffen in een sloot bij een bedrijventerrein in Bunschoten. Savannah was sinds donderdag vermist. Overal in het dorp hangen vandaag de vlaggen halfstok, ook op de kerk.
Okee, dus de twee lichtgetinte mensen in de kleine zwarte auto, waarop sommige de nogal farfetched theorie bouwden dat IS hier achter zit, vallen af.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:34 schreef ondeugend het volgende:
Die 2 mannen die op sociale media als de daders bestempeld zijn hebben zich bij de politie gemeld
http://www.ad.nl/dossier-(...)de-politie~aa6f7732/
Gedragsproblemen klinkt dan ook veel negatiever. Als het speciaal onderwijs is voor moeilijk lerende kinderen klinkt het al heel anders dan onderwijs voor kinderen met gedragsproblemen.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat kan variėren van moeilijk lerend, autistisch normaal lerend naar ADHD of compleet tegendraads.
Kan in al die gevallen een lief meisje zijn.
Alsof er alleen maar ettertjes op een dergelijke school zitten.
Nee, ik denk niet dat die optie nu opeens weg is hoor.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, dus de twee lichtgetinte mensen in de kleine zwarte auto, waarop sommige de nogal farfetched theorie bouwden dat IS hier achter zit, vallen af.
Nou ben ik benieuwd of die gozer van de V70 of V40 zich ook nog meldt.
Nee, Yvonne die gisteren rondjes aan het rijden was om mannetjes in kleine auto's te zoeken.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:41 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Yvonne was de oma die bang was dat ze gelyncht zou worden vanwege haar kleine, zwarte auto. Jessie wilde lynchen.
quote:Op maandag 5 juni 2017 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, jij doet datzelfde gewoon liever hier, op FOK!.![]()
Dat waren weer anderen denk ik.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, dus de twee lichtgetinte mensen in de kleine zwarte auto, waarop sommige de nogal farfetched theorie bouwden dat IS hier achter zit, vallen af.
NOS pusht het ooktwitter:MarkvanderWel twitterde op maandag 05-06-2017 om 11:48:27BREEK: 14-jarige jongen uit Ede en 16-jarige jongen uit Den Bosch opgepakt voor dood Romy en Savannah. reageer retweet
Lees je mee, Poepz0r, met je 'deze twee zijn 100 procent zeker de dader' en hun foto die je hier plaatste. Ben je trots?quote:Op maandag 5 juni 2017 11:34 schreef ondeugend het volgende:
Die 2 mannen die op sociale media als de daders bestempeld zijn hebben zich bij de politie gemeld
http://www.ad.nl/dossier-(...)de-politie~aa6f7732/
Uit Den Bosch? Dat is ver uit de richtingquote:Op maandag 5 juni 2017 11:51 schreef ondeugend het volgende:
En nu een tweet waarvan ik moeilijk kan bepalen of die serieus te nemen isNOS pusht het ooktwitter:MarkvanderWel twitterde op maandag 05-06-2017 om 11:48:27BREEK: 14-jarige jongen uit Ede en 16-jarige jongen uit Den Bosch opgepakt voor dood Romy en Savannah. reageer retweet
Inderdaad, speculeren over de geestelijke toestand en stoornissen van minderjarige vermoorde meiden gaat zelfs mij veel te ver.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wel weer leuk dat dit van jou komt. Niemand mag speculeren over de meiden, maar jij mag wel speculeren over de politie?
[..]
Van RTV-U.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:51 schreef ondeugend het volgende:
En nu een tweet waarvan ik moeilijk kan bepalen of die serieus te nemen isNOS pusht het ooktwitter:MarkvanderWel twitterde op maandag 05-06-2017 om 11:48:27BREEK: 14-jarige jongen uit Ede en 16-jarige jongen uit Den Bosch opgepakt voor dood Romy en Savannah. reageer retweet
Dat soort mensen zijn altijd trots, want ze hebben aandacht gehad. Kijk maar:quote:Op maandag 5 juni 2017 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees je mee, Poepz0r, met je 'deze twee zijn 100 procent zeker de dader' en hun foto die je hier plaatste. Ben je trots?
quote:
O, ze hadden een random fotootje van twee mannen in een zwarte auto geplaatst dan?quote:
uurtje rijdenquote:Op maandag 5 juni 2017 11:52 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Uit Den Bosch? Dat is ver uit de richting
Ach Jezus, ook nog kinderen dus.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:52 schreef Evertjan het volgende:
http://nos.nl/artikel/217(...)avannah-en-romy.html
quote:Op maandag 5 juni 2017 11:53 schreef Falco het volgende:
Wow, 14 en 16 jaar. Die horen sowieso niet in een auto te rijden!
Nee, de idioterie dat deze twee mannen er wat mee te maken zouden hebben valt af. De aangifte van de auto waarin twee licht getinte mannen zaten blijft staan.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
quote:In de beide onderzoeken naar de dood van de twee 14-jarige meisjes uit Hoevelaken en Bunschoten heeft de politie vannacht aanhoudingen verricht. Het zijn jongens van 14 en 16 jaar oud.
Wtfquote:Op maandag 5 juni 2017 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees je mee, Poepz0r, met je 'deze twee zijn 100 procent zeker de dader' en hun foto die je hier plaatste. Ben je trots?
deze klopt welquote:Op maandag 5 juni 2017 11:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vindplaats van Romy klopt op dat kaartje al niet hč, die is door het gebrek aan omgevingskennis door degene die het kaartje maakt maar midden op de Emelaarseweg gezet.
Bijzonder, die hebben geen auto en komen niet uit de regio.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:51 schreef ondeugend het volgende:
Stream:quote:Op maandag 5 juni 2017 11:55 schreef klaasweetalles het volgende:
over vijf minuten uitzending op rtv utrecht ben benieuwd
of met het OV. We moeten nou niet doen alsof tieners uit Den Bosch niet in Bunschoten kunnen komenquote:
Denk het.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:58 schreef MissButterflyy het volgende:
Ben benieuwd. Misschien hebben ze uit internet en gsm geschiedenis van de meiden een en ander op kunnen maken.
Het is na schooltijd gebeurd, 14-jarige is gearresteerd voor de dood van Romy.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Bijzonder, die hebben geen auto en komen niet uit de regio.
Die 14 jarige is leerplichtig, zat die niet op school dan?
Maar speculeren over wat voor leven een 14 jarig meisje had dat je niet eens kent mag wel?quote:Op maandag 5 juni 2017 11:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Inderdaad, speculeren over de geestelijke toestand en stoornissen van minderjarige vermoorde meiden gaat zelfs mij veel te ver.
Politiekorps inderdaad geen problemen mee, scherp houden die handel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |