Is de terminologie veranderd? T is verder ook niet belangrijk als ze die gast(en) maar pakken.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee twee. Net nog gelezen op Wikipedia. Wel interessant.
Alleen jammer dat ze allemaal feiten door elkaar halen en bronnen gebruiken die weinig creditbility hebben.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het FOK-team zit on the case zie ik. Nu komt alles vast goed.
Alsof ik speculeerquote:
Verbeter ze dan?quote:Op maandag 5 juni 2017 10:02 schreef Momo... het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze allemaal feiten door elkaar halen en bronnen gebruiken die weinig creditbility hebben.
True. Maar roepen dat ze verminkt was (niet zou kúnnen zijn maar was) ook niet. Lijkt mij persoonlijk iets meer onwenselijk dan iemand die daar op normale toon iets van zegt.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dat voegt niets toe aan dit topic alleen.
Jongen... Dat soort dingen worden echt niet publiekelijk gemaakt. Wij weten net zoveel als jij.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Zijn er al speurhonden bij de fiets geweest om een spoor te volgen ofzo?
Oftewel, speculeren is menselijkquote:Op maandag 5 juni 2017 10:04 schreef klaasweetalles het volgende:
Wij speculeren hier
De politie speculeert
Speculeren is gewoon een deel van het onderzoek
ALs je niet speculeert komen ze ook niet verder
Zou goed kunnen, al komt impulsiviteit ook onder seriemoordenaars voor. Maar inderdaad, die kwalificatie verdient drie of meer bewezen slachtoffers. Bovendien kan er sprake zijn van toeval en hebben beide zaken verschillende daders en achtergronden.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:01 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Maar een "goede" (ja sorry hoor) seriemoordenaar moet bedachtzaam te werk gaan wil hij/zij onvindbaar blijven. Dat vereist planning en zorgvuldigheid en dus tijd. Dit zijn 2 meisjes kort op elkaar, in dezelfde regio. Dat vind ik eerder impulsief overkomen dan zorgvuldig gepland.
En ik denk dat de identificatie zolang duurde om de reden die ze zeggen. Van een afstand was het lichaam vast zichtbaar, leek het op Savannah en werd gedacht "oh shit, 2x in een paar dagen, dit is niet goed, zet alles af en wees zo nauwkeurig mogelijk met alles uitkammen". Dat er niet een paar agenten dan rechtstreeks op het lichaam zijn afgelopen lijk me logisch.
Misschien is de fiets daar wel na de moord neergezet. Zodat het leek alsof ze met de bus zou gaan. Maar omdat ze het niet zelf was die de fiets wegzette, hebben ze hem niet direct naast de bushalte gezet maar iets verder.quote:Op maandag 5 juni 2017 09:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
vreemd ook dat die fiets op slot stond...
misschien toch een lekke band en dan op een andere manier verder gaan???
Nogmaals wat denk je hier dan te lezen?quote:
Nee, want toen was ze volgens de politie nog gewoon "weggelopen"quote:Op maandag 5 juni 2017 10:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Zijn er al speurhonden bij de fiets geweest om een spoor te volgen ofzo?
Die Abedi ofzo? Wordt nu ook in verband gebracht met een moord in Duitsland. Het is ook door mijn hoofd geschoten moet ik zeggen. Denk zelf nog steeds aan een serie moordenaar maar het zal me ook niks verbazen als er meer achter blijkt te zitten..quote:Op maandag 5 juni 2017 10:04 schreef Dakterras het volgende:
Dit is geen IS, die doen dit soort dingen niet stiekem.
In ieder geval niet zooi die hier als feit wordt neergezet, waarover echt helemaal niets naar buiten is gebracht.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nogmaals wat denk je hier dan te lezen?
O wat erg en gecondoleerd allemaal, glitter/flikker kaarsje?
Hetzelfde als op de racebaan in Zandvoort gaan roepen dat de maximale snelheid in Nederland toch echt 130 km per uur is.....
In extreme gevallen zoals deze, kan een rechter de zaak wel zo behandelen.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is de terminologie veranderd? T is verder ook niet belangrijk als ze die gast(en) maar pakken.
Heb je daar een bron voor? Ik heb nergens uitspraken gezien van de politie over het mogelijke lot van Savannah voor zij gevonden werd. Volgens mij hielden zij 'alle opties open'.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, want toen was ze volgens de politie nog gewoon "weggelopen"
Ik kan me niet voorstellen dat de dader aan al dit soort details gedacht heeftquote:Op maandag 5 juni 2017 10:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien is de fiets daar wel na de moord neergezet. Zodat het leek alsof ze met de bus zou gaan. Maar omdat ze het niet zelf was die de fiets wegzette, hebben ze hem niet direct naast de bushalte gezet maar iets verder.
Wat wordt er dan als feit neergezet?quote:Op maandag 5 juni 2017 10:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
In ieder geval niet zooi die hier als feit wordt neergezet, waarover echt helemaal niets naar buiten is gebracht.
Kijk maar in topic 1 en 2quote:Op maandag 5 juni 2017 10:09 schreef Messina het volgende:
[..]
Heb je daar een bron voor? Ik heb nergens uitspraken gezien van de politie over het mogelijke lot van Savannah voor zij gevonden werd. Volgens mij hielden zij 'alle opties open'.
Kan prima.quote:Op maandag 5 juni 2017 10:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de dader aan al dit soort details gedacht heeft
als dat zo is dan zou het allemaal met voorbedachte rade geweest zijn..
Zou er dan bij de dader helemaal geen paniek zijn geweest na zijn daad...
Ik kan het me niet voorstellen
Vraag me af deze meisjes toch een connecties hebben die leiden naar 1 dader
misschien iemand uit hun vrienden kring...
het is opvallen dat ze dezelfde leeftijd hebben
is het al uitgezocht of de meisjes elkaar kenden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |