abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juni 2017 @ 09:48:59 #101
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171467498
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Was de band van de fiets lek ...

weet iemand dat?
nee, dat is niet bekend gemaakt.
pi_171467500
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Heel die fietsen kwestie vind ik een beetje vreemd

waarom zou ze dit gedaan hebben?

Of was ze toen al gepakt door iemand?
Ik dénk dat Savannah mogelijk gewoon is meegenomen. Misschien kende ze de dader ergens van en boodt die haar een lift aan of werd ze gedwongen en hebben die daders haar fiets opzij gezet.

Bij Romy was het wellicht ook wel de bedoeling haar mee te nemen, maar die maakte er misschien meer een strijd van, waardoor dat eerder misging..

Voor zover bekend bij het publiek klinkt het mij als een stel idioten die zonder al te veel planning meisjes proberen te ontvoeren. En als dat lukt lijken ze vooral bezig met hun eigen verlangens, niet met onvindbaar blijven. Laten we hopen dat dat zo is, des te sneller zijn ze hopelijk van de straat.
pi_171467504
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het FOK-team zit on the case zie ik. Nu komt alles vast goed.
Politie kan beter hier mee lezen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171467507
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dit is inderdaad realistische

Dan moet de politie alle tbs-ers nagaan die in die periode zijn vrijgelaten in nederland.
Idd.

Zijn er uberhaupt dit soort zaken waarbij de dader een niet- westerse achtergrond heeft? Schiet me niks te binnen zo 1,2,3
Hey
  maandag 5 juni 2017 @ 09:50:23 #105
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171467523
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:45 schreef Messina het volgende:

[..]

TBSers worden niet vrijgelaten omdat ze zich goed gedragen. :P

[..]

Dan zou leeftijd ook geen rol spelen...
Nee, het zou inderdaad toeval kunnen zijn.

Als je de twee meldingen van de dag ervoor en erna ernaast legt dan is dat ook zo, 17, 14, 14 en 12. Meiden alleen op de fiets, dat lijkt het verband te zijn.
pi_171467528
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:49 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Idd.

Zijn er uberhaupt dit soort zaken waarbij de dader een niet- westerse achtergrond heeft? Schiet me niks te binnen zo 1,2,3
Ik verwacht niet dat het donkere mannen zullen zijn...

Dat zou in die regio op klaarlichte dag gewoon teveel opvallen....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_171467532
quote:

[..]

Idd.

Ilona Nemeth.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_171467541
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:50 schreef Messina het volgende:

[..]

Ilona Nemeth.
Klinkt Hongaars
Hey
pi_171467545
Van die superieure mensen die hier gaan lopen klagen dat men op een forum wat speculeert :').
pi_171467552
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik verwacht niet dat het donkere mannen zullen zijn...

Dat zou in die regio op klaarlichte dag gewoon teveel opvallen....
Ook dat ja.
Hey
pi_171467562
quote:

[..]

Idd.

Dit soort zaken komen dan ook niet veel voor in Nederland. Te weinig data.
  maandag 5 juni 2017 @ 09:52:12 #112
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171467565
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:49 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ik dénk dat Savannah mogelijk gewoon is meegenomen. Misschien kende ze de dader ergens van en boodt die haar een lift aan of werd ze gedwongen en hebben die daders haar fiets opzij gezet.

Bij Romy was het wellicht ook wel de bedoeling haar mee te nemen, maar die maakte er misschien meer een strijd van, waardoor dat eerder misging..

Voor zover bekend bij het publiek klinkt het mij als een stel idioten die zonder al te veel planning meisjes proberen te ontvoeren. En als dat lukt lijken ze vooral bezig met hun eigen verlangens, niet met onvindbaar blijven. Laten we hopen dat dat zo is, des te sneller zijn ze hopelijk van de straat.
Dan zou die fiets gevonden zijn op de route die Savannah zou fietsen, klopt dat? Ze ging naar een parkje om vanuit daar bij een schoolgenoot te fietsen om te werken aan een schoolopdracht.
pi_171467566
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:51 schreef Scrummie het volgende:
Van die superieure mensen die hier gaan lopen klagen dat men op een forum wat speculeert :').
Ajoh, die mensen hebben zelf ook allemaal van die scenarios in het hoofd, maar voelen zich te 'wijs' om het te gaan posten
Hey
pi_171467572
Over de 'tbs-er theorie'. Vanuit mijn werk met veel randgevallen in aanraking gekomen; lieden die dmv hulpverlening nog enigszins in het gareel te houden zijn.
Helaas vond het kabinet het nodig om te bezuinigen op deze zorg, jaren geleden is er al aan de bel getrokken maar dat heeft niet geholpen. Ik kan dus al zo 10 lieden duiden die in staat zijn tot zoiets gruwelijks en nog nooit in een tbs kliniek hebben gezeten.
  maandag 5 juni 2017 @ 09:52:48 #115
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171467573
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Politie kan beter hier mee lezen....
:7
pi_171467579
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dan zou die fiets gevonden zijn op de route die Savannah zou fietsen, klopt dat? Ze ging naar een parkje om vanuit daar bij een schoolgenoot te fietsen om te werken aan een schoolopdracht.
vreemd ook dat die fiets op slot stond...

misschien toch een lekke band en dan op een andere manier verder gaan???
pi_171467582
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:52 schreef Brybry het volgende:
Over de 'tbs-er theorie'. Vanuit mijn werk met veel randgevallen in aanraking gekomen; lieden die dmv hulpverlening nog enigszins in het gareel te houden zijn.
Helaas vond het kabinet het nodig om te bezuinigen op deze zorg, jaren geleden is er al aan de bel getrokken maar dat heeft niet geholpen. Ik kan dus al zo 10 lieden duiden die in staat zijn tot zoiets gruwelijks en nog nooit in een tbs kliniek hebben gezeten.
En dan is dat ongetwijfeld het topje van de ijsberg. Zou wel enorm pijnlijk zijn als het zo is. Geen geld = vrij
Hey
pi_171467583
Iedereen weet al dat het een misdrijf is?
  maandag 5 juni 2017 @ 09:53:49 #119
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171467585
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:51 schreef Scrummie het volgende:
Er is nogal een verschil tussen speculeren en zaken posten alsof ze feiten zijn, maar die nergens op gebaseerd zijn, tenzij daderkennis.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171467587
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:53 schreef Status het volgende:
Nee zelfmoord...
Hey
pi_171467592
quote:
Daar gaat men vanuit. Wat niet raar is. Toch?
pi_171467595
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er is nogal een verschil tussen speculeren en zaken posten alsof ze feiten zijn, maar die nergens op gebaseerd zijn, tenzij daderkennis.
scenarios Leandra, scenarios.
Hey
pi_171467602
quote:

[..]

Alles is speculatie hier. Het is een forum.
pi_171467605
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Daar gaat men vanuit. Wat niet raar is. Toch?
Denk niet dat je zelfmoord gaat plegen in een slootje...
Hey
pi_171467607
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Dit is inderdaad realistische

Dan moet de politie alle tbs-ers nagaan die in die periode zijn vrijgelaten in nederland.
Wat zal de politie doen denk je :'). T is leuk en aardig dat mensen meedenken maar sommige hier :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 juni 2017 @ 09:55:17 #126
163650 Greys
pi_171467610
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat verwachtte je dan? Glitterkaarsjes en condoleances?

Mensen willen en daarom dus spuien hier hun gedachtes over deze verschrikkelijke zaken, vaak niet eens om sensatielust maar om het te begrijpen of te kunnen plaatsen. Hun mening te geven over het nieuws.

Puur menselijk gedrag, als je dat vervelend vind kun je beter wat anders gaan doen en niet meelezen. En dat bedoel ik positief hoor, want dat zal niet veranderen.
Dank voor je bezorgdheid ;)

Maar ik doelde meer op uitspraken als 'nee, anders was ze natuurlijk niet vrijwillig in die auto gestapt' terwijl niemand weet of ze in een auto geweest is en 'nee geen zelfmoord want anders had ze zichzelf nadat ze dood was zo toegetakeld en verminkt en dat kan niet'. Waar staat dat ze toegetakeld was dan?

Dat is geen speculeren, dat is dingen onterecht voor waar neerzetten.

Lijkt me nogal onwenselijk. Ik denk dat zelfs jij dat vindt. Heeft niks met 'glitterplaatjes' te maken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 juni 2017 @ 09:55:23 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171467612
quote:
Van Romy lijkt dat wel vast je staan, van Savannah nog niet, maar gezien de tijd die ze nodig hadden om sporen veilig te stellen lijkt die kans groot.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 5 juni 2017 @ 09:55:34 #128
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_171467615
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:54 schreef Dakterras het volgende:

[..]

Denk niet dat je zelfmoord gaat plegen in een slootje...
Dan waren ze ook sneller klaar met sporenonderzoek en was al naar buiten gebracht dat het geen misdrijf was.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_171467620
quote:
pffff grappig bedoelt zeker

Er zullen wel geweldsporen op de lichamen gevonden zijn daar was toch al iets van gezegd dat ze met geweld om het leven zijn gebracht
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 juni 2017 @ 09:56:08 #130
163650 Greys
pi_171467625
quote:

[..]

Dat ja.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 juni 2017 @ 09:56:54 #131
438527 MissButterflyy
pi_171467640
Geen idee of de dader een bekende was... denk dat je onder bedreiging van bv een mes wel gewillig meewerkt bij iemand. :{

Maar dit is puur speculatie van mijn kant.
pi_171467648
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:49 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Het blijft een bizar verhaal. Twee gedode meisjes van 14 jaar in dezelfde regio in zo'n korte tijd. Denk dan toch eerder aan een seriemoordenaar. Waarom duurde de indicatie van dat laatste meisje zo lang? Omdat ze verminkt was of omdat de politie de identiteit niet onmiddellijk wilde vrijgeven?

Zoveel vragen waarop we nog geen antwoord weten. In welke omstandigheden zijn ze gedood en waarom? Etc. In ieder geval vreselijk voor de ouders en nabestaanden. Onbeschrijflijk moet dit zijn.
pi_171467654
quote:
14s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat ja.
En jij bent de bevestiging nodig in een post dat iets geen feit is? Neem gewoon alles met een korrel zout wat je hier leest, altijd.
pi_171467656
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ogenschijnlijk was de locatie van die fiets niet zo zorgwekkend dat het onderzoek werd opgeschaald. Dus ik denk dat die fiets op een logische plek stond. Misschien ook bewust zo neergezet om tijd te winnen, dat de politie zou denken dat ze de bus heeft genomen ipv is ontvoerd.
pi_171467657
Kan ze niet gewoon op de bus oid hebben zitten wachten? Dat haar fiets daarom op slot stond? Of even naar de winkel?
  maandag 5 juni 2017 @ 09:58:09 #136
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171467663
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:55 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

pffff grappig bedoelt zeker

Er zullen wel geweldsporen op de lichamen gevonden zijn daar was toch al iets van gezegd dat ze met geweld om het leven zijn gebracht
Heb je daar een bron van?
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 5 juni 2017 @ 09:58:25 #137
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171467668
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:57 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het blijft een bizar verhaal. Twee gedode meisjes van 14 jaar in dezelfde regio in zo'n korte tijd. Denk dan toch eerder aan een seriemoordenaar. Waarom duurde de indicatie van dat laatste meisje zo lang? Omdat ze verminkt was of omdat de politie de identiteit niet onmiddellijk wilde vrijgeven?

Zoveel vragen waarop we nog geen antwoord weten. In welke omstandigheden zijn ze gedood en waarom? Etc. In ieder geval vreselijk voor de ouders en nabestaanden. Onbeschrijflijk moet dit zijn.
Technisch is het pas een seriemoordenaar bij drie of meer
pi_171467673
Ik hoop wel dat de politie snel met een verklaring komt of er een verband is ja/nee want er zitten nu een hoop meiden en ouders in spanning..
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 5 juni 2017 @ 09:59:01 #139
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_171467676
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:57 schreef pepefrog het volgende:
Kan ze niet gewoon op de bus oid hebben zitten wachten? Dat haar fiets daarom op slot stond? Of even naar de winkel?
Uiteraard kan dat. Het kan ook niet. Daar valt echt geen zinnig woord over te zeggen voor ons.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_171467678
Als het 1 dader is geweest dan moet hij helemaal knettergek zijn om na de berichten in de media gewoon nog een slachtoffer te maken.

Het kan zijn dat deze gek zoveel adrenaline van het eerste feit heeft gehad dat het een waanzinnige drang was om nog een slachtoffer te maken binnen korte tijd.
pi_171467679
Voorlopig is het ook gewoon speculeren.

Zelf vermoed ik IS dat op deze manier angst wil aanjagen.. en zo'n slechte manier is dat ook niet.
Nederland is redelijk kwetsbaar op dit gebied, makkelijk kinderen te ontvoeren en vermoorden.

Zeker als je daarbij optelt dat gedoe met die golf/Volvo? met een of meerdere mannen er in die meisjes klemrijden, iets van ze willen maar dat alleen in slecht Nederlands kenbaar kunnen maken.

Misschien (en het zal hopelijk wel) zit ik er faliekant naast, maar ja speculeren he.

Wat de politie ongetwijfeld op dit moment aan het doen is is getuigen zoeken en alle videos bij elkaar sprokkelen in de halve omgeving van Amersfoort in de hoop beide meisjes te zien lopen / fietsen etc.
Met name die video's doorspitten zal wel behoorlijk wat tijd in beslag nemen.
Zelfs als je de tijdstippen exact weet, en dan ligt daar nog uren tussen, heb je het over potentieel honderden uren aan materiaal wat je moet doornemen, maar voor dat je dat doet probeer je die tijdschaal zo klein mogelijk te maken etcetc.

Dus over een week weten we pas meer.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 juni 2017 @ 10:00:30 #142
163650 Greys
pi_171467696
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En jij bent de bevestiging nodig in een post dat iets geen feit is? Neem gewoon alles met een korrel zout wat je hier leest, altijd.
Dat doe ik hier al 18 jaar. Maar net zoals anderen mogen speculeren heb ik het recht me te ergeren aan mensen die dingen voor waarheid neerzetten zonder bron (omdat de bron niet bestaat). :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 5 juni 2017 @ 10:00:49 #143
438527 MissButterflyy
pi_171467701
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:58 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Technisch is het pas een seriemoordenaar bij drie of meer
Nee twee. Net nog gelezen op Wikipedia. Wel interessant. :)
  maandag 5 juni 2017 @ 10:00:51 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171467702
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Zelf vermoed ik IS dat op deze manier angst wil aanjagen.. en zo'n slechte manier is dat ook niet.
Nederland is redelijk kwetsbaar op dit gebied, makkelijk kinderen te ontvoeren en vermoorden.

Zeker als je daarbij optelt dat gedoe met die golf/Volvo? met een of meerdere mannen er in die meisjes klemrijden, iets van ze willen maar dat alleen in slecht Nederlands kenbaar kunnen maken.

Misschien (en het zal hopelijk wel) zit ik er faliekant naast, maar ja speculeren he.

Wat de politie ongetwijfeld op dit moment aan het doen is is getuigen zoeken en alle videos bij elkaar sprokkelen in de halve omgeving van Amersfoort in de hoop beide meisjes te zien lopen / fietsen etc.
Zelfs als je de tijdstippen exact weet, en dan ligt daar nog uren tussen, heb je het over potentieel honderden uren aan materiaal wat je moet doornemen, maar voor dat je dat doet probeer je die tijdschaal zo klein mogelijk te maken etcetc.

Er is helemaal niets over een Golf gezegd en die Volvo was een blanke man.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171467706
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:57 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Ogenschijnlijk was de locatie van die fiets niet zo zorgwekkend dat het onderzoek werd opgeschaald. Dus ik denk dat die fiets op een logische plek stond. Misschien ook bewust zo neergezet om tijd te winnen, dat de politie zou denken dat ze de bus heeft genomen ipv is ontvoerd.
Of misschien wel en heeft de politie moedwillig dingen niet naar buiten gebracht. Wellicht dat ze zich juist erge zorgen maakte maar dit niet zeggen.
pi_171467713
quote:
14s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat doe ik hier al 19 jaar. Maar net zoals anderen mogen speculeren heb ik het recht me te ergeren aan mensen die dingen voor waarheid neerzetten zonder bron (omdat de bron niet bestaat). :)
Dat is waar. Maar dat voegt niets toe aan dit topic alleen.
pi_171467716
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

IS??? :') :') :')
pi_171467721
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:57 schreef Elzies het volgende:

[..]

Maar een "goede" (ja sorry hoor) seriemoordenaar moet bedachtzaam te werk gaan wil hij/zij onvindbaar blijven. Dat vereist planning en zorgvuldigheid en dus tijd. Dit zijn 2 meisjes kort op elkaar, in dezelfde regio. Dat vind ik eerder impulsief overkomen dan zorgvuldig gepland.

En ik denk dat de identificatie zolang duurde om de reden die ze zeggen. Van een afstand was het lichaam vast zichtbaar, leek het op Savannah en werd gedacht "oh shit, 2x in een paar dagen, dit is niet goed, zet alles af en wees zo nauwkeurig mogelijk met alles uitkammen". Dat er niet een paar agenten dan rechtstreeks op het lichaam zijn afgelopen lijk me logisch.
pi_171467727
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 10:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar dat voegt niets toe aan dit topic alleen.
Jullie speculaties ook niet.
pi_171467729
Zijn er al speurhonden bij de fiets geweest om een spoor te volgen ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')