Zondagsrust.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:41 schreef possetje het volgende:
[..]
vlak voor bed tijd doen, het vrijgeven, liggen 9 van de 10 mensen al in bed, word het voor de internet politie een rustig nachtje, morgen word het alweer druk zat
dat zou mogenlijk een reden kunnen zijn,,.
Ik dacht dat het wel een betrouwbare bron was. De moeder deelde namelijk ook steeds de berichten van deze pagina op haar Facebook.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:39 schreef sbonestake het volgende:
[..]
Fantastisch werk van deze helden. Stelen even de show met hun geweldige inzet en betrokkenheid. Die mogen heel trots op zichzelf zijn. Gelukkig zijn ze dat ook.
Welnee. Hoe kom je bij die onzin?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:39 schreef sbonestake het volgende:
[..]
Fantastisch werk van deze helden. Stelen even de show met hun geweldige inzet en betrokkenheid. Die mogen heel trots op zichzelf zijn. Gelukkig zijn ze dat ook.
Niet vreemd. Wel uitermate pijnlijk met de huidige afloop.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe vaak er meisjes van die leeftijd vermist worden? 9/10 keer zijn ze binnen een dag of een paar dagen, veilig en wel, terecht. Het is dus niet zovreemd dat de politie er vanuit ging dat dat in dit geval ook zo zou zijn..
Ik heb het idee dat de lange tijd te maken heeft met grondig sporenonderzoek in combinatie met het mogelijke verband met Romy omdat we dan mogelijk te maken hebben met een seriemoordenaar of moordenaars. Men wil dat óf bewijzen óf uitsluiten. En grondig sporenonderzoek kan daarbij essentieel zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:37 schreef Clavis het volgende:
Tussen het vinden van het lichaam en de bevestiging zat voor mijn gevoel uitzonderlijk lang. Of valt dat wel mee? Ik heb het idee dat zoiets normaal gesproken binnen een paar uur wel bevestigd wordt meestal.
Ik las er enig sarcasme in.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee. Hoe kom je bij die onzin?
Ze is niet eens in het zoekgebied gevonden...
Ik heb gevonden dat in april 2015 de TBS met 2 jaar is verlengdquote:Op maandag 5 juni 2017 00:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was zijn TBS verlengd in 2014, staan me geen berichten direct bij over 2016 en verlenging. Maar goed hij kan ook altijd met verlof gaan.
M.O. doet me er wel aan denken idd.
Dit idd.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de lange tijd te maken heeft met grondig sporenonderzoek in combinatie met het mogelijke verband met Romy omdat we dan mogelijk te maken hebben met een seriemoordenaar of moordenaars. Men wil dat óf bewijzen óf uitsluiten. En grondig sporenonderzoek kan daarbij essentieel zijn.
De connectie 14 jaar en Amersfoort is niet best...quote:Op maandag 5 juni 2017 00:37 schreef bellabeauti het volgende:
Dat 14 jarige Turkse vermiste meisje uit rotterdam vorige deel. ..fb bericht zus "Assalamu alaykum wa rahmatullahi wa barakatuhu. Het meisje op deze foto is mijn zusje. Ze heet Ayşenaz Kabak en ze is 14 jaar.. Ze is vermist vanaf 12:00 en we kunnen haar helaas niet meer vinden. Ze woont in rotterdam. Ze droeg een witte shirt met een zwarte broek en had adidas slippers aan. Ze heeft een geestelijke achterstand, daardoor maken we ons ernstig zorgen. We hebben aanwijzingen dat ze misschien in Amersfoort is, maar we weten het niet zeker. "
En dus verlenging in april 2017?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik heb gevonden dat in april 2015 de TBS met 2 jaar is verlengd
Hij verzint het ter plekke...quote:
hoi ik werk bij de politie, en ik snap dat je nu van streek bent , maar je gebruikt nogal een hoop kots smileys, is enigzins storend tijdens het lezen, please..quote:
Stond al eerder in het topic, en bovendien kon de politie niet direct identificeren maar duurde uren als je de gang van gebeurtenissen raadpleegt.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bron? Echt, hou op met allerlei nonsens te posten.
Mis. Die gast is niet goed in de hersenpan. Zie pohi. Incl gesloten topicsquote:
Ja, dat weet ik. Ik was er zelf 1. En ik bleef wel langer weg.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe vaak er meisjes van die leeftijd vermist worden? 9/10 keer zijn ze binnen een dag of een paar dagen, veilig en wel, terecht. Het is dus niet zovreemd dat de politie er vanuit ging dat dat in dit geval ook zo zou zijn..
Nee, dat stond het niet, iig niet als feit, hoogstens als mogelijke reden waarom de identificatie zo lang op zich liet wachten, maar uiteindelijk zal dat ook nog wel meegevallen zijn als ze eerst vooral sporen veiliggesteld hebben.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:45 schreef Hdero het volgende:
[..]
Stond al eerder in het topic, en bovendien kon de politie niet direct identificeren maar duurde uren als je de gang van gebeurtenissen raadpleegt.
Ivm grondig sporenonderzoek...dat kost tijd.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:45 schreef Hdero het volgende:
[..]
Stond al eerder in het topic, en bovendien kon de politie niet direct identificeren maar duurde uren als je de gang van gebeurtenissen raadpleegt.
Hou gewoon je bek, achterlijke idioot.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:45 schreef Hdero het volgende:
[..]
Locatiegegevens van de telefoon?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:37 schreef bellabeauti het volgende:
We hebben aanwijzingen dat ze misschien in Amersfoort is, maar we weten het niet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |