Dat er een lichaam gevonden was ja, lijkt me dat die ouders dat niet via de media moesten horen.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Terwijl vanmorgen al werd vermeld dat de ouders op de hoogte zijn gebracht.
Ik vraag het maar weer tegen beter weten in, wat is daar #fail aan? Je vindt het niet beter om eerst familie etc in te lichten alvorens publiekelijk?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Politie is pas zojuist met een officiële bevestiging gekomen.#failtwitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 04-06-2017 om 23:49:38Aangetroffen lichaam op de #Kronkels #Bunschoten is vermiste 14-jarige Savannah. Voor nadere info kijk op https://t.co/K6vPvPFgw5 reageer retweet
Op het lichaam wel.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:33 schreef Boca_Raton het volgende:
De beide meisjes lagen in een sloot. Gaat er dan DNA verloren? Door water?
Als het dat laatste is, hoop ik wel op een ijzersterke reden, want je zet wel je reputatie op het spel bij het publiek door te doen alsof je neus bloedt bij zulke verbanden.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk zelf idd het laatste. Volgens mij heb ik niet één tweet of bericht van de politie zelf gezien waarin ze dit stelden en hoe journalisten iets opschrijven en interpreteren moet je tegenwoordig met duizend korrels zout nemen regelmatig helaas. Volgens mij was er alleen een RTL bericht waarin zij dat zeiden. Maar ik kan eea gemist hebben natuurlijk.
Of het kan idd opzettelijk gezegd zijn met goede reden die ze het publiek niet hoeven te melden.
Weer die vrijwillige zoekers.. Eerst ontkenden ze dat zij iets met de vondst te maken hadden, en daarna claimden ze de vondstquote:Op maandag 5 juni 2017 00:32 schreef Bozoe het volgende:
Dan maar zo. Screenshot lukt niet.
https://m.facebook.com/st(...)8&id=584746054903878
Bedankt voor de duiding. Ik dacht dat al het DNA uit een lichaam verdween door het in water te stoppen.quote:
Ja, dat is de nazit, had ik even alle enge dingen geschetst hier uit de buurt tot 2005.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Iets met pottenkijkers ja. TT is 'Geen pottenkijkers. The story goes on deel 35'
Die zit nog vastquote:Op maandag 5 juni 2017 00:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ik zat te denken aan Martin C de Amsterdamse serieverkrachter en moordenaar van Sybine Jansons uit Maarn (1999)
geen idee of die al weer vrij is . had tbs en 18 jaar - zoiets
was een mafketel en verkleedde zich in zijn duistere leven als politieagent
Verbranden, ja? Ga slapen.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:37 schreef Hdero het volgende:
[..]
Het zou niet zijn gelukt haar te ontvoeren en te vermoorden en weg te komen en vervolgens haar lijk te verbranden zonder auto.
Van de vondst van EEN stoffelijk overschot ja. Logisch ook.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Terwijl vanmorgen al werd vermeld dat de ouders op de hoogte zijn gebracht.
Fantastisch werk van deze helden. Stelen even de show met hun geweldige inzet en betrokkenheid. Die mogen heel trots op zichzelf zijn. Gelukkig zijn ze dat ook.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:32 schreef Bozoe het volgende:
Dan maar zo. Screenshot lukt niet.
https://m.facebook.com/st(...)8&id=584746054903878
Ja, volgens mij was zijn TBS verlengd in 2014, staan me geen berichten direct bij over 2016 en verlenging. Maar goed hij kan ook altijd met verlof gaan.quote:
Maar waar haal je nou toch 'anders zou ze niet vrijwillig in de auto gestapt zijn' vandaan? Dat is een gevolg speculeren op een op zich al speculatie die je als zekerheid brengt. Dat is het verschil.. Waar staat dat ze uberháupt in een auto gezeten heeft, laat staan vrijwillig?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:35 schreef Hdero het volgende:
[..]
Doe maar eens rustig, denk aan je bloeddruk.
Feit is dat dit hele topic grotendeels om speculatie heen is gebouwd, of wil je dat ontkennen?
Hier had ik een paar uur geleden ook al wat over gepost, ik hoop voor jullie dat ze snel word gevonden.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:37 schreef bellabeauti het volgende:
Dat 14 jarige Turkse vermiste meisje uit rotterdam vorige deel. ..fb bericht zus "Assalamu alaykum wa rahmatullahi wa barakatuhu. Het meisje op deze foto is mijn zusje. Ze heet Ayşenaz Kabak en ze is 14 jaar.. Ze is vermist vanaf 12:00 en we kunnen haar helaas niet meer vinden. Ze woont in rotterdam. Ze droeg een witte shirt met een zwarte broek en had adidas slippers aan. Ze heeft een geestelijke achterstand, daardoor maken we ons ernstig zorgen. We hebben aanwijzingen dat ze misschien in Amersfoort is, maar we weten het niet zeker. "
Vreemd DNA kan nog wel in het lichaam gevonden worden mocht dat er zijn.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor de duiding. Ik dacht dat al het DNA uit een lichaam verdween door het in water te stoppen.
vlak voor bed tijd doen, het vrijgeven, liggen 9 van de 10 mensen al in bed, word het voor de internet politie een rustig nachtje, morgen word het alweer druk zatquote:Op maandag 5 juni 2017 00:37 schreef Clavis het volgende:
Tussen het vinden van het lichaam en de bevestiging zat voor mijn gevoel uitzonderlijk lang. Of valt dat wel mee? Ik heb het idee dat zoiets normaal gesproken binnen een paar uur wel bevestigd wordt meestal.
Heb je enig idee hoe vaak er meisjes van die leeftijd vermist worden? 9/10 keer zijn ze binnen een dag of een paar dagen, veilig en wel, terecht. Het is dus niet zovreemd dat de politie er vanuit ging dat dat in dit geval ook zo zou zijn..quote:Op maandag 5 juni 2017 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit ging wel een stapje verder. De politie leek echt te geloven in een gezonde terugkeer van Savannah.
Helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |