Hoe je het ook bekijkt is het kut.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:27 schreef HarrieKeen het volgende:
Zou bijna hopen dat er een verband is met dat andere meisje. Straks blijken er 2 gekkies rond te lopen. 😩
Ook in de landen waar vluchtelingen vandaan komen zijn dit geen plaatselijke gebruiken...quote:Op maandag 5 juni 2017 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een paar vluchtelingen die hun plaatselijke gebruiken hier toepassen kun je geen terroristen noemen
Ik woon aan de andere kant van het land en ik word er bang van, kan me je onrust heel goed voorstellen..quote:Op maandag 5 juni 2017 00:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een tienerdochter (en zoon) en ik merk aan mezelf dat ik een beetje onrustig word van dit nieuws.![]()
Zeker zolang de dader(s) niet gepakt zijn. Ik woon niet zo gek ver van Bunschoten af.
In Nederland woont iedereen daar vlakbij.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:28 schreef Childofthe90s het volgende:
Lijkt me dat je je dochter op dit moment niet zomaar meer alleen de deur uit laat gaan als je daar woont.
Hierbij geldt wel terecht dat een keukentrapje gevaarlijker is imho.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:28 schreef Childofthe90s het volgende:
Lijkt me dat je je dochter op dit moment niet zomaar meer alleen de deur uit laat gaan als je daar woont.
Zoveel aannames in je verhaal, maar zolang jij het geloofquote:Op maandag 5 juni 2017 00:28 schreef Hdero het volgende:
Ik gok dat de dader een kennis is van het meisje of iig een afspraak met haar had, want ik geloof dat ze vrijwillig in zijn auto stapte, wat ze niet gedaan zou hebben bij een wildvreemde. Daarbij komt ook nog dat als ze zich had verzet bij het instappen, dit de aandacht getrokken zou hebben van buurtbewoners en passanten. En waarschijnlijk zou het haar ook zijn gelukt om weg te komen.
Het lijkt mij niet dat ze in de auto vrijwillig stapt met iemand die op een IS terrorist lijkt, vandaar de aanduiding blank.
Auto? Instappen? Heb ik deze info gemist?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:28 schreef Hdero het volgende:
Ik gok dat de dader een kennis is van het meisje of iig een afspraak met haar had, want ik geloof dat ze vrijwillig in zijn auto stapte, wat ze niet gedaan zou hebben bij een wildvreemde. Daarbij komt ook nog dat als ze zich had verzet bij het instappen, dit de aandacht getrokken zou hebben van buurtbewoners en passanten. En waarschijnlijk zou het haar ook zijn gelukt om weg te komen.
Het lijkt mij niet dat ze in de auto vrijwillig stapt met iemand die op een IS terrorist lijkt, vandaar de aanduiding blank.
Ik zag een topic uit 2005 waarin je ook al met die Ludo bezig was.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hij kan ook met verlof gestuurd zijn natuurlijk.
Als dit gerelateerd is, lijkt het veel op M.O. van Ludo de B. in ieder geval.
Welk topic? Pottenkijkers de nazit?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zag een topic uit 2005 waarin je ook al met die Ludo bezig was.
Op sommige veldweggetjes kun je heel hard gillen zonder dat iemand je kan horen..quote:Op maandag 5 juni 2017 00:28 schreef Hdero het volgende:
#failtwitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 04-06-2017 om 23:49:38Aangetroffen lichaam op de #Kronkels #Bunschoten is vermiste 14-jarige Savannah. Voor nadere info kijk op https://t.co/K6vPvPFgw5 reageer retweet
Dit ging wel een stapje verder. De politie leek echt te geloven in een gezonde terugkeer van Savannah.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zolang er geen aanwijzingen zijn dat het om een misdrijf gaat, gaan ze er vanuit dat het niet om een misdrijf gaat.
Hoezo is de dader wrs lichtgetint?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:30 schreef possetje het volgende:
dader is ws lichtgetint maar dat mogen we niet meer denken tot dat de politie daar oficieel mee aan komt zetten, dan krijg je op tv zijn moeder aan het woord die er nix van snapt want het was altijd zo een lieve jongen, dan over 9 jaar loopt zijn tbs af, komt hij weer even in het nieuws, en dan,.,,,,
Niet mee eens. Twee meiden, in twee dagen, in zelfde regio en meerdere verhalen dat een zwarte auto andere meiden heeft proberen klem te rijden en/of heeft gevolgd. Als ik een tienerdochter had wist ik het wel hoor ..quote:Op maandag 5 juni 2017 00:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hierbij geldt wel terecht dat een keukentrapje gevaarlijker is imho.
Zojuist is 3 kwartier geleden.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Politie is pas zojuist met een officiële bevestiging gekomen.#failtwitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 04-06-2017 om 23:49:38Aangetroffen lichaam op de #Kronkels #Bunschoten is vermiste 14-jarige Savannah. Voor nadere info kijk op https://t.co/K6vPvPFgw5 reageer retweet
Hoe kom je erbij dat ze in een auto is gestaptquote:Op maandag 5 juni 2017 00:28 schreef Hdero het volgende:
Hoezo zojuist? 3 kwartier geleden al.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Politie is pas zojuist met een officiële bevestiging gekomen.#failtwitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 04-06-2017 om 23:49:38Aangetroffen lichaam op de #Kronkels #Bunschoten is vermiste 14-jarige Savannah. Voor nadere info kijk op https://t.co/K6vPvPFgw5 reageer retweet
Wat is de fail?quote:Op maandag 5 juni 2017 00:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |