Welk bewijs? Dat CNN een groepje demonstranten voor de camera laat poseren? Wie het item van de zender bekijkt, ziet dat ook. Wordt niet bepaald onder stoelen of banken geschoven.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:37 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Want Koosje houdt liever zijn oogkleppen op, al is er onomstotelijk bewijs.
De vraag is of dat ethisch verantwoord is.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welk bewijs? Dat CNN een groepje demonstranten voor de camera laat poseren? Wie het item van de zender bekijkt, ziet dat ook. Wordt niet bepaald onder stoelen of banken geschoven.
Als jokkebrokje opeens begint over psy-ops in dienst van CNN dan is BNW het enige juist plekje.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:37 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Want Koosje houdt liever zijn oogkleppen op, al is er onomstotelijk bewijs.
Want dat is niet waar?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als jokkebrokje opeens begint over psy-ops in dienst van CNN dan is BNW het enige juist plekje.
Volgens mij hebben we het hier niet over samenzweringen maar over onethisch gedrag van een nieuwsmedium. Maar goed, als jij dat allemaal prima vind stel ik voor dat je je gaat inzetten voor de verloren functie van Dr. Goebbels.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:51 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als jokkebrokje opeens begint over psy-ops in dienst van CNN dan is BNW het enige juist plekje.
Nou ja, en als CNN dan toelichting geeft over waarom eea zo gegaan is als je in dat filmpje ziet, dan wordt er alleen maar harder op ze ingehakt. De groep CNN-haters heeft zijn standpunt al lang bepaald en geen enkele verklaring die strookt met dat er misschien niet eens een verkeerde bedoeling achter zit wordt geaccepteerd.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:47 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
De vraag is of dat ethisch verantwoord is.
Journalisten dienen verslag te doen van een verhaal, niet het maken daarvan. Iedere spontaniteit verdwijnt op die manier en het is logisch dat mensen (zeker vandaag) zich achter de oren gaan krabben. Als ze serieus genomen willen worden dan moeten ze alleen al de schijn van opzet vermijden, al zit er misschien niet eens een verkeerde bedoeling achter.
Aangezien jij die vraag stelt weet je het blijkbaar niet zeker.quote:
Er is niets onethisch aan.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:56 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het hier niet over samenzweringen maar over onethisch gedrag van een nieuwsmedium. Maar goed, als jij dat allemaal prima vind stel ik voor dat je je gaat inzetten voor de verloren functie van Dr. Goebbels.
Heb je het nou over die rel die er ten tijde van de Kosovo oorlog was? Eind van het vorige millenium? Bijna 20 jaar geleden?quote:
Is je Google stuk?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:57 schreef Chewie het volgende:
[..]
Aangezien jij die vraag stelt weet je het blijkbaar niet zeker.
Maar wat bedoel je nu met die vraag?
Goed gegoogeld.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Heb je het nou over die rel die er ten tijde van de Kosovo oorlog was? Eind van het vorige millenium? Bijna 20 jaar geleden?
Het is een mooi verhaal maar houdt geen verband met dit specifieke geval. Anders zijn het wel prutsers eerste klas.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Is je Google stuk?
Maar goed, omdat jij werkelijk te stom bent zal ik het je uitleggen. Ik bedoel met die vraag het volgende:
CNN.... een van de belangrijkste spelers in de wereld van de nieuwsmedia heeft in ieder geval tijdens de Kosovo-oorlog personen actief werkzaam die in dienst zijn van het Amerikaanse leger.
Zij werkten voor de divisie psychological operations. Hier even een wiki linkje zodat je globaal kunt zien wat die divisie inhoudt
En dan nu nog eens mijn vraag:
Zou het kunnen zijn dat CNN meewerkt aan zogeheten "psyops" ofwel psychologische operaties om de publieke opinie te sturen, of is dit uitgesloten volgens jullie?
Anders gesteld: Vind je CNN betrouwbaar als er zulke figuren over de vloer blijken te komen?
20 jaar geleden. Ik zie zo zonder enige verdere aanwijzing niet wat dat ook maar enigzins te maken heeft met dit topic. Ik ben het wel met Chewie eens dat dit een beetje veel neigt naar paranoia/conspiracy.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[knip]
psy-ops
[/knip]
...
[knip]
Kosovo
[/knip]
Ik beweer ook niet dat dit specifieke geval gestuurd zou zijn door militairen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:06 schreef Perox het volgende:
[..]
Het is een mooi verhaal maar houdt geen verband met dit specifieke geval. Anders zijn het wel prutsers eerste klas.
Oh man, wat gedraag je je toch als een kleuter. Kap daar nou eens mee. Als iemand vraagt wat je bedoelt moet ie zijn "grafmuil houden" en "Google gebruiken" en als iemand dan eens gewoon een reactie geeft dan krijg je dit soort meewarige posts.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |