Dan weet u dat.twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:47:23Volgorde morgenmiddag: Singapore-België; Rusland-Wales; Engeland-Oostenrijk en Duitsland-Nederland. #rtl7darts reageer retweet
SPOILER: Za en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prize Fund
Winners (Per Player) £30,000
Runner-Up (Per Player) £16,000
Semi-Finalists (Per Player) £10,000
Quarter-Finalists (Per Player) £7,000
Second Round Losers (Per Player) £4,000
First Round Losers (Per Player) £1,500
Total £300,000SPOILER: FormatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game On. Hopelijk veel stunts in de eerste ronde.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Het is ook niks meer dan een bijtoernooitjequote:Op zondag 4 juni 2017 22:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
30k Ponden is wel mager prijzengeld voor de winnaar. In verhouding
Nouja het is wel iets unieks, itt veel andere toernooien. Maar ik snap je punt.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is ook niks meer dan een bijtoernooitje
De laatste wedstrijden hadden van mij wel iets langer gemogen, 4 legs is wel heel erg weinig.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is ook niks meer dan een bijtoernooitje
Zeker waar, zou ook veel vaker mogenquote:Op zondag 4 juni 2017 22:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nouja het is wel iets unieks, itt veel andere toernooien. Maar ik snap je punt.
Een koppel van een aantal sets als finale zou ik wel leuk vindenquote:Op zondag 4 juni 2017 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De laatste wedstrijden hadden van mij wel iets langer gemogen, 4 legs is wel heel erg weinig.
Het is inderdaad pp jaquote:Op zondag 4 juni 2017 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Loopt natuurlijk wel flink in de papieren als je prijzengeld verhoogt x2
Ja, zoiets.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een koppel van een aantal sets als finale zou ik wel leuk vinden
Ik zou het niet weten, Sjak zei ons aller Raybargenotquote:Op zondag 4 juni 2017 22:26 schreef Tjacka het volgende:
Gaat nu die gast die wereldkampioen werd met 3-0 achterstand of het groene monster?
Sinds het Eurosport-Giro-debacle heb ik me voorgenomen alle reclames te negeren.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Hebben jullie al een langdurig zijdezachte huid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |