Dan weet u dat.twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:47:23Volgorde morgenmiddag: Singapore-België; Rusland-Wales; Engeland-Oostenrijk en Duitsland-Nederland. #rtl7darts reageer retweet
SPOILER: Za en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prize Fund
Winners (Per Player) £30,000
Runner-Up (Per Player) £16,000
Semi-Finalists (Per Player) £10,000
Quarter-Finalists (Per Player) £7,000
Second Round Losers (Per Player) £4,000
First Round Losers (Per Player) £1,500
Total £300,000SPOILER: FormatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game On. Hopelijk veel stunts in de eerste ronde.![]()
vanaf 2000quote:Op zondag 4 juni 2017 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kerel, kom niet stoer doen wanneer je 2x per jaar darts kijkt
haha toen waren ze nog makkelijkquote:Op zondag 4 juni 2017 21:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Toen kwam de Gemeente een TV plaatsen?
Met schotel op dak ahbiquote:Op zondag 4 juni 2017 21:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Toen kwam de Gemeente een TV plaatsen?
Bovendien heeft Ivoorkust niets met Indonesië te maken.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een racistische post is nooit ver weg bij Poepzor
Slobeend wat een kennis ouwe pikquote:Op zondag 4 juni 2017 21:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bovendien heeft Ivoorkust niets met Indonesië te maken.
Mooie beelden.quote:
31 seconden later zijn is nooit leuk Slobquote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tussen een kwartier en half uur gok ik. Moeten nog bepalen wie tegen wie moet en ingooien
Staat pas gepland voor 22u denk ik. Geen koppel gezien natuurlijkquote:Op zondag 4 juni 2017 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tussen een kwartier en half uur gok ik. Moeten nog bepalen wie tegen wie moet en ingooien
Straks gelukkig gegarandeerd koppelgenot. Maar wat mij betreft sleutelen ze wat aan format om wat meer koppelwedstrijden te krijgenquote:Op zondag 4 juni 2017 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Staat pas gepland voor 22u denk ik. Geen koppel gezien natuurlijk
Het heeft enorme potentie dit toernooi maar dan moeten ze er gewoon echt een landentoernooi van makenquote:Op zondag 4 juni 2017 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Straks gelukkig gegarandeerd koppelgenot. Maar wat mij betreft sleutelen ze wat aan format om wat meer koppelwedstrijden te krijgen
Een ideetje om mee te beginnen;quote:Op zondag 4 juni 2017 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het heeft enorme potentie dit toernooi maar dan moeten ze er gewoon echt een landentoernooi van maken
Wat mij betreft beginnen ze met de dubbelpot.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Straks gelukkig gegarandeerd koppelgenot. Maar wat mij betreft sleutelen ze wat aan format om wat meer koppelwedstrijden te krijgen
Dan hebben de landen met één sterke singlespeler (toch over het algemeen de mindere landen) ook wel iets meer voordeelquote:Op zondag 4 juni 2017 21:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een ideetje om mee te beginnen;
1v1
KOPPELGENOT
1v1
Is al duizendmaal leuker
Meer kans op stunts, verhoogt amusement alleen maarquote:Op zondag 4 juni 2017 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan hebben de landen met één sterke singlespeler (toch over het algemeen de mindere landen) ook wel iets meer voordeel
Dit jaar is wel uitstekend wat dat aangaatquote:Op zondag 4 juni 2017 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meer kans op stunts, verhoogt amusement alleen maar
Maar niemand zit volgens de PDC te wachten op finale Singapore - Ruslandquote:Op zondag 4 juni 2017 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Meer kans op stunts, verhoogt amusement alleen maar
Bij Oreshkin in de finale had ik mijn broekje uitgedaanquote:Op zondag 4 juni 2017 21:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar niemand zit volgens de PDC te wachten op finale Singapore - Rusland
Wat gebeurt er?quote:
De ooievaar, let op je woorden aubquote:Op zondag 4 juni 2017 21:39 schreef Isane het volgende:
[..]
Van Barneveld en Stompe maken een ganzendans ofzo
Was nog op van die ouwe sisalborden. Lijkt wel 1970 of zo manquote:Op zondag 4 juni 2017 21:39 schreef Isane het volgende:
[..]
Van Barneveld en Stompe maken een ganzendans ofzo
quote:Op zondag 4 juni 2017 21:41 schreef Tagliano het volgende:
Wat zeg ik, kraanvogel natuurlijk
[ afbeelding ]
Zie hoe lenig, zie ik menig darter nog niet doenquote:Op zondag 4 juni 2017 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Maar rest nog steeds de vraag "WAAROM??"quote:Op zondag 4 juni 2017 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat het kanquote:Op zondag 4 juni 2017 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar rest nog steeds de vraag "WAAROM??"
Omdat die uit Den Haag komt?quote:Op zondag 4 juni 2017 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn zoon is vroeger uit de paardenmolen gevallen.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De vraag zou moeten zijn: waarom niet?quote:Op zondag 4 juni 2017 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Belachelijk schema weerquote:
Dat houdt in dat je 1.08 keer je inzet terug krijgt?quote:Op zondag 4 juni 2017 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij de bookmakers staat Nederland inmiddels op 1.08 ofzo
Zet je 100 euro in krijg je er 108 terug jaquote:Op zondag 4 juni 2017 21:54 schreef Isane het volgende:
[..]
Dat houdt in dat je 1.08 keer je inzet terug krijgt?
Weinig verrassend. Raya zou in staat moeten zijn om te winnen van Webster en koppel is Nederland zowat onverslaanbaar. En dan krijg je wellicht MvG - Websterquote:Op zondag 4 juni 2017 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij de bookmakers staat Nederland inmiddels op 1.08 ofzo
Gratis geld.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zet je 100 euro in krijg je er 108 terug ja
Yepquote:Op zondag 4 juni 2017 21:54 schreef Isane het volgende:
[..]
Dat houdt in dat je 1.08 keer je inzet terug krijgt?
Jij denk ik?quote:
Lol gisteren Real op 2.7, dat was een no-brainer natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zet je 100 euro in krijg je er 108 terug ja
Nu inzetten op een 3-1 voorsprong van Webster absoluut ook, zag je aankomen.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:05 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Lol gisteren Real op 2.7, dat was een no-brainer natuurlijk.
Nu nog? Zoek nog wel een leuke bet. Moet toch wat doen met die leuke winst van gisteren natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu inzetten op een 3-1 voorsprong van Webster absoluut ook, zag je aankomen.
Die hadden we sowieso gekregen hoorquote:
Euh, won net nog van Chizziequote:Op zondag 4 juni 2017 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Barney is absoluut de zwakke schakel, heeft tot nu toe al z'n singlepotjes verloren.
Detailsquote:
Sowieso alleen maar druk in oktober-januari eigenlijkquote:Op zondag 4 juni 2017 22:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat een rust en stilte in een darts topic.
Een pot frankfurters opentrekken was geen optie?quote:Op zondag 4 juni 2017 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
Ik gooi nog even vier croissants in de oven
Geen zin in ouwe reusquote:Op zondag 4 juni 2017 22:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Een pot frankfurters opentrekken was geen optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |