Stand topic 1375:quote:
Dee Dee King - Standing in the spotlightquote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:09 schreef Ulx het volgende:
Hint: Het was niet onder de naam Dee Dee Ramone.
Stand topic 1375:quote:Op dinsdag 6 juni 2017 09:34 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Dee Dee King - Standing in the spotlight
Ooit in de kadozak van de Nationale Popquiz gekregen
1 Spinvis - Bagagedragerquote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gisteren organiseerde een radiostation een Nederpop Toplijst.
Dit was de top 10.
Wie 'm afmaakt, verdient het punt
1 S - B
2 HB&HWR - SN
3 DS - W
4 CBC - R
5 UDS - DSOS
6 BS - T
7 J - TAF
8 M - IA(DS)
9 N - ITDM
10 C&TB - WOME
Ik zag Urban Dance Squad en Cuby direct, en had toen al door dat het een lijst was met een beetje leuke nederpop. En dan is het gewoon een simpel associatiespelletje spelen in je hoofd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Wat staat Birth of Joy hoog. Was dit op basis van publieksstemmen of zo?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
20. Birth of Joy – Three Days On the Road
Yup, luisteraars konden stemmen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wat staat Birth of Joy hoog. Was dit op basis van publieksstemmen of zo?
Geen idee vooralsnog. Ken veel Amerikaanse fuzzrockers maar er schieten me geen Britse te binnen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:45 schreef Grobbel het volgende:
Over de nieuwe plaat van welke band schreef Pitchfork het volgende?
[..]
Geloof ook niet dat "fuss" (en niet "fuzz") een spelfout van de kant van Pitchfork betreft, maar meer een denigrerende sneer. Zoek het niet in het fuzz-hoekje.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:57 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Geen idee vooralsnog. Ken veel Amerikaanse fuzzrockers maar er schieten me geen Britse te binnen.
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 14:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De volledige top 50:Geen Braak. Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't drive a car when you're dead
Got no right, no right to doubt it; Ain't no doubt, no doubt about it
Blogman
http://pitchfork.com/reviews/albums/23315-relaxer/quote:Op dinsdag 6 juni 2017 15:02 schreef pipster het volgende:
Alt-J, heb ik ergens in een ander topic vernomen.
Welk nummer van wie?quote:Relax
You're quite safe here
quote:is a fictional British artificial intelligence (AI) character, known for his wit and stuttering, distorted, electronically sampled voice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |