Cavendish zal wel meegaan als er ook maar een minuscule kans is dat het wat wordt, zelfs al is het voor een halve Tour ofzo. Die hebben niet alleen niemand voor het klassement en Boasson Hagen is geen fatsoenlijke optie voor de sprint, de alternatieven in die ploeg zijn ook om te huilen.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 11:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik geloof niet dat Poels het gaat halen. Net als Cavendish. Die blijven allebei thuis. Er zijn te veel vraagtekens bij hun.
Is sowieso een kansloze etappe gezien de mogelijkheden die het gebied rond Saint Girons biedt, dus dan maakt dit ook niet meer uit.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In godsnaam alsjeblieft geen vallei. Dat wordt echt pure aids
Waar staat het bod op?quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:36 schreef wimderon het volgende:
Misschien wat voor alle fans die hier aanwezig zijn?
[ afbeelding ]
zal wel krap worden in die bezemkastquote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus man, wie heeft dat stuk geschreven? Geen wonder dat ze bij Eurosport moeite hebben met volzinnen maken.quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
en dan de hele tijd hoofdschuddend achter hun gaan zittenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:40 schreef Zelva het volgende:
Als je ze live tijdens de uitzending mag corrigeren, heb ik daar best vijf euro voor over.
'Een van het beste commentatorspan'quote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ga ik op biedenquote:Op dinsdag 6 juni 2017 22:36 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juni 2017 13:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat kan ik je sterk afraden, tenzij Ryo Hazuki of daotec het post.
Checho moet het voorlopig dus doen met oerwoudkoersjes?twitter:PARbelaezR twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 21:35:51Sergio Luis Henao y su primo Sebastián entrenan muy duro en carreteras de Antioquia. Sergio tiene la mira del Tour. El Team Sky definirá. reageer retweet
quote:
Was dit weekend al wel duidelijk dat Nando zsm naar de heimat wilde.twitter:PARbelaezR twitterde op dinsdag 06-06-2017 om 21:44:04Desde antenoche está en La Ceja, Antioquia Fernando Gaviria, cuádruple ganador de etapa en el Giro de Italia. Entra en reposo muy activo. reageer retweet
quote:VTM heeft een verrassende co-commentator gestrikt voor de verslaggeving van de wielerwedstrijd Halle-Ingooigem (21 juni). Niemand minder dan Tom Boonen zal naast Merijn Casteleyn plaatsnemen in de commentaarcabine.
Normaal gezien is Kevin De Weert de vaste sidekick van Merijn Casteleyn tijdens de wedstrijden van de Napoleon Games Cycling Cup, maar de Belgische bondscoach moet tijdens Halle-Ingooigem als ploegleider van de Belgische selectie fungeren in de wedstrijd. En dus draaft Tom Boonen eenmalig op als gastcommentator.
Eén klim. Precies wat Tom kan. Rest van de waarden vind ik allemaal niet schrikbarend.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op Oropa was Tom dus een mutant van de buitencategorie.
Niveau Riis, net geen niveau Pantani. Lekker man.
Drogreden. Blijft een mutantenwattage. Tevens is 5,8 al hoog he, Hans.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eén klim. Precies wat Tom kan. Rest van de waarden vind ik allemaal niet schrikbarend.
Net als Ilnur danquote:Op woensdag 7 juni 2017 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is een klim van 20 minuten joh en daarnaast een tempocol.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Drogreden. Blijft een mutantenwattage. Tevens is 5,8 al hoog he, Hans.
5,4 op de Umbrail was natuurlijk na twee zware en lange klimmen. Alsnog best pittig.
Ja, maar van Ilnur kennen we zijn geschiedenis natuurlijk. Dus dat mag geen verrassing heten.quote:
Ja joh. Normale wattages, niks aan de hand. Gewoon doorlopen.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit is een klim van 20 minuten joh en daarnaast een tempocol.
De rest van de klimmen geven een veel reëler beeld en dat laat zien dat het niveau in de Giro niet enorm hoog lag.
Ze hebben betere fietsen, betere voeding en betere trainingsmethoden dan in het Pantani-tijdperk.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja joh. Normale wattages, niks aan de hand. Gewoon doorlopen.
Je kan toch ook zien dat Oropa een uitschieter was, maar dan ook echt bij iedereen. Ik zou dan wat logischer na gaan denken als ik jou was i.p.v. direct maar roepen doping. Als ik die redenatie moet volgen, hebben ze namelijk allemaal alleen die etappe naar Oropa doping gebruiktquote:Op woensdag 7 juni 2017 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juni 2017 14:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
http://www.wielerflits.nl(...)oel-en-van-aert.html
De wattages op Blockhaus vind ik minstens zo opvallend. Lastigste MTF van de Giro en ze halen daar 6,0 w /kg. Volstrekt normaal.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je kan toch ook zien dat Oropa een uitschieter was, maar dan ook echt bij iedereen. Ik zou dan wat logischer na gaan denken als ik jou was i.p.v. direct maar roepen doping. Als ik die redenatie moet volgen, hebben ze namelijk allemaal alleen die etappe naar Oropa doping gebruikt
De man met het hoogste niveau staat niet eens in dat rijtje.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit is een klim van 20 minuten joh en daarnaast een tempocol.
De rest van de klimmen geven een veel reëler beeld en dat laat zien dat het niveau in de Giro niet enorm hoog lag.
Je reageert nu net als de gemiddelde Clinic poster. Blind naar cijfertjes kijken, iets roepen over Riis en Pantani en verder de context totaal buiten beschouwing laten.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:27 schreef Sjoerd102 het volgende:
weet iemand welke straat etc de etappe naar Luik finisht in de tour. Ik zie op site van organisatie dat ze via N61 en N30 Luik binnenkomen, maar verder niks.
quote:le quai des Ardennes, du côté de l'église Saint-Vincent
Ff vergelijken met 20 jaar terug...quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De wattages op Blockhaus vind ik minstens zo opvallend. Lastigste MTF van de Giro en ze halen daar 6,0 w /kg. Volstrekt normaal.
Gemiddeld genomen zit Dumoulin op het niveau van Indurain. Brandschoon dus.
Dit.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze hebben betere fietsen, betere voeding en betere trainingsmethoden dan in het Pantani-tijdperk.
En oja, ze hadden flink wind mee.
Even gecorrigeerd.quote:Op woensdag 7 juni 2017 21:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit zeiden ze bij Gewiss-Ballan ook.
Dat was een beetje gekscherend. Maar dat van die wind en die fietsen heeft wel echt invloed denk ik.quote:
Niet weten dat je moet corrigeren voor de lengte van de inspanningquote:Op woensdag 7 juni 2017 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Op Oropa was Mollema dus als enige schoon.quote:Op woensdag 7 juni 2017 20:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eerder een slechte dag. Ik denk niet dat er ook maar één iemand uit dat rijtje schoon is.quote:Op woensdag 7 juni 2017 22:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op Oropa was Mollema dus als enige schoon.
quote:Orica stopt als ploegsponsor, waar ligt toekomst Keukeleire?
Orica trekt zich na zes jaar sportsponsoring terug uit het wielrennen. Dat betekent dat de Australische ploeg Orica-Scott van Gerry Ryan zonder hoofdsponsor komt te zitten. Het sponsorcontract van Orica met de Tour Down Under, de eerste WorldTourrace van het seizoen, loopt ook af en wordt niet hernieuwd.
De ploegeigenaar is wel in vergevorderde onderhandelingen met een nieuwe hoofdsponsor zodat het team verder op WorldTourniveau kan blijven. Het zou om een contract van twee jaar gaan, dat weliswaar nog niet is afgerond. In het team zitten de broers Simon en Adam Yates, Esteban Chaves, Simon Gerrans en de Belg Jens Keukeleire, die het liefst daar zou blijven maar ondertussen al ploegen heeft (waaronder Lotto-Soudal) die naar hem informeerden.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170607_02915901
5 miljoen, man man mantwitter:GazetteDesSport twitterde op donderdag 08-06-2017 om 08:34:19L'Equipe évoque le salaire de Chris Froome : 5 millions d'Euros annuels.#Dauphine https://t.co/wtqfciNDCM reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |