Maar denk dat hij zich nooit volledig op de weg zal richten. Veldrijden vindt hij veel te leuk en denk dat hij de OS 2020 op de MTB ook wel als een serieus doel ziet.quote:Op zondag 4 juni 2017 22:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Die Mathieu van der Poel heeft dus gewoon dit jaar in 6 koersdagen 4 overwinningen behaald hè. Echt bizar. Die gast heeft alles in zich om de nieuwe Sagan te worden als hij zich volledig op de weg zou richten.
kijk eens voor foto's van Wouter Roosenboomquote:Op zondag 4 juni 2017 21:48 schreef IbanMayo het volgende:
Ik wil graag een mooie wielerfoto groot aan de muur hebben. Hebben jullie tips voor sites met veel hoge resolutie wielerfotografie? Mogen foto's van alle tijdperken zijn.
dat zal voor Patje niet het grootste probleem zijn, als hij tenminste een sponsor gaat vindenquote:Op maandag 5 juni 2017 00:48 schreef flyguy het volgende:
Plus dat als een ploeg hem naar de weg wil halen, ze toch gelijk met een beste zak geld op tafel moeten komen.
en vanaf 1 januari ook nog 8 crossen gewonnenquote:Op zondag 4 juni 2017 22:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Die Mathieu van der Poel heeft dus gewoon dit jaar in 6 koersdagen 4 overwinningen behaald hè. Echt bizar. Die gast heeft alles in zich om de nieuwe Sagan te worden als hij zich volledig op de weg zou richten.
Beetje het Jorien ter Mors-probleem eigenlijk.quote:Op maandag 5 juni 2017 00:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar denk dat hij zich nooit volledig op de weg zal richten. Veldrijden vindt hij veel te leuk en denk dat hij de OS 2020 op de MTB ook wel als een serieus doel ziet.
Enige kans is misschien dat hij ook bij de "echt" grote mannen direct meedoet om overwinningen, maar zelfs dan vraag ik het me af.
Voorlopige startlijst voor de Giro U23 is bekend.quote:Op zondag 4 juni 2017 17:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn, we zijn niet anders van ze gewend.
quote:Fuglsang (momenteel actief in het Critérium du Dauphiné) is de komende Tour de France gedeeld kopman bij Astana en heeft de ambitie om zijn zevende plaats uit 2013 te verbeteren. “Ik heb net een trainingskamp van zestien dagen in Tenerife achter de rug en ik denk dat mijn vorm goed is,” aldus Fuglsang. Hij rekent erop in de Tour bijgestaan te worden door zijn landgenoten Michael Valgren en Jesper Hansen. Miguel Lopez raakt waarschijnlijk niet op tijd fit voor La Grande Boucle, waardoor Fuglsang het kopmanschap moet delen met Fabio Aru. De Tourselectie zal aangevuld worden met enkele knechten voor Aru en Kazachstaanse renners.
Word er niet echt warm van.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:25 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Voorlopige startlijst voor de Giro U23 is bekend.
http://www.giroditaliau23(...)gli-atleti-iscritti/
Sivakov tegen Mitchelton Scott en Axeon.
Ja, ze moesten een plekje vinden voor Dennis in Zwitserland..quote:Op maandag 5 juni 2017 11:35 schreef Columbiafan het volgende:
http://www.radsport-news.com/sport/sportnews_104042.htm
Dillier is boos.
Colombia gaat all the way voor l'Avenir, want deze selectie is niet echt best. Wel of geen Bernal, er zijn zat betere namen te vinden dan deze mannen. Jhon Rodriguez (Delko, volgend jaar Quick-Step) en Wilmar Paredes (Manzana) kennen de meeste wel, maar de rest is allemaal van het Colombiaanse jeugdcircuit. Sergio Martinez (21), Cristian Muñoz (21) en German Chaves (22) stonden op het podium tijdens de afgelopen Vuelta de la Juventud, in die volgorde, en Alvaro Hodeg is brandhout.quote:Op maandag 5 juni 2017 11:37 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Denk dat Valle d'Aosta niet echt een beter startveld krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
quote:Op maandag 5 juni 2017 16:00 schreef Sjoerd102 het volgende:
benieuwd of Van der Poel ook zondag de Ronde van Limburg (1.1) kan winnen.
bijgaand nog wat foto's van de Hammer chase van gisteren.Is het nou echt zo dat Sinkeldam gaat stoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Quickstep heb ik gehoordquote:Op maandag 5 juni 2017 18:16 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wie is Rahim, weet iemand dat toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |