- - - - - -twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 12:31:38Persalarm; 'De Kronkels Bunschoten: stoffelijk overschot van persoon gevonden.'Politie start onderzoek. #Savannah reageer retweet
twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:03:34Politie laat aan de aanwezigen pers weten dat het niet kan zeggen of de gevonden persoon #Savannah is. #Bunschoten reageer retweet
Volgens mij in een van de artikelen waarin de oproep van haar oma genoemd werd. Ik denk rtlnieuws via twitter. Zal eens kijken of ik het terug kan vinden. Er werd gezegd dat haar computer of haar computeractiviteit is bekeken. Weet niet meer precies hoe het verwoord werd.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:02 schreef Status het volgende:
[..]
Hoezo uit online gedrag, waar stond dat?
twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:06:50Lichaam gevonden in Bunschoten https://t.co/qltH2wLVST via @telegraaf reageer retweet
Dat zegt genoeg.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:06 schreef Studiotje het volgende:
twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:03:34Politie laat aan de aanwezigen pers weten dat het niet kan zeggen of de gevonden persoon #Savannah is. #Bunschoten reageer retweet
Nou, dan weet ik echt niet over welke foto's jij het hebt. De enige foto waar ik politie op zie is de foto met de grote groep vrijwilligers.quote:
quote:
Zo komt het bij mij over.. zou het.. nog een? Leuk in bunschoten neergelegd om te laten lijken dat het Savannah is maar surprise! Het is iemand anders.quote:
Eens, maar zolang onduidelijk is met wie ze dan heeft afgesproken, kan dat nog steeds een reden tot alarm zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:01 schreef Mula het volgende:
[..]
En online gedrag van Savannah geeft de politie het idee dat ze is weggelopen. Daarnaast stond haar fiets netjes op de standaard en op slot in de buurt van een bushalte. Klinkt alsof ze op de bus is gestapt om iemand van internet te ontmoeten en wel de intentie had om later terug te komen en haar fiets weer mee te nemen.
Denk dat ze het wel weten maar eerst familie moeten inlichten en identificeren.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 14:06 schreef Studiotje het volgende:
Ik kan ze ook niet terugvindenquote:Op zondag 4 juni 2017 14:07 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nou, dan weet ik echt niet over welke foto's jij het hebt. De enige foto waar ik politie op zie is de foto met de grote groep vrijwilligers.
Het is in ieder geval opmerkelijk en iets waar het politie onderzoekt zich waarschijnlijk op focustquote:Op zondag 4 juni 2017 14:08 schreef Slaro het volgende:
Nou ja, ik wil nog wel meegaan in twee zaken waar een meisje opduikt en een meisje 'gewoon' vermist is (gebeurt veel vaker dan je denkt), maar twee omgekomen meisjes, zelfde leeftijd en zelfde regio waar zoets zelden gebeurt, dan denk ik nu toch eerder aan een verband.
Nee, okee, wilde alleen even checken. Ik had ook niets gezien nog, maar misschien mis je wat.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat heeft de politie nog helemaal niet bevestigd.
Daar focust het zich juist niet op! Vraag maar aan Jens. Deze 2 zaken staan op zeker helemaal los van elkaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:09 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Het is in ieder geval opmerkelijk en iets waar het politie onderzoekt zich waarschijnlijk op focust
Hoe komen ze sowieso bij dat 'vermoord'? Dat blijkt niet uit dat stukje tekst er onder (voor zover ik kan zien).quote:
Vaag dat ze een artikel van de Telegraaf tweeten.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:09 schreef Zipportal het volgende:
Voor het laatste nieuws:
https://twitter.com/politieutrecht
Waarschijnlijk zelf invullen, is ook 99% kans opquote:Op zondag 4 juni 2017 14:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hoe komen ze sowieso bij dat 'vermoord'? Dat blijkt niet uit dat stukje tekst er onder (voor zover ik kan zien).
Gelukkig, dan ligt het niet aan mij.quote:
Nee, dit is gewoon bs idd, maar ik zeg al, even checken, soms mis je wat.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hoe komen ze sowieso bij dat 'vermoord'? Dat blijkt niet uit dat stukje tekst er onder (voor zover ik kan zien).
Hoe vaak ga je dit nog herhalen? Erg irritant.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar focust het zich juist niet op! Vraag maar aan Jens. Deze 2 zaken staan op zeker helemaal los van elkaar.
Idd, na vrijdag zouden ze beter moeten weten.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:11 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Vaag dat ze een artikel van de Telegraaf tweeten.
Ook erg irritant dat de politie dat gisteren zo stellig riep.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:12 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit nog herhalen? Erg irritant.
Tenzij ze op de een of andere manier al met familieleden gesproken hebben..quote:Op zondag 4 juni 2017 14:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon bs idd, maar ik zeg al, even checken, soms mis je wat.
Jens lijkt onderwerp van een obessie.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:12 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit nog herhalen? Erg irritant.
Dan nog is het gewoon lulkoek dat de politie het bevestigd heeft.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:13 schreef Physsic het volgende:
[..]
Tenzij ze op de een of andere manier al met familieleden gesproken hebben..
Dat is waar. Hoe komt zo'n 'journalist' er dan bij zoiets te plaatsen?quote:Op zondag 4 juni 2017 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan nog is het gewoon lulkoek dat de politie het bevestigd heeft.
Geen idee welke "nieuwssite" dat bericht geplaatst heeft, maar ze zijn niet erg geloofwaardig.
Denk het ergens niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:13 schreef Physsic het volgende:
[..]
Tenzij ze op de een of andere manier al met familieleden gesproken hebben..
Zielig man. Voor jou? Voor wie eigenlijk? Als de politie had gezegd dat ze een verband vermoeden zonder aanleiding, dan was de pers als vliegen op stroop op de familie afgevlogen. Geralt. Even voor de duidelijkheid. Jij hebt er geen reet mee te maken. Verder. Doe normaal.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ook erg irritant dat de politie dat gisteren zo stellig riep.
Maargoed, ik hou er al mee op.
Telegraafactie.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee welke "nieuwssite" dat bericht geplaatst heeft, maar ze zijn niet erg geloofwaardig.
twitter:ArtwinKreekel twitterde op zondag 04-06-2017 om 13:27:48Zoekteam is 'verschrikkelijk geschrokken', aldus één van de coördinatoren. Het lichaam is volgens de leiding door de politie gevonden. reageer retweet
Denk dat ze het alvast klaar hadden staan zodat ze het nieuws "als eerste naar buiten konden brengen".quote:Op zondag 4 juni 2017 14:15 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat is waar. Hoe komt zo'n 'journalist' er dan bij zoiets te plaatsen?
Keel doorgesneden of iets dergelijks lijkt mij waarschijnlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:17 schreef Momo... het volgende:
twitter:ArtwinKreekel twitterde op zondag 04-06-2017 om 13:27:48Zoekteam is 'verschrikkelijk geschrokken', aldus één van de coördinatoren. Het lichaam is volgens de leiding door de politie gevonden. reageer retweet
twitter:ArtwinKreekel twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:06:23Melding vondst lichaam kwam van passant, aldus politiewoordvoerder Hans Meuleman ter plaatse. https://t.co/AxrjHl57k7 reageer retweet
Ik zie wel al meerdere mensen die zogenaamd al weten dat dit Savannah is iig, wrs allemaal overgenomen van dat bericht.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij ook niet. Voor de duidelijkheid.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:16 schreef Slaro het volgende:
Geralt. Even voor de duidelijkheid. Jij hebt er geen reet mee te maken. Verder. Doe normaal.
Omdat? Het zoekteam heeft het lichaam helemaal niet gezien, voor zover ik heb begrepen.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Keel doorgesneden of iets dergelijks lijkt mij waarschijnlijk.
Of het lichaam was gewoon een lichaam, om het zo maar te zeggen. Dat is iets waar veel normale, niet-getrainde mensen ook behoorlijk van schrikken lijkt me. Ik zou er in elk geval wel van schrikken.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Iets ''verschrikkelijks'' ontdekt.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:18 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Omdat? Het zoekteam heeft het lichaam helemaal niet gezien, voor zover ik heb begrepen.
Zij hebben het niet ontdekt. Een lichaam vinden, of in de buurt van de vondst zijn, is al verschrikkelijk genoeg.quote:
Dat lees ik niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik doe normaalquote:
Dit dus. Denk dat elk normaal mens zou schrikken van een lijk. Ongeacht wie of wat het is.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of het lichaam was gewoon een lichaam, om het zo maar te zeggen. Dat is iets waar veel normale, niet-getrainde mensen ook behoorlijk van schrikken lijkt me. Ik zou er in elk geval wel van schrikken.
Ja, ik denk dat je dat wel als eerste onderzoekslijn moet uitvoeren iig.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:19 schreef Momo... het volgende:
Zijn er recent TBS-ers vrij gekomen die nu in omgeving Amersfoort wonen?
We gaan de lijst er even bijhalen zeg.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:19 schreef Momo... het volgende:
Het vrijwillige zoekteam heeft het stoffelijk overschot helemaal niet ontdekt.quote:
Denk het niet. Genoeg mensen in de thuiszorg die er zo nu en dan eentje vinden als ze langskomen voor zorg. Mijn vriendin incluis. Die schrikken daar echt niet van hoor. Dan wordt gewoon protocol gevolgd.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:19 schreef houdjemond het volgende:
Denk dat elk normaal mens zou schrikken van een lijk.
Je klinkt geobsedeerd, beetje vervelend, gewoon even wat meer respect voor wat er gebeurt toch zeer heftig.quote:
Dit was niet het jaarlijkse uitje van het verzorgende personeel.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Denk het niet. Genoeg mensen in de thuiszorg die er zo nu en dan eentje vinden als ze langskomen voor zorg. Mijn vriendin incluis. Die schrikken daar echt niet van hoor. Dan wordt gewoon protocol gevolgd.
Dat lijkt me verstandig. Zou ik ook doen denk ik.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:21 schreef superworm het volgende:
Verschillende nichtjes in die leeftijd, exact dezelfde regio. Worden voorlopig naar school gebracht met de auto, en de oudere samen met haar broer op 1 scooter.
Nijkerk kan ook nog.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:19 schreef Momo... het volgende:
Maar het zoekteam heeft het stoffelijk overschot helemaal niet ontdekt, een toevallige voorbijganger heeft het stoffelijk overschot ontdekt.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit dus. Denk dat elk normaal mens zou schrikken van een lijk. Ongeacht wie of wat het is.
Vergeet niet dat het de afgelopen dagen erg warm was..je wil niet weten hoe een lijk er dan uit gaat zien.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of het lichaam was gewoon een lichaam, om het zo maar te zeggen. Dat is iets waar veel normale, niet-getrainde mensen ook behoorlijk van schrikken lijkt me. Ik zou er in elk geval wel van schrikken.
Thuiszorg is anders dan wen lichaam langs een sloot vinden.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Denk het niet. Genoeg mensen in de thuiszorg die er zo nu en dan eentje vinden als ze langskomen voor zorg. Mijn vriendin incluis. Die schrikken daar echt niet van hoor. Dan wordt gewoon protocol gevolgd.
Vergelijking van niets natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zonnebrand vergeten zeker.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:22 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het de afgelopen dagen erg warm was..je wil niet weten hoe een lijk er dan uit gaat zien.
Dat vind ik ook helemaal geen rare reactie, gewoon menselijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar het zoekteam heeft het stoffelijk overschot helemaal niet ontdekt, een toevallige voorbijganger heeft het stoffelijk overschot ontdekt.
Het zoekteam is alleen maar geschrokken vh feit dat er een stoffelijk overschot is gevonden.
Inderdaad. En dan wellicht in het water? Hmm..quote:Op zondag 4 juni 2017 14:22 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het de afgelopen dagen erg warm was..je wil niet weten hoe een lijk er dan uit gaat zien.
Toen eentje zich voor mijn deur te pletter reed met een hartstilstand ook niet. Daar bleef ze ook bijzonder rustig onder terwijl ze hem uit de auto sleurde en eerste hulp toepaste.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit was niet het jaarlijkse uitje van het verzorgende personeel.
Blijkbaar niets geleerd van de fout van zijn organisatie. Ongelooflijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:18 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Meneer is van de Televaag en heeft zn tweet ondertussen al verwijderd.
Dat is toch anders.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja maar 95% van de bevolking welquote:Op zondag 4 juni 2017 14:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toen eentje zich voor mijn deur te pletter reed met een hartstilstand ook niet. Daar bleef ze ook bijzonder rustig onder terwijl ze hem uit de auto sleurde en eerste hulp toepaste.
Maargoed, zomaar op straat iemand dood zien liggen zal het gros vast van schrikken. Ik ook. Mijn vriendin wat minder. Althans als die gewoon dood ligt te zijn dan en niet aan stukken of iets.
Gefeliciteerd, je hebt jezelf zojuist gekwalificeerd voor debiel van het jaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
De televaag kots ik inmiddels ook uit ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Blijkbaar niets geleerd van de fout van zijn organisatie. Ongelooflijk.
Dus 5% van de bevolking is niet normaal dan of wat insinueer je nu eigenlijk precies?quote:
Ik vind dat ook geen rare reactie.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat vind ik ook helemaal geen rare reactie, gewoon menselijk.
Je wilt,neem ik aan, aanwijzingen vinden en mensen in levende lijve.
Nou, hulde.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toen eentje zich voor mijn deur te pletter reed met een hartstilstand ook niet. Daar bleef ze ook bijzonder rustig onder terwijl ze hem uit de auto sleurde en eerste hulp toepaste.
Maargoed, zomaar op straat iemand dood zien liggen zal het gros vast van schrikken. Ik ook. Mijn vriendin wat minder. Althans als die gewoon dood ligt te zijn dan en niet aan stukken of iets.
Verstandig, je wilt echt geen risico lopen en dan als ouder zeggen wat als wequote:Op zondag 4 juni 2017 14:21 schreef superworm het volgende:
Verschillende nichtjes in die leeftijd, exact dezelfde regio. Blijven nu binnen behalve met ouders samen. Worden voorlopig naar school gebracht met de auto, en de oudere samen met haar broer op 1 scooter.
Ik werk ook in de zorg, heb heel wat lijken gezien en mensen zien sterven, en het lijkt me doodeng en traumatiserend zomaar in het bos of in een beek een lichaam te vinden.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
I knowquote:Op zondag 4 juni 2017 14:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind dat ook geen rare reactie.
Probeer alleen te zorgen dat er geen spookverhalen rondgaan hier. Dus even benadrukken dat het vrijwillige zoekteam het stoffelijk overschot niet heeft gevonden. Dat is alles.
Ik denk niet dat dit een "georganiseerde" moordenaar is, maar ook niet zo "ongeorganiseerd" dat het een psychoot is toch. Daar zitten gradaties in. Deze persoon neemt echter wel ongehoord veel risico's, wat er op kan duiden dat hij zijn moorddadige/seksueel gedepriveerde neigingen niet de baas is en dus wel in die zin "ongeorganiseerd" is.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:23 schreef Momo... het volgende:
4-MEI-2017
AMERSFOORT - De officier van justitie eist 9 maanden cel plus tbs tegen de man die vorig jaar in september is gearresteerd nadat hij iemand neerstak in de daklozenopvang in Amersfoort. Het incident gebeurde bij het Leger des Heils op de Sneeuwuil. De verdachte stak degene met een schaar in de nek.
Het slachtoffer werd naar het ziekenhuis gebracht, maar was wel bij kennis. De verdachte was ten tijde van het incident psychotisch en had zowel verdovende middelen als alcohol gebruikt. Hij wordt gezien als sterk verminderd toerekeningsvatbaar.
Volgens de officier is het 'onverantwoord dat deze verdachte terugkeert in de maatschappij zonder behandeld te zijn', vandaar de eis tbs met dwangverpleging. "Zijn opstelling is problematisch. Hij heeft een gebrek aan inzicht in zijn ziekte, een psychotische stoornis, hij wil zich niet laten behandelen, hij wil niets doen aan zijn drugsgebruik, het recidiverisico is hoog, zijn impulscontrole is beperkt, hij wil niet samenwerken met instanties en hij is licht zwakzinnig."
VERNIELING
De man had zich na de steekpartij verschanst in zijn kamer in de opvang. De man maakte een verwarde indruk en verzette zich hevig tegen zijn arrestatie. Eenmaal op het politiebureau heeft de verdachte de wachtkamer vernield en plaste hij op de grond.
Genoeg gekken ook in die regio
Fucking triest als zoiets moet. Ze zijn ook allemaal best wel van slag als ouders. Toen ik studeerde in Utrecht had je daar die serieverkrachter in het tunneltje bij Lunetten. Dat was vergelijkbare grootscheepse paranoia, verschillende exen hielden daar toen echt rekening mee.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:25 schreef Momo... het volgende:
[..]
Verstandig, je wilt echt geen risico lopen en dan als ouder zeggen wat als we
5% van de bevolking waar mensen bij zitten die in de medische wereld werken en er een soort van aangewend zijn en een kleine fractie psychopaten. Je maakt nu wel echt belachelijk door zo raar te reageren op dat mensen enorm kunnen schrikken van een lijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dus 5% van de bevolking is niet normaal dan of wat insinueer je nu eigenlijk precies?
Er werd gesteld dat elk normaal mens schrikt van een lijk. Ik geloof daar niet zo in. Dat mag ik toch best zeggen?quote:Op zondag 4 juni 2017 14:27 schreef Momo... het volgende:
[..]
5% van de bevolking waar mensen bij zitten die in de medische wereld werken en er een soort van aangewend zijn en een kleine fractie psychopaten. Je maakt nu wel echt belachelijk door zo raar te reageren op dat mensen enorm kunnen schrikken van een lijk.
Kom op zegquote:Op zondag 4 juni 2017 14:23 schreef Momo... het volgende:
4-MEI-2017
AMERSFOORT - De officier van justitie eist 9 maanden cel plus tbs tegen de man die vorig jaar in september is gearresteerd nadat hij iemand neerstak in de daklozenopvang in Amersfoort. Het incident gebeurde bij het Leger des Heils op de Sneeuwuil. De verdachte stak degene met een schaar in de nek.
Het slachtoffer werd naar het ziekenhuis gebracht, maar was wel bij kennis. De verdachte was ten tijde van het incident psychotisch en had zowel verdovende middelen als alcohol gebruikt. Hij wordt gezien als sterk verminderd toerekeningsvatbaar.
Volgens de officier is het 'onverantwoord dat deze verdachte terugkeert in de maatschappij zonder behandeld te zijn', vandaar de eis tbs met dwangverpleging. "Zijn opstelling is problematisch. Hij heeft een gebrek aan inzicht in zijn ziekte, een psychotische stoornis, hij wil zich niet laten behandelen, hij wil niets doen aan zijn drugsgebruik, het recidiverisico is hoog, zijn impulscontrole is beperkt, hij wil niet samenwerken met instanties en hij is licht zwakzinnig."
VERNIELING
De man had zich na de steekpartij verschanst in zijn kamer in de opvang. De man maakte een verwarde indruk en verzette zich hevig tegen zijn arrestatie. Eenmaal op het politiebureau heeft de verdachte de wachtkamer vernield en plaste hij op de grond.
Genoeg gekken ook in die regio
Bizar toeval ja. De afgelopen jaren hebben er maar weinig ernstige zedenmisdrijven plaatsvonden. De laatste zaak die ik me herinner is die van Milly Boele in 2010. Dankzij de opkomst van de smartphone is het nu makkelijker om alarm te slaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:26 schreef MissButterflyy het volgende:
Maar twee jonge meiden in zo'n korte tijd. (Mocht het lichaam van Savannah zijn) is toch ongekend hier in NL.
Het waren normale meiden, geen verslaafde prostituees ofzo
Ja, dat is inderdaad exact hetzelfde als een lijk in de natuur vinden.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:20 schreef Geralt het volgende:
Het is ook geen toeval. Dit is dezelfde dader op zeker.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:28 schreef kuil het volgende:
[..]
Bizar toeval ja. De afgelopen jaren hebben er maar weinig ernstige zedenmisdrijven plaatsvonden. De laatste zaak die ik me herinner is die van Milly Boele in 2010. Dankzij de opkomst van de smartphone is het nu makkelijker om alarm te slaan.
Waar ik ook geschokt door ben (mocht het lichaam inderdaad van Savannah) is het feit dat dit gewoon op klaarlichte dag is gebeurd.
Vreselijk, ja. Je zal het maar vinden als [zoekende] burger.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:23 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan wellicht in het water? Hmm..
Woensdag is ook een 17-jarig meisje klemgereden in Spakenburg.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:28 schreef StaceySinger het volgende:
ook zoiets
Amersfoort – Gezocht – Vrouw ontsnapt aan ontvoering
Geplaatst op 3 dagen geleden
Een man pakt op De Schans een vrouw vast en dwingt haar in zijn auto te stappen. Ze weet zich net op tijd los te rukken en te ontsnappen. De politie zoekt de nog onbekende verdachte en vraagt om tips.
Bekijk het filmpje van ons YouTube-kanaal. Het is een fragment van deze zaak uit de aflevering van 31 mei 2017 van RTV Utrecht tv-programma Bureau Hengeveld.
Het gebeurt donderdagmorgen 18 mei om 08.40 uur. De 23-jarige vrouw loopt vanaf de bushalte aan de Maatweg ter hoogte van het Meanderziekenhuis in de richting van De Schans. Ze loopt De Schans op en gaat daar met de bocht mee naar links in de richting van de Ringweg-Koppel. In deze bocht ziet ze aan de linkerkant van de weg een donkerkleurige auto in de berm geparkeerd staan. Ze besteedt er verder geen aandacht aan en loopt aan de rechterkant van de weg door. Als ze de auto is gepasseerd, ziet ze dat de auto schuin de weg oversteekt en half voor haar gaat staan. Ze ziet dat de bestuurder alleen in de auto zit. Ze denkt dat de man daar wil parkeren, dus ze loopt om de auto heen en vervolgt haar weg. Dan rijdt de auto achter haar aan.
De auto blokkeert voor de tweede keer de doorgang voor de vrouw. De bestuurder stapt uit en spreekt haar aan. Hij doet het voorportier aan de rechterkant van de auto open, pakt de Amersfoortse stevig vast en zegt dat ze in de auto moet gaan zitten. Ze schrikt zich een hoedje, weet zich los te rukken en loopt snel om de auto heen. De man springt dan weer in de auto, keert en rijdt weg in de richting van de Maatweg.
Drie fietsers
Als de vrouw door wil lopen, stoppen er drie fietsers. Ze vragen of de man haar vriend is en of ze ruzie hebben. De vrouw zegt dat ze de man niet kent. Overstuur loopt ze door naar haar werk. Daar vertelt ze het aan een collega, die de politie belt.
Auto
De auto van de verdachte is vermoedelijk een ouder model V70 of een Volvo V40. Het is een donkerkleurige auto.
Getuigenoproep
De politie heeft de volgende ochtend een passantenonderzoek gedaan, waarbij ze één van de fietsers heeft gesproken. De politie komt graag in contact met de andere twee fietsers. Het gaat daarbij om een blanke man van rond de 45 jaar met kort haar en hij droeg een rode jas. De andere fietser is een blanke vrouw van rond de 50 jaar met kort lichtbruin haar.
Signalement verdachte
man
blanke huidskleur
geschatte lengte 1,75 meter
slank postuur
geschatte leeftijd 30 jaar
kort zwart haar
droeg zwarte kleding met witte tekst op de borst.
http://www.hnu.nu/utrecht(...)napt-aan-ontvoering/
Ik heb het niet zo op al dat gespeculeer idd. Uitgaan van de feiten en wachten op nieuws lijkt me het devies.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:31 schreef Max23 het volgende:
Dit topic begint BNW-achtige vormen aan te nemen
Als je dochter is vermist en mogelijk vermoord dan heb je denk ik andere dingen aan je hoofd dan posten op facebook.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:31 schreef superworm het volgende:
Mijn schoonzus heeft gedeelde facebookvrienden met de moeder van Savannah, maar die postten tot dusver niks relevants zegt ze.
Zo raar is verband niet toch tussen beide zaken?quote:Op zondag 4 juni 2017 14:31 schreef Max23 het volgende:
Natuurlijk duurt het lang, had je echt verwacht dat er binnen 5 minuten duidelijkheid was? Persoon moet geidentificeerd worden, de familie moet ingelicht worden, er moet onderzoek worden gedaan etc.quote:
Dat is dan ook weer op de grens van Hoogland... het heet daar wel Amersfoort, maar het is denk ik dichterbij die bushalte waar de fiets gevonden is dan dat Bunschoten daar vandaan is.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:28 schreef StaceySinger het volgende:
ook zoiets
Een man pakt op De Schans een vrouw vast en dwingt haar in zijn auto te stappen. Ze weet zich net op tijd los te rukken en te ontsnappen. De politie zoekt de nog onbekende verdachte en vraagt om tips.
Bekijk het filmpje van ons YouTube-kanaal. Het is een fragment van deze zaak uit de aflevering van 31 mei 2017 van RTV Utrecht tv-programma Bureau Hengeveld.
Het gebeurt donderdagmorgen 18 mei om 08.40 uur. De 23-jarige vrouw loopt vanaf de bushalte aan de Maatweg ter hoogte van het Meanderziekenhuis in de richting van De Schans. Ze loopt De Schans op en gaat daar met de bocht mee naar links in de richting van de Ringweg-Koppel. In deze bocht ziet ze aan de linkerkant van de weg een donkerkleurige auto in de berm geparkeerd staan. Ze besteedt er verder geen aandacht aan en loopt aan de rechterkant van de weg door. Als ze de auto is gepasseerd, ziet ze dat de auto schuin de weg oversteekt en half voor haar gaat staan. Ze ziet dat de bestuurder alleen in de auto zit. Ze denkt dat de man daar wil parkeren, dus ze loopt om de auto heen en vervolgt haar weg. Dan rijdt de auto achter haar aan.
De auto blokkeert voor de tweede keer de doorgang voor de vrouw. De bestuurder stapt uit en spreekt haar aan. Hij doet het voorportier aan de rechterkant van de auto open, pakt de Amersfoortse stevig vast en zegt dat ze in de auto moet gaan zitten. Ze schrikt zich een hoedje, weet zich los te rukken en loopt snel om de auto heen. De man springt dan weer in de auto, keert en rijdt weg in de richting van de Maatweg.
Drie fietsers
Als de vrouw door wil lopen, stoppen er drie fietsers. Ze vragen of de man haar vriend is en of ze ruzie hebben. De vrouw zegt dat ze de man niet kent. Overstuur loopt ze door naar haar werk. Daar vertelt ze het aan een collega, die de politie belt.
Auto
De auto van de verdachte is vermoedelijk een ouder model V70 of een Volvo V40. Het is een donkerkleurige auto.
Getuigenoproep
De politie heeft de volgende ochtend een passantenonderzoek gedaan, waarbij ze één van de fietsers heeft gesproken. De politie komt graag in contact met de andere twee fietsers. Het gaat daarbij om een blanke man van rond de 45 jaar met kort haar en hij droeg een rode jas. De andere fietser is een blanke vrouw van rond de 50 jaar met kort lichtbruin haar.
Signalement verdachte
man
blanke huidskleur
slank postuur
kort zwart haar
Dat hoeft natuurlijk niet. Zijn verschillende scenario's denkbaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:28 schreef kuil het volgende:
[..]
Bizar toeval ja. De afgelopen jaren hebben er maar weinig ernstige zedenmisdrijven plaatsvonden. De laatste zaak die ik me herinner is die van Milly Boele in 2010. Dankzij de opkomst van de smartphone is het nu makkelijker om alarm te slaan.
Waar ik ook geschokt door ben (mocht het lichaam inderdaad van Savannah) is het feit dat dit gewoon op klaarlichte dag is gebeurd.
Welkom in NWS.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:31 schreef Max23 het volgende:
Pics van je schoonzus.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:31 schreef superworm het volgende:
Mijn schoonzus heeft gedeelde facebookvrienden met de moeder van Savannah, maar die postten tot dusver niks relevants zegt ze.
Niet alle ernstige zaken zijn in de media te lezen.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:28 schreef kuil het volgende:
[..]
hier is de fiets gevonden en 2 km verderop is de Maatwegquote:Op zondag 4 juni 2017 14:31 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Woensdag is ook een 17-jarig meisje klemgereden in Spakenburg.
http://www.telegraaf.nl/b(...)akenburg_klem__.html
We weten nog helemaal niks over het net aangetroffen stoffelijk overschot. Je bent veel en veel te voorbarig.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is ook geen toeval. Dit is dezelfde dader op zeker.
Dus dit is een tweede geval van een vrouw/meisje die/dat op die manier werd benaderd?quote:Op zondag 4 juni 2017 14:28 schreef StaceySinger het volgende:
ook zoiets
Drie fietsers
Auto
Getuigenoproep
Signalement verdachte
man
blanke huidskleur
slank postuur
kort zwart haar
Dat klopt maar dit is Savannah op zeker.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We weten nog helemaal niks over het net aangetroffen stoffelijk overschot. Je bent veel en veel te voorbarig.
Natuurlijk wel, maar ze willen het niet bekend maken.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:35 schreef KoningJesper het volgende:
Politie: "Nog niet bekend of het een man of vrouw is"
Dat kan je toch vrij makkelijk zien? Of willen ze niet transfobisch zijn? Dat ze eerst nabestaanden opspeuren en vragen of het slachtoffer zich identificeert met z'n of d'r aangeboren genderidentiteit?quote:Op zondag 4 juni 2017 14:35 schreef KoningJesper het volgende:
Politie: "Nog niet bekend of het een man of vrouw is"
Wist niet dat je kwaad werd?quote:Op zondag 4 juni 2017 14:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk duurt het lang, had je echt verwacht dat er binnen 5 minuten duidelijkheid was? Persoon moet geidentificeerd worden, de familie moet ingelicht worden, er moet onderzoek worden gedaan etc.
Ja, die kans is aannemelijk wel.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is ook geen toeval. Dit is dezelfde dader op zeker.
Dit, je kunt niet zomaar gokken dat een stoffelijk overschot wel het vermiste meisje zal zijn, en dan is er ook nog niets bekend over de staat van het gevonden lichaam, als dat er een paar dagen gelegen heeft dan identificeer je dat echt niet zomaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk duurt het lang, had je echt verwacht dat er binnen 5 minuten duidelijkheid was? Persoon moet geidentificeerd worden, de familie moet ingelicht worden, er moet onderzoek worden gedaan etc.
Geef jij het alvast even door aan de Telegraaf? dan kunnen ze vast hun pushbericht klaarzetten.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat klopt maar dit is Savannah op zeker.
Zal allemaal best kunnen, maar op dit moment is het nog niet eens zeker dat het Savannah is en dat het een misdrijf zou zijn. Al helemaal niet in combinatie met die reactie van oma, waardoor het toch nog steeds voor de hand ligt dat ze gewoon zelf is weggelopen (en wellicht zichzelf iets heeft aangedaan?).quote:Op zondag 4 juni 2017 14:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zo raar is verband niet toch tussen beide zaken?
In het geval van Romy weten we dat zeker, in dit geval weten we dat helemaal niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:28 schreef kuil het volgende:
[..]
Ja dat dachten we gisteren ook hm.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op welke manier? Er is nog niets bequote:Op zondag 4 juni 2017 14:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus dit is een tweede geval van een vrouw/meisje die op die manier werd benaderd?
Je stip van de maatweg staat verkeerd, want dat incident was bij de Schans, dan zit je nog een paar honderd meter verder, zo ongeveer tegenover het einde van de Hamseweg.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
hier is de fiets gevonden en 2 km verderop is de Maatweg
[ afbeelding ]
Dat weten we niet. Waarschijnlijk zou je dat vrijdag ook gezegd hebben en dat bleek Romy te zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel, altijd. Je had dat topic over die 2 vermiste meiden in Panama (uit m'n hoofd) moeten zien. Walgelijk man.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja jezus, maar zo ver als nu gaat, gaat het nou vaak ook weer niet
Nee ik heb vrijdag niet gepost, maar dit is Savannah. En dat weet ik zeker.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weten we niet. Waarschijnlijk zou je dat vrijdag ook gezegd hebben en dat bleek Romy te zijn.
Mwaoh zulke gekke theorieën staan hier niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja jezus, maar zo ver als nu gaat, gaat het nou vaak ook weer niet
JONGENS WE HEBBEN DE DADER!!!!!quote:Op zondag 4 juni 2017 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee ik heb vrijdag niet gepost, maar dit is Savannah. En dat weet ik zeker.
Ja, die ging ook maar door inderdaad. Maar dat werd wel verplaatst naar BNW uiteindelijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, altijd. Je had dat topic over die 2 vermiste meiden in Panama (uit m'n hoofd) moeten zien. Walgelijk man.
Ben niet kwaad, dat is je eigen interpretatiequote:
creeperrrrrquote:Op zondag 4 juni 2017 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik neem dit wel mee in het politieonderzoek.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben niet kwaad, dat is je eigen interpretatie
Klopt ja, in plaats van dat het gewoon de kop ingedrukt werd werd het verplaatst.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, die ging ook maar door inderdaad. Maar dat werd wel verplaatst naar BNW uiteindelijk.
In Spakenburg meisje klem gereden, en dus twee weken eerder in Amersfoort iets soortgelijks, daar doel ik op. Beide gevallen in de regio.quote:
Mwah, volgens mij wordt er niet over een complot gesproken.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, die ging ook maar door inderdaad. Maar dat werd wel verplaatst naar BNW uiteindelijk.
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:40:08Volgens de politie is ook de familie van #Savannah op de hoogte gebracht dat er een lichaam is gevonden #Bunschoten. reageer retweet
Er zijn in de loop der jaren steeds meer beveiligingscamera's geplaatst op de openbare weg. Ik neem aan dat de meeste pedofielen/moordenaars daar ook wel stil bij staan.quote:Op zondag 4 juni 2017 13:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vraag me echter af of het echt een zogenaamde "georganiseerde" moordenaar is hoor. Lijkt me dat-ie heel veel risico's neemt en dat het eerder toeval is dat niemand hem heeft gezien dan opzet.
Kleine zwarte auto in Spakenburg, zwarte Volvo bij de Schans.... ja, zou kunnen.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In Spakenburg meisje klem gereden, en dus twee weken eerder in Amersfoort iets soortgelijks, daar doel ik op. Beide gevallen in de regio.
Nou, in het vorige topic werd de indruk gewekt dat het merendeel al op zeker wist dat de seriemoordenaar het gedaanquote:Op zondag 4 juni 2017 14:40 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij wordt er niet over een complot gesproken.
Misschien moet ik dan even de politie verwittigen. Dit is daderkennisquote:Op zondag 4 juni 2017 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
oh ik zie het - 400m verderopquote:Op zondag 4 juni 2017 14:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op welke manier? Er is nog niets be
[..]
Je stip van de maatweg staat verkeerd, want dat incident was bij de Schans, dan zit je nog een paar honderd meter verder, zo ongeveer tegenover het einde van de Hamseweg.
Misschien heb ik dat zelf al gedaanquote:Op zondag 4 juni 2017 14:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan even de politie verwittigen. Dit is daderkennis
Ja, nou ja alleen de kleur komt overeen, die volvo's zijn of heel groot of gemiddeld groot, iig niet te omschrijven als klein.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kleine zwarte auto in Spakenburg, zwarte Volvo bij de Schans.... ja, zou kunnen.
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:42:04Het is nog steeds onduidelijk of het om #Savannah gaat. Politie: "Het onderzoek kan nog uren duren". #Bunschoten reageer retweet
C30 is niet per se heel grootquote:Op zondag 4 juni 2017 14:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja alleen de kleur komt overeen, die volvo's zijn of heel groot of gemiddeld groot, iig niet te omschrijven als klein.
Wat zeiden ze?quote:
Wat dan weer bijzonder is, want waar het lichaam gevonden is, was geen onderdeel van het zoekgebied.twitter:AnneHvNL twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:41:12Organisatie van zoekactie zegt dat een vrijwilliger een schoolpasje heeft gevonden bij plek waar lichaam is gevonden. @HartvNL reageer retweet
Lijk kan er ook nooit lang hebben gelegen. Dat zou toch iemand gezien moeten hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:44 schreef Infection het volgende:
Nog geen 150 meter van me huis vandaan. Kan de zwarte schermen zien staan vanaf hier.
Oftewel. Komen identificeren. Als het lichaam al paar dagen in water heeft gelegen is het misschien niet zo herkenbaar meer.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:41 schreef Momo... het volgende:
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:40:08Volgens de politie is ook de familie van #Savannah op de hoogte gebracht dat er een lichaam is gevonden #Bunschoten. reageer retweet
Lijkt me logisch dat de politie dat gedaan heeft. Of dit nu Savannah betreft of niet, andere mensen zullen dat wel denken tot er duidelijkheid is en de familie moet daar op voorbereid zijn. Daarnaast moeten ze het ook weten als het Savannah kan zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:41 schreef Momo... het volgende:
ja en 2 keer ging het om een donkerkleurige autoquote:Op zondag 4 juni 2017 14:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
In Spakenburg meisje klem gereden, en dus twee weken eerder in Amersfoort iets soortgelijks, daar doel ik op. Beide gevallen in de regio.
Ook dit is alleen maar logisch.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:43 schreef Helsinki het volgende:
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:42:04Het is nog steeds onduidelijk of het om #Savannah gaat. Politie: "Het onderzoek kan nog uren duren". #Bunschoten reageer retweet
Wat zal de familie het fijn vinden dat je dat hier dan even meldt voordat er officieel iets bekend is.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Na 2 dagen half in het water liggen valt dat nog mee en is een lichaam nog goed te identificeren.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oftewel. Komen identificeren. Als het lichaam al paar dagen in water heeft gelegen is het misschien niet zo herkenbaar meer.
Dat moet dan wel dezelfde persoon zijn!quote:Op zondag 4 juni 2017 14:44 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja en 2 keer ging het om een donkerkleurige auto
Zoekgebied was in het groen inderdaad, dit ligt nog best stedelijk toch Infection?quote:Op zondag 4 juni 2017 14:44 schreef Leandra het volgende:
Wat dan weer bijzonder is, want waar het lichaam gevonden is, was geen onderdeel van het zoekgebied.twitter:AnneHvNL twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:41:12Organisatie van zoekactie zegt dat een vrijwilliger een schoolpasje heeft gevonden bij plek waar lichaam is gevonden. @HartvNL reageer retweet
Procedures , ookal zouden ze nu al eigenlijk weten of ze het wel of niet is.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Na 2 dagen half in het water liggen valt dat nog mee en is een lichaam nog goed te identificeren.
Ja, zou je denken. Maar toch jammer dat ouders al op facebook worden gecondoleerd en dat men het als feit presenteert dat het Savannah is.quote:
Ja, vreemd.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:44 schreef Leandra het volgende:
V70 of V40 in Amersfoort, dus groot of gemiddeld groot, iig niet te typeren als klein.quote:
Mensen kunnen zich ook vergissenquote:Op zondag 4 juni 2017 14:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
V70 of V40 in Amersfoort, dus groot of gemiddeld groot, iig niet te typeren als klein.
quote:Op zondag 4 juni 2017 14:45 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zoekgebied was in het groen inderdaad, dit ligt nog best stedelijk toch Infection?
Niet per se. Je zal het wel kunnen ruiken als je er vlakbij bent.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijk kan er ook nooit lang hebben gelegen. Dat zou toch iemand gezien moeten hebben.
Sowieso zie je snel of het man/vrouw oud/jong betreft.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:46 schreef Momo... het volgende:
[..]
Procedures , ookal zouden ze nu al eigenlijk weten of ze het wel of niet is.
dit is een v40quote:Op zondag 4 juni 2017 14:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
V70 of V40 in Amersfoort, dus groot of gemiddeld groot, iig niet te typeren als klein.
Dat is ook walgelijk en uiterst voorbarig.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:47 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ja, zou je denken. Maar toch jammer dat ouders al op facebook worden gecondoleerd en dat men het als feit presenteert dat het Savannah is.
Ruiken is pas na 6-7 dagen. Zo lang is ze niet weggeweest. Ontbinden begint direct maar na 2-3 dagen zie je daadwerkelijk pas verandering.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Niet per se. Je zal het wel kunnen ruiken als je er vlakbij bent.
Dat is geen V40, een V40 is een stationwagen.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 14:47 schreef Eenskijken het volgende:
was er ook niet net een AZC daar in die regio?
Nee, dat staat er absoluut niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oftewel. Komen identificeren. Als het lichaam al paar dagen in water heeft gelegen is het misschien niet zo herkenbaar meer.
Dat ligt echt aan de weersomstandigheden en waar een lichaam ligt.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ruiken is pas na 6-7 dagen. Zo lang is ze niet weggeweest. Ontbinden begint direct maar na 2-3 dagen zie je daadwerkelijk pas verandering.
Politie NL Nieuwsquote:Op zondag 4 juni 2017 14:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is geen V40, een V40 is een stationwagen.
Dat is gewoon een V40 hoor, wel het nieuwere model.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee of het moet 40 graden zijn. Ruiken treed pas op na 6-7 dagen, zoek maar op.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan de weersomstandigheden en waar een lichaam ligt.
Gewoon lekker niet op zo iemand ingaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zal de familie het fijn vinden dat je dat hier dan even meldt voordat er officieel iets bekend is.
Idioot. Of je het nou wel of niet zeker weet.
Dat zou je wel denken ja. Geen idee hoe druk het daar doorgaans is rond dat bruggetje maar je zou verwachten dat er dagelijkse wel wat mensen langskomen.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijk kan er ook nooit lang hebben gelegen. Dat zou toch iemand gezien moeten hebben.
'Een schoolpasje'. Dat zegt ook vrij weinig.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:44 schreef Leandra het volgende:
Ja, ook goed mogelijk.Pubermeisjes lopen online misschien wel het grootste gevaar anno 2017, omdat kwaadwillende mensen zich daar gemakkelijk voor iemand anders kunnen voordoen. Eerst het vertrouwen winnen, vervolgens afspreken en daarna toeslaan. Is toch makkelijker dan een meisje een auto in sleuren of van haar fiets trekken.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:34 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet. Zijn verschillende scenario's denkbaar.
Ik noem maar wat;
Een vrijwillig van huis weglopen met als doel iemand te gaan ontmoeten die ze heeft leren 'kennen' via social media, maar die achteraf gezien hele andere intenties had, zou bijvoorbeeld ook gewoon kunnen.
Dat is wel een stationwagenquote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 14:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, of de V70, maar die auto's zijn huge.quote:
Dat is wel degelijk een V40.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rustaaaaghquote:Op zondag 4 juni 2017 14:51 schreef Slaro het volgende:
Mensen. Please....... Echt lopen speculeren hoe een lichaam van een 14-jarig meisje eruit ziet? Schaamt u! We hebben geen idee in welke staat het lichaam is gevonden, wat er is gebeurd, of de procedures. U bent vrijwel allemaal geen familie of anders belang hebbende in deze zaak. Gedraag u zich dan ook naar en verval niet in schaamteloos geroddel zonder over de gevolgen ma te denken.
Ze hadden het over een oud model.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:50 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Dat is gewoon een V40 hoor, wel het nieuwere model.
Je zou eerder elk uur wel denken, mensen die de hond uitlaten enzovoortquote:Op zondag 4 juni 2017 14:50 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat zou je wel denken ja. Geen idee hoe druk het daar doorgaans is rond dat bruggetje maar je zou verwachten dat er dagelijkse wel wat mensen langskomen.
@Infection ?
Dat is een oude V40, en dat is een stationwagen ja. De type aanduiding v40 is opnieuw gebruikt voor een heel ander type V40. Beiden zijn V40's.quote:
Wijlen mijn onderbuurman lag 3-4 dagen in zijn flat in de zomer. Je wil niet weten wat voor stank dat gaf toen het huis gelucht werd.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ruiken is pas na 6-7 dagen. Zo lang is ze niet weggeweest. Ontbinden begint direct maar na 2-3 dagen zie je daadwerkelijk pas verandering.
Niet als het al dagen onder water lag. Zo'n lichaam komt dan vaak pas na een paar dagen (of zelfs langer) naar boven.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:50 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Dat zou je wel denken ja. Geen idee hoe druk het daar doorgaans is rond dat bruggetje maar je zou verwachten dat er dagelijkse wel wat mensen langskomen.
@Infection ?
Ligt niet aan jou, er is niets voor niets een V60 en V90quote:Op zondag 4 juni 2017 14:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hadden het over een oud model.
Maar ik zie er geen station in, zal dan wel aan mij liggen.
Staat over het algemeen wel een naam op, maar dan nog; een vrijwilliger van de zoekactie vindt een schoolpasje in het gebied waar het stoffelijk overschot gevonden is, terwijl dat helemaal geen zoekgebied was?quote:Op zondag 4 juni 2017 14:51 schreef Physsic het volgende:
[..]
'Een schoolpasje'. Dat zegt ook vrij weinig.
Nou, een schoolgaand meisje wordt vermist, je bent als ouders doodongerust, en dan komt er info binnen dat er een schoolpasje is gevonden. Dat gaat niet helpen met geruststelling, want het past bij de vermiste. Als het nou een rijbewijs was dan was het een aanwijzing in een 'gunstigere' richting geweest, want een 14jarige heeft geen rijbewijs.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:51 schreef Physsic het volgende:
[..]
'Een schoolpasje'. Dat zegt ook vrij weinig.
Eerst blijft het drijven daarnaar gaat het onder en bij het vergassen komt het weer boven.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:53 schreef Physsic het volgende:
[..]
Niet als het al dagen onder water lag. Zo'n lichaam komt dan vaak pas na een paar dagen (of zelfs langer) naar boven.
Omg. Alles wordt gezien tegenwoordig.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:55 schreef superworm het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_bunschoten/difwd9s/
Volgens Reddit stond er slachtofferhulp bij de ouders voor de deur.
Dit is wel laag hoor, dit soort dingen meteen online zettenquote:Op zondag 4 juni 2017 14:55 schreef superworm het volgende:
Zegt nog niet zoveel. Ouders werden op de hoogte gebracht van de vondst van een lichaam.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:55 schreef superworm het volgende:
quote:Op zondag 4 juni 2017 14:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Omg. Alles wordt gezien tegenwoordig.
Participatie samenleving.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Wijlen mijn onderbuurman lag 3-4 dagen in zijn flat in de zomer. Je wil niet weten wat voor stank dat gaf toen het huis gelucht werd.
Kan ook zijn omdat er alweer een stoffelijk overschot is aangetroffen vlak na dat van Romy en de ouders gewoon op zijn nu.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:55 schreef superworm het volgende:
Klopt. Het zegt niets conclusives.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan ook zijn omdat er alweer een stoffelijk overschot is aangetroffen vlak na dat van Romy en de ouders gewoon op zijn nu.
Daar had het vroeger bij Volvo wel mee te maken, de S-modellen waren sedans, de V-modellen waren stationwagons.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, of de V70, maar die auto's zijn huge.
De type-aanduiding heeft niets te maken ook met of het een stationwagon is of niet.
In Amersfoort ging het wel om een stationwagon iig.
Die vraag zou de politie zich ook moeten stellen inderdaad. Want, je bent 'vrijwillger'. Je bent geen toevallige passant die iets vindt, nee nee, je bent 'vrijwilliger' maar bevindt je in een totaal ander gebied, dat niet bij het zoekgebied hoort, en toevallig vindt je dan iets.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Staat over het algemeen wel een naam op, maar dan nog; een vrijwilliger van de zoekactie vindt een schoolpasje in het gebied waar het stoffelijk overschot gevonden is, terwijl dat helemaal geen zoekgebied was?
Waarom zocht die vrijwilliger daar dan? Of had die vrijwilliger het onderweg naar de zoektocht al gevonden? En zo ja, en als het het schoolpasje van Savannah was, waarom is daar dan niets mee gedaan door de politie?
twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:56:02Parkeerplaats afrit #Bunschoten / #Baarn afgezet door de politie. Ook technische recherche aanwezig. Mogelijke link met vondst lichaam. reageer retweet
Vraag me af of die mensen een fluorescerend jack aan hebben met 'SLACHTOFFERHULP' op de rug.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er hoeft maar een buur te zijn die deze informatie doorspeelt. Niet zo heel gek, toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 14:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Precies, en volgens de politie zou het om een oud model gaan.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar had het vroeger bij Volvo wel mee te maken, de S-modellen waren sedans, de V-modellen waren stationwagons.
Vaak Rode Kruis toch of?quote:Op zondag 4 juni 2017 14:57 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Vraag me af of die mensen een fluorescerend jack aan hebben met 'SLACHTOFFERHULP' op de rug.
Ja, ik heb nooit Volvo gereden, vond het vroeger net koekblikken. Wel in mee gereden, ze reden wel lekker.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar had het vroeger bij Volvo wel mee te maken, de S-modellen waren sedans, de V-modellen waren stationwagons.
Dit appte m'n broer ook al, die reed daar net langs.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:57 schreef Studiotje het volgende:
twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:56:02Parkeerplaats afrit #Bunschoten / #Baarn afgezet door de politie. Ook technische recherche aanwezig. Mogelijke link met vondst lichaam. reageer retweet
Ook in spiegelbeeld voor als ze achter je rijden.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:57 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Vraag me af of die mensen een fluorescerend jack aan hebben met 'SLACHTOFFERHULP' op de rug.
Dat was toen nog niet ingetreden.quote:
Jij wel?quote:Op zondag 4 juni 2017 14:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden dat jij hem niet begrijpt.
Dan heeft de politie een foutje gemaakt met de type-aanduiding, dat kan toch? Dan is het S70 of S40, in ieder geval is de ene heel groot en de ander een middenklasser en wrs dus niet te typeren als een kleine zwarte auto zoals voorval Spakenburg. Maar dan nog kunnen getuigen onnauwkeurige informatie geven.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies, en volgens de politie zou het om een oud model gaan.
Iemand enig idee wat de afstand is met de vindplaats?quote:Op zondag 4 juni 2017 14:59 schreef superworm het volgende:
[..]
Dit appte m'n broer ook al, die reed daar net langs.
Ga je weer lekker?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:00 schreef Eenskijken het volgende:
? het blijft een risicoverhogende groep...
Is dat nou die carpoolplek? (Kleintje, niet de grotere bij Amersfoort/Bunschoten)quote:Op zondag 4 juni 2017 14:59 schreef superworm het volgende:
[..]
Dit appte m'n broer ook al, die reed daar net langs.
Hij had een paar minuten geleden al nagenoeg hetzelfde twitterd en weer verwijderd, maar toch de parkeerplaats afgesloten dus.twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:56:02Parkeerplaats afrit #Bunschoten / #Baarn afgezet door de politie. Ook technische recherche aanwezig. Mogelijke link met vondst lichaam. reageer retweet
Als dan noem jij het een foutje?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan heeft de politie een foutje gemaakt met de type-aanduiding, dat kan toch? Dan is het S70 of S40, in ieder geval is de ene heel groot en de ander een middenklasser en wrs dus niet te typeren als een kleine zwarte auto zoals voorval Spakenburg. Maar dan nog kunnen getuigen onnauwkeurige informatie geven.
Hij zei dat het om 'die verderop richting Baarn' ging, 'ook bekende homo ontmoetingsplaats.'quote:Op zondag 4 juni 2017 15:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Is dat nou die carpoolplek? (Kleintje, niet de grotere bij Amersfoort/Bunschoten)
quote:Op zondag 4 juni 2017 14:55 schreef superworm het volgende:
twitter:ArtwinKreekel twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:47:01Familie van Savannah door politie in kennis gesteld van vondst, wat nog niets zegt over de identiteit, aldus woordvoerder Hans Meuleman reageer retweet
Nee, Stacey toonde een plaatje ve auto die het niet kon zijn bedoelde ikquote:Op zondag 4 juni 2017 15:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan heeft de politie een foutje gemaakt met de type-aanduiding, dat kan toch? Dan is het S70 of S40, in ieder geval is de ene heel groot en de ander een middenklasser en wrs dus niet te typeren als een kleine zwarte auto zoals voorval Spakenburg. Maar dan nog kunnen getuigen onnauwkeurige informatie geven.
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:00 schreef Leandra het volgende:
Hij had een paar minuten geleden al nagenoeg hetzelfde twitterd en weer verwijderd, maar toch de parkeerplaats afgesloten dus.twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:56:02Parkeerplaats afrit #Bunschoten / #Baarn afgezet door de politie. Ook technische recherche aanwezig. Mogelijke link met vondst lichaam. reageer retweet
Nee, als het een station was dan was het geen S-70 of S-40, als het een stationwagen was dan was het een V-70 of V-40.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar ze gaven en de goede plaatjes en de goede type-aanduiding in dit geval.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, plaatjes waren dan S en info die ze gaven was V.
https://goo.gl/maps/zZ4Hu9S5UgF2quote:Op zondag 4 juni 2017 15:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Is dat nou die carpoolplek? (Kleintje, niet de grotere bij Amersfoort/Bunschoten)
Dat plaatje kwam uit het filmpje van dat plaatselijke opsporing verzocht programma. Die staat hierboven ergens gepaste.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Stacey toonde een plaatje ve auto die het niet kon zijn bedoelde ik
Totaal andere locatie? Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://twitter.com/rtvutrecht
Klopt. V40 is zeker niet klein te noemen, en V70 al helemaal niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, als het een station was dan was het geen S-70 of S-40, als het een stationwagen was dan was het een V-70 of V-40.
Het is hoe dan ook geen kleine auto geweest, als het een oud model Volvo was.
Nee, info was V70 of V40, plaatje was S70 of S40.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar ze gaven en de goede plaatjes en de goede type-aanduiding in dit geval.
Ja, die bedoelde ik. Maar als het bij een Homoontmoetingsplek is, is het de grote bij Amersfoortquote:Op zondag 4 juni 2017 15:03 schreef Resistor het volgende:
[..]
Stukje verderop (afrit Eembrugge) is ook een carpoolplaats. https://goo.gl/maps/zZ4Hu9S5UgF2
klopt iddquote:Op zondag 4 juni 2017 15:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat plaatje kwam uit het filmpje van dat plaatselijke opsporing verzocht programma. Die staat hierboven ergens gepaste.
Stonden eerst nog geen hekken voor:quote:Op zondag 4 juni 2017 15:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Totaal andere locatie? Wat heeft dat ermee te maken?
Ongeveer in het midden tussen de vindplaats van het stoffelijk overschot en de vindplaats van de fiets.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:00 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Iemand enig idee wat de afstand is met de vindplaats?
Maar die uit het filmpje klopte wel, de eerste die ze postte klopte niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat plaatje kwam uit het filmpje van dat plaatselijke opsporing verzocht programma. Die staat hierboven ergens gepaste.
interessant... Thanks!quote:Op zondag 4 juni 2017 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ongeveer in het midden tussen de vindplaats van het stoffelijk overschot en de vindplaats van de fiets.
Ja, dus wrs foutje gemaakt in de type-aanduiding, althans neem aan dat ze van het uiterlijk van de auto wel zeker zijn door de meerdere getuigen, dat het dus om een stationwagon gaat.quote:
Dat zou dan niet de carpoolplaats maar de parkeerplaats langs de snelweg zijn?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:01 schreef superworm het volgende:
[..]
Hij zei dat het om 'die verderop richting Baarn' ging, 'ook bekende homo ontmoetingsplaats.'
Ik durf het niet te zeggen.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou dan niet de carpoolplaats maar de parkeerplaats langs de snelweg zijn?
Nee, de plaatjes waren V en de info was ook V.... echt, hou eens op.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, plaatjes waren dan S en info die ze gaven was V.
S=stationwagon toch?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, de plaatjes waren V en de info was ook V.... echt, hou eens op.
Het is de S van Sedan.
twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 15:06:43Bij de A1 te #Bunschoten zijn spullen veiliggesteld. Link met vondst lichaam / #Savannah onduidelijk.(Foto: Snels… https://t.co/Uhs7y7k1Cd reageer retweet
Wat zou het verband met die parkeerplaats moeten zijn? Je vind een stoffelijk overschot in/bij een sloot op een industrieterrein, en je zet een pp aan/bij de snelweg af? Zouden ze autosleutels gevonden hebben? Maar dan nog, waarom dat specifief die pp?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ongeveer in het midden tussen de vindplaats van het stoffelijk overschot en de vindplaats van de fiets.
Nee.quote:
Er zal idd geen briefje hebben gelegen of zo, van 'kom naar die en die parkeerplaats voor aanwijzingen.' Geen idee hoe ze die sprong maken.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat zou het verband met die parkeerplaats moeten zijn? Je vind een stoffelijk overschot in/bij een sloot op een industrieterrein, en je zet een pp aan/bij de snelweg af? Zouden ze autosleutels gevonden hebben? Maar dan nog, waarom dat specifief die pp?
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, als het een station was dan was het geen S-70 of S-40, als het een stationwagen was dan was het een V-70 of V-40.
Het is hoe dan ook geen kleine auto geweest, als het een oud model Volvo was.
Dus die langs de snelweg.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:08 schreef superworm het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)4&id=949457075091114
7 foto's van de parkeerplaats.
Het gewone instapmodel is ook V volgens mij hoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee.
Bij Volvo was S sedan en V stationwagen.
NEE!quote:
En het gewone instapmodel, wat voor een aanduiding hebben die dan, volgens jou?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
NEE!
Echt, lees je gvd in, als je dit soort basisinformatie over Volvo al niet weet ga hier dan niet lopen roepen dat het anders is.
Je weet goddomme een V70 nog net van een S80 te onderscheiden.
De plaatjes waren V70 en V40 en de informatie was V70 of V40, een station wagon dus.
De plek waar het lichaam gevonden is ligt langs een drukke weg, zo'n 150 meter bij mijn huis vandaan. Dagelijks fietsen en rijden er vele duizenden mensen langs.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:10 schreef Slaro het volgende:
Dader was misschien zo slim om het industrieterrein niet via de officiele ingang te betreden.
Niet bij de oude modellen, hou eens op zeg...quote:Op zondag 4 juni 2017 15:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gewone instap model is ook V volgens mij hoor..
Voor de niet-Facebookers:quote:Op zondag 4 juni 2017 15:08 schreef superworm het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)4&id=949457075091114
7 foto's van de parkeerplaats.
Dank. Ik heb idd geen FB. Al kon ik 3 vd foto's wel zien (klein).quote:Op zondag 4 juni 2017 15:12 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Voor de niet-Facebookers:
[ afbeelding ]
Het model heet een V70 of een S70, daaruit kun je opmaken of het om een station (V) of een sedan (S) gaat, uit de cijfers kun je opmaken om welk model het gaat en of het een instapmodel of de superdeluxe uitvoering is haal je niet uit de typeaanduiding, tenzij je het er achter gaat zetten.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En het gewone instapmodel, wat voor een aanduiding hebben die dan, volgens jou?.
Ik ben er niet over begonnen hoor.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet bij de oude modellen, hou eens op zeg...
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 04-06-2017 om 15:10:46Recherche hangt nu met een drone boven de plek waar het lichaam is gevonden #Bunschoten reageer retweet
Iemand vindt dit leukquote:Op zondag 4 juni 2017 15:12 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, vrouwen en auto's.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:15 schreef superworm het volgende:
ITT: 100 posts over Savannah, 200 over Volvo's.
Geen drone te zien vanaf hier, maar zit ook nogal wat struiken en bomen tussen mijn huis en de plek des onheils, helaas te weinig zicht.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:14 schreef Stupidisco het volgende:
twitter:DvanOmmeren twitterde op zondag 04-06-2017 om 15:10:46Recherche hangt nu met een drone boven de plek waar het lichaam is gevonden #Bunschoten reageer retweet
Dat zijn ze wel, echt nokken nu met je domme gelul.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben er niet over begonnen hoor.
Het is verder ook niet relevant, want zowel V70 (heel groot) als V40 (middenklasser) zijn niet aan te duiden, ook voor mensen die niet een encyclopedische kennis hebben mbt de type-aanduidingen van volvo's tussen 1957 en 2017, als klein, zoals in Spakenburg het geval was.
V staat voor versatilityquote:Op zondag 4 juni 2017 15:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ben er niet over begonnen hoor.
Het is verder ook niet relevant, want zowel V70 (heel groot) als V40 (middenklasser) zijn niet aan te duiden, ook voor mensen die niet een encyclopedische kennis hebben mbt de type-aanduidingen van volvo's tussen 1957 en 2017, als klein, zoals in Spakenburg het geval was.
Dat is dus https://goo.gl/maps/1jSMtaHbBxsquote:Op zondag 4 juni 2017 15:12 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
- bericht verwijderdquote:Op zondag 4 juni 2017 15:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank. Ik heb idd geen FB. Al kon ik 3 vd foto's wel zien (klein).
EDIT:
Maar gaat dus om grasveld en evt bossages en sloot/greppel erachter en niet om de pp zelf?
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel, echt nokken nu met je domme gelul.
Is dat soort terminologie nou echt nodig?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zegt de jankert die het verschil tussen een S60 en een V70 niet ziet.
2 vrouwen met verstand van (oude types) Volvo's en 1 eigenwijze man ja...quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
2 vrouwen met verstand van (oude types) Volvo's en 1 eigenwijze man ja...
quote:Op zondag 4 juni 2017 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zegt de jankert die het verschil tussen een S60 en een V70 niet ziet.
Hij zit of bewust of uit totale domheid al tig posts lang foutieve informatie te voeden.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:17 schreef superworm het volgende:
[..]
[..]
Is dat soort terminologie nou echt nodig?
Alles is afgezet met politielint, al zo'n 100 - 200 meter vanaf de plek des onheils, en voor de rest staan er bomen en gebouwen voor, weinig te zien dus.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:18 schreef fiktorvischer het volgende:
Er woont een poster op een steenworp afstand en er is nog geen Periscope stream? Matig hoor :p
#PowerBankForInfection krijgen we dan.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:18 schreef fiktorvischer het volgende:
Er woont een poster op een steenworp afstand en er is nog geen Periscope stream? Matig hoor :p
Staan (uiteraard) schermen omheen, dus wat denk je te zien in zo'n stream?quote:Op zondag 4 juni 2017 15:18 schreef fiktorvischer het volgende:
En dit ook nog ja.quote:Op zondag 4 juni 2017 15:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staan (uiteraard) schermen omheen, dus wat denk je te zien in zo'n stream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |