- - - - - -twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 12:31:38Persalarm; 'De Kronkels Bunschoten: stoffelijk overschot van persoon gevonden.'Politie start onderzoek. #Savannah reageer retweet
twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:03:34Politie laat aan de aanwezigen pers weten dat het niet kan zeggen of de gevonden persoon #Savannah is. #Bunschoten reageer retweet
Volgens mij in een van de artikelen waarin de oproep van haar oma genoemd werd. Ik denk rtlnieuws via twitter. Zal eens kijken of ik het terug kan vinden. Er werd gezegd dat haar computer of haar computeractiviteit is bekeken. Weet niet meer precies hoe het verwoord werd.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:02 schreef Status het volgende:
[..]
Hoezo uit online gedrag, waar stond dat?
twitter:PolitieUtrecht twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:06:50Lichaam gevonden in Bunschoten https://t.co/qltH2wLVST via @telegraaf reageer retweet
Dat zegt genoeg.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:06 schreef Studiotje het volgende:
twitter:JeroenvdVeer twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:03:34Politie laat aan de aanwezigen pers weten dat het niet kan zeggen of de gevonden persoon #Savannah is. #Bunschoten reageer retweet
Nou, dan weet ik echt niet over welke foto's jij het hebt. De enige foto waar ik politie op zie is de foto met de grote groep vrijwilligers.quote:
quote:
Zo komt het bij mij over.. zou het.. nog een? Leuk in bunschoten neergelegd om te laten lijken dat het Savannah is maar surprise! Het is iemand anders.quote:
Eens, maar zolang onduidelijk is met wie ze dan heeft afgesproken, kan dat nog steeds een reden tot alarm zijn.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:01 schreef Mula het volgende:
[..]
En online gedrag van Savannah geeft de politie het idee dat ze is weggelopen. Daarnaast stond haar fiets netjes op de standaard en op slot in de buurt van een bushalte. Klinkt alsof ze op de bus is gestapt om iemand van internet te ontmoeten en wel de intentie had om later terug te komen en haar fiets weer mee te nemen.
Denk dat ze het wel weten maar eerst familie moeten inlichten en identificeren.quote:
quote:Op zondag 4 juni 2017 14:06 schreef Studiotje het volgende:
Ik kan ze ook niet terugvindenquote:Op zondag 4 juni 2017 14:07 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nou, dan weet ik echt niet over welke foto's jij het hebt. De enige foto waar ik politie op zie is de foto met de grote groep vrijwilligers.
Het is in ieder geval opmerkelijk en iets waar het politie onderzoekt zich waarschijnlijk op focustquote:Op zondag 4 juni 2017 14:08 schreef Slaro het volgende:
Nou ja, ik wil nog wel meegaan in twee zaken waar een meisje opduikt en een meisje 'gewoon' vermist is (gebeurt veel vaker dan je denkt), maar twee omgekomen meisjes, zelfde leeftijd en zelfde regio waar zoets zelden gebeurt, dan denk ik nu toch eerder aan een verband.
Nee, okee, wilde alleen even checken. Ik had ook niets gezien nog, maar misschien mis je wat.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat heeft de politie nog helemaal niet bevestigd.
Daar focust het zich juist niet op! Vraag maar aan Jens. Deze 2 zaken staan op zeker helemaal los van elkaar.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:09 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Het is in ieder geval opmerkelijk en iets waar het politie onderzoekt zich waarschijnlijk op focust
Hoe komen ze sowieso bij dat 'vermoord'? Dat blijkt niet uit dat stukje tekst er onder (voor zover ik kan zien).quote:
Vaag dat ze een artikel van de Telegraaf tweeten.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:09 schreef Zipportal het volgende:
Voor het laatste nieuws:
https://twitter.com/politieutrecht
Waarschijnlijk zelf invullen, is ook 99% kans opquote:Op zondag 4 juni 2017 14:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hoe komen ze sowieso bij dat 'vermoord'? Dat blijkt niet uit dat stukje tekst er onder (voor zover ik kan zien).
Gelukkig, dan ligt het niet aan mij.quote:
Nee, dit is gewoon bs idd, maar ik zeg al, even checken, soms mis je wat.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hoe komen ze sowieso bij dat 'vermoord'? Dat blijkt niet uit dat stukje tekst er onder (voor zover ik kan zien).
Hoe vaak ga je dit nog herhalen? Erg irritant.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Daar focust het zich juist niet op! Vraag maar aan Jens. Deze 2 zaken staan op zeker helemaal los van elkaar.
Idd, na vrijdag zouden ze beter moeten weten.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:11 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Vaag dat ze een artikel van de Telegraaf tweeten.
Ook erg irritant dat de politie dat gisteren zo stellig riep.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:12 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit nog herhalen? Erg irritant.
Tenzij ze op de een of andere manier al met familieleden gesproken hebben..quote:Op zondag 4 juni 2017 14:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon bs idd, maar ik zeg al, even checken, soms mis je wat.
Jens lijkt onderwerp van een obessie.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:12 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit nog herhalen? Erg irritant.
Dan nog is het gewoon lulkoek dat de politie het bevestigd heeft.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:13 schreef Physsic het volgende:
[..]
Tenzij ze op de een of andere manier al met familieleden gesproken hebben..
Dat is waar. Hoe komt zo'n 'journalist' er dan bij zoiets te plaatsen?quote:Op zondag 4 juni 2017 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan nog is het gewoon lulkoek dat de politie het bevestigd heeft.
Geen idee welke "nieuwssite" dat bericht geplaatst heeft, maar ze zijn niet erg geloofwaardig.
Denk het ergens niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:13 schreef Physsic het volgende:
[..]
Tenzij ze op de een of andere manier al met familieleden gesproken hebben..
Zielig man. Voor jou? Voor wie eigenlijk? Als de politie had gezegd dat ze een verband vermoeden zonder aanleiding, dan was de pers als vliegen op stroop op de familie afgevlogen. Geralt. Even voor de duidelijkheid. Jij hebt er geen reet mee te maken. Verder. Doe normaal.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ook erg irritant dat de politie dat gisteren zo stellig riep.
Maargoed, ik hou er al mee op.
Telegraafactie.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee welke "nieuwssite" dat bericht geplaatst heeft, maar ze zijn niet erg geloofwaardig.
twitter:ArtwinKreekel twitterde op zondag 04-06-2017 om 13:27:48Zoekteam is 'verschrikkelijk geschrokken', aldus één van de coördinatoren. Het lichaam is volgens de leiding door de politie gevonden. reageer retweet
Denk dat ze het alvast klaar hadden staan zodat ze het nieuws "als eerste naar buiten konden brengen".quote:Op zondag 4 juni 2017 14:15 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat is waar. Hoe komt zo'n 'journalist' er dan bij zoiets te plaatsen?
Keel doorgesneden of iets dergelijks lijkt mij waarschijnlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:17 schreef Momo... het volgende:
twitter:ArtwinKreekel twitterde op zondag 04-06-2017 om 13:27:48Zoekteam is 'verschrikkelijk geschrokken', aldus één van de coördinatoren. Het lichaam is volgens de leiding door de politie gevonden. reageer retweet
twitter:ArtwinKreekel twitterde op zondag 04-06-2017 om 14:06:23Melding vondst lichaam kwam van passant, aldus politiewoordvoerder Hans Meuleman ter plaatse. https://t.co/AxrjHl57k7 reageer retweet
Ik zie wel al meerdere mensen die zogenaamd al weten dat dit Savannah is iig, wrs allemaal overgenomen van dat bericht.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij ook niet. Voor de duidelijkheid.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:16 schreef Slaro het volgende:
Geralt. Even voor de duidelijkheid. Jij hebt er geen reet mee te maken. Verder. Doe normaal.
Omdat? Het zoekteam heeft het lichaam helemaal niet gezien, voor zover ik heb begrepen.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Keel doorgesneden of iets dergelijks lijkt mij waarschijnlijk.
Of het lichaam was gewoon een lichaam, om het zo maar te zeggen. Dat is iets waar veel normale, niet-getrainde mensen ook behoorlijk van schrikken lijkt me. Ik zou er in elk geval wel van schrikken.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Iets ''verschrikkelijks'' ontdekt.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:18 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Omdat? Het zoekteam heeft het lichaam helemaal niet gezien, voor zover ik heb begrepen.
Zij hebben het niet ontdekt. Een lichaam vinden, of in de buurt van de vondst zijn, is al verschrikkelijk genoeg.quote:
Dat lees ik niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik doe normaalquote:
Dit dus. Denk dat elk normaal mens zou schrikken van een lijk. Ongeacht wie of wat het is.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of het lichaam was gewoon een lichaam, om het zo maar te zeggen. Dat is iets waar veel normale, niet-getrainde mensen ook behoorlijk van schrikken lijkt me. Ik zou er in elk geval wel van schrikken.
Ja, ik denk dat je dat wel als eerste onderzoekslijn moet uitvoeren iig.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:19 schreef Momo... het volgende:
Zijn er recent TBS-ers vrij gekomen die nu in omgeving Amersfoort wonen?
We gaan de lijst er even bijhalen zeg.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:19 schreef Momo... het volgende:
Het vrijwillige zoekteam heeft het stoffelijk overschot helemaal niet ontdekt.quote:
Denk het niet. Genoeg mensen in de thuiszorg die er zo nu en dan eentje vinden als ze langskomen voor zorg. Mijn vriendin incluis. Die schrikken daar echt niet van hoor. Dan wordt gewoon protocol gevolgd.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:19 schreef houdjemond het volgende:
Denk dat elk normaal mens zou schrikken van een lijk.
Je klinkt geobsedeerd, beetje vervelend, gewoon even wat meer respect voor wat er gebeurt toch zeer heftig.quote:
Dit was niet het jaarlijkse uitje van het verzorgende personeel.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Denk het niet. Genoeg mensen in de thuiszorg die er zo nu en dan eentje vinden als ze langskomen voor zorg. Mijn vriendin incluis. Die schrikken daar echt niet van hoor. Dan wordt gewoon protocol gevolgd.
Dat lijkt me verstandig. Zou ik ook doen denk ik.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:21 schreef superworm het volgende:
Verschillende nichtjes in die leeftijd, exact dezelfde regio. Worden voorlopig naar school gebracht met de auto, en de oudere samen met haar broer op 1 scooter.
Nijkerk kan ook nog.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:19 schreef Momo... het volgende:
Maar het zoekteam heeft het stoffelijk overschot helemaal niet ontdekt, een toevallige voorbijganger heeft het stoffelijk overschot ontdekt.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit dus. Denk dat elk normaal mens zou schrikken van een lijk. Ongeacht wie of wat het is.
Vergeet niet dat het de afgelopen dagen erg warm was..je wil niet weten hoe een lijk er dan uit gaat zien.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of het lichaam was gewoon een lichaam, om het zo maar te zeggen. Dat is iets waar veel normale, niet-getrainde mensen ook behoorlijk van schrikken lijkt me. Ik zou er in elk geval wel van schrikken.
Thuiszorg is anders dan wen lichaam langs een sloot vinden.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Denk het niet. Genoeg mensen in de thuiszorg die er zo nu en dan eentje vinden als ze langskomen voor zorg. Mijn vriendin incluis. Die schrikken daar echt niet van hoor. Dan wordt gewoon protocol gevolgd.
Vergelijking van niets natuurlijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zonnebrand vergeten zeker.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:22 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het de afgelopen dagen erg warm was..je wil niet weten hoe een lijk er dan uit gaat zien.
Dat vind ik ook helemaal geen rare reactie, gewoon menselijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar het zoekteam heeft het stoffelijk overschot helemaal niet ontdekt, een toevallige voorbijganger heeft het stoffelijk overschot ontdekt.
Het zoekteam is alleen maar geschrokken vh feit dat er een stoffelijk overschot is gevonden.
Inderdaad. En dan wellicht in het water? Hmm..quote:Op zondag 4 juni 2017 14:22 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het de afgelopen dagen erg warm was..je wil niet weten hoe een lijk er dan uit gaat zien.
Toen eentje zich voor mijn deur te pletter reed met een hartstilstand ook niet. Daar bleef ze ook bijzonder rustig onder terwijl ze hem uit de auto sleurde en eerste hulp toepaste.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit was niet het jaarlijkse uitje van het verzorgende personeel.
Blijkbaar niets geleerd van de fout van zijn organisatie. Ongelooflijk.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:18 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Meneer is van de Televaag en heeft zn tweet ondertussen al verwijderd.
Dat is toch anders.quote:Op zondag 4 juni 2017 14:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja maar 95% van de bevolking welquote:Op zondag 4 juni 2017 14:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toen eentje zich voor mijn deur te pletter reed met een hartstilstand ook niet. Daar bleef ze ook bijzonder rustig onder terwijl ze hem uit de auto sleurde en eerste hulp toepaste.
Maargoed, zomaar op straat iemand dood zien liggen zal het gros vast van schrikken. Ik ook. Mijn vriendin wat minder. Althans als die gewoon dood ligt te zijn dan en niet aan stukken of iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |