twitter:PieriKaine twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:19:48HUGE number of armed police gathered at London Bridge Crossroads, telling people to move away #LondonBridge @BBCBreaking reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:18:34Passerby says 15-20 people have been run over. "Westminster bridge all over again". Another says 7 or 8. reageer retweet
twitter:WillHeaven twitterde op zaterdag 03-06-2017 om 23:21:01Another cab driver: man crashed into people then there was stabbing attack. London Bridge. reageer retweet
ken ik niet. Kom maar met een video.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Boris van der Ham bekend en progressief genoeg?
Ah. De klimaatsreligieuzen. Ik zal binnenkort wel even een topic in POL openen om dit soort mythes te weerleggen.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
trump die niet mee wil werken aan Millieu en de planeet vernietigd....dat vind jij minder erg?????
Nee, doe maar niet.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:05 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ah. De klimaatsreligieuzen. Ik zal binnenkort wel even een topic in POL openen om dit soort mythes te weerleggen.
Jij was toch zo'n fan van Sam Harris? Daar heb je er al één.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:02 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Laat me eens een youtubefilmpje zien van een bekende progressieveling die moslims aanvalt voor hoe ze vrouwen en homo's behandelen.
Makkelijk te vinden toch? Lijk me?
Die heeft vooral (terecht) kritiek op mensen als jij.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jij was toch zo'n fan van Sam Harris? Daar heb je er al één.
Sam is geen progressive.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jij was toch zo'n fan van Sam Harris? Daar heb je er al één.
Genoeg andere moslims hebben er niet bijzonder veel trek in om homo's of vrouwen te onderdrukken.quote:
Wat is 'genoeg'?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Genoeg andere moslims hebben er niet bijzonder veel trek in om homo's of vrouwen te onderdrukken.
Prima. Maar doe dan niet alsof moslims op de een of andere manier gewelddadiger zijn dan welke andere bevolkingsgroep dan ook.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:03 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Dat is de definitie van cultuurrelativering.
Snap je ook dat ik als Nederlander, als liefhebber van de Nederlandse samenleving en cultuur en normen en waarden, en dat graag wil doorgeven aan volgende generaties, ik mij meer zorgen maken om relatief grote percentages moslims die (in mijn optiek) barbaarse islamitische normen en waarden met geweld willen verdedigen dan westerlingen die mijn gedeelde normen en waarden met geweld willen verdedigen?
Jij stelt nu humanisme gelijk aan progressieveling> Ik zie hier een interview met Baudet waarin ze beiden lopen te zeiken over linkse grachtengordeldieren. Kan je me uitleggen hoe deze man progressief is?quote:
De Amerikaanse invloed is gevaarlijker dan de (groeiende) islamitische invloed in Europa.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, want die invloed is nihil. Die van de Amerikanen is veel groter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel, jullie maken het zo niet erg makkelijk voor jullie zelf. De strategie kan beter zijn de invloed van de islam te blijven bagatelliseren dan dat je relatief onschuldige culturen van bevriende naties als erger bestempeld, als je ooit nog wilt groeien in zeteltal.
Wat moeten al die moslims doen die wel in een land willen wonen waar ze (in hun ogen) goede moslims kunnen zijn, maar die daar geen bloed voor willen vergieten?quote:
ik hoor weinig aanslagen gepleegt door boedisten.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Prima. Maar doe dan niet alsof moslims op de een of andere manier gewelddadiger zijn dan welke andere bevolkingsgroep dan ook.
Boris van der Ham is oud-Kamerlid voor D66. Of is dat nu ook al een conservatieve partij?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:11 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij stelt nu humanisme gelijk aan progressieveling> Ik zie hier een interview met baudent waarin ze beiden lopen te zeiken over linkse grachtengordeldieren. Kan je me uitleggen hoe deze man progressief is?
Jij denkt.. oh iemand die redelijke standpunten heeft.. is dus progressief? Is dat je logica?
Oké. Hij kan niet altijd gelijk hebben.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die heeft vooral (terecht) kritiek op mensen als jij.
quote:Op zondag 4 juni 2017 12:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Genoeg andere moslims hebben er niet bijzonder veel trek in om homo's of vrouwen te onderdrukken.
Dit is toch vrij naïef, sorry.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Prima. Maar doe dan niet alsof moslims op de een of andere manier gewelddadiger zijn dan welke andere bevolkingsgroep dan ook.
Precies. Wat mij vooral stoort is dat dezelfde mensen die moslims bashen al het andere nieuws schijnen te negeren die door non-moslims zijn gepleegd. Welke kranten en nieuwsprogramma's lezen en kijken ze eigenlijk dat ze niet de rest niet meekriijgen,?quote:Op zondag 4 juni 2017 12:11 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
D'66 is een centrumpartij. Als dit je criterium was dan mag je terug naar de schoolbanken.quote:Op zondag 4 juni 2017 12:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Boris van der Ham is oud-Kamerlid voor D66. Of is dat nu ook al een conservatieve partij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |