abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 juli 2017 @ 18:44:47 #151
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_172694291
Ik had het vaak gewoon automatisch (op de achtergrond) aan staan, ging perfect!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  Moderator woensdag 26 juli 2017 @ 19:50:45 #152
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_172695760
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 16:20 schreef KimJong-un het volgende:
Wij hebben geboekt. Nu de route nog samenstellen. Gelukkig nog maanden de tijd voor :)

Is dat spel MyVegas leuk om te spelen? Is het de moeite waard => tijdsinvestering/punten om nu nog te starten voor over een 8 maanden?

Iemand een account met veel punten te koop? :)
Ik speel een paar uur per week en heb op 2 accounts nu alweer 1,5 miljoen punten. Reden voor ons dus om weer die kant op te gaan ;)

quote:
7s.gif Op woensdag 26 juli 2017 16:29 schreef Yesse het volgende:
Ik heb er ook even naar gekeken en je kunt ook bij sommige spellen "automatisch" laten spelen. Dus dan doet hij 10 keer automatisch inleggen. Dus als je iets anders aan het doen bent kun je het spel gemakkelijk zijn gang laten gaan. Enige wat je hoeft te doen is af en toe weer de automatic bet aan te zetten. En ik had in 10 minuten ongeveer 200 punten erbij (geen idee of dat minder wordt naar mate je langer speelt). Voor een kamer in de Mirage (zo - do) zag ik dat je 52000 punten kwijt bent. Dus als je een werkweek lang speelt heb je een kamer :+

Wij willen in mei graag door noordwest gaan rijden. Vriend wilde eigenlijk vanaf Las Vegas heen om dan ook nog Yosemite mee te kunnen pakken (hebben we vorig jaar moeten overslaan) maar dan is vaak de Tioga pass nog dicht. Iemand een idee of er nog een andere manier is om Yosemite in die periode (goed) te kunnen bezoeken? We zitten echt aan de periode vast (rond meivakantie)..
Volgens mij is Yosemite altijd via de noordwest kant bereikbaar. Het probleem met als de Tioga pass dicht is dat je er dan niet doorheen kunt rijden richting Death Valley. Je kunt altijd weer terug uit de noordwest kant en dan verder naar boven rijden :)

quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 17:24 schreef KimJong-un het volgende:

[..]

Pfoe, iemand die zijn account wil verkopen? Ik zit zelf in de IT en het zal zo geschreven zijn dat je echt niet automatisch alleen maar kan winnen. Zeker niet als er geldprijzen aan vast zitten.
Ik denk niet dat iemand zijn Facebook account aan je gaat verkopen, is nogal gekoppeld aan een persoon zeg maar :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 27 juli 2017 @ 08:58:08 #153
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_172706645
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 19:50 schreef MaJo het volgende:
Ik speel een paar uur per week en heb op 2 accounts nu alweer 1,5 miljoen punten. Reden voor ons dus om weer die kant op te gaan
Speel jij op je eigen account of heb je er iets voor aangemaakt? Ik kan mij ook voorstellen dat je sneller punten krijgt als je al groter bent?
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  Moderator donderdag 27 juli 2017 @ 09:55:42 #154
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_172707468
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 08:58 schreef KimJong-un het volgende:

[..]

Speel jij op je eigen account of heb je er iets voor aangemaakt? Ik kan mij ook voorstellen dat je sneller punten krijgt als je al groter bent?
Eigen account en een voor mijn man (hij speelt zelf niet). Ik denk wel dat je meer wint als je langer speelt ja :Y
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 27 juli 2017 @ 10:09:34 #155
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_172707696
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:55 schreef MaJo het volgende:

[..]

Eigen account en een voor mijn man (hij speelt zelf niet). Ik denk wel dat je meer wint als je langer speelt ja :Y
Sorry ik bedoel je eigen facebookaccount of heb je er apart iets voor aangemaakt? Ik wil niet vrienden spammen met die zooi van een spelletje.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 27 juli 2017 @ 10:14:28 #156
269689 crew  Viv
pi_172707777
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:09 schreef KimJong-un het volgende:
Sorry ik bedoel je eigen facebookaccount of heb je er apart iets voor aangemaakt? Ik wil niet vrienden spammen met die zooi van een spelletje.
Het moet op je eigen facebookaccount, want bij het verzilveren van je rewards moet je je legitimeren. Spammen van vrienden hoeft niet, als je oplet.
  Moderator donderdag 27 juli 2017 @ 11:42:46 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_172709909
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:09 schreef KimJong-un het volgende:

[..]

Sorry ik bedoel je eigen facebookaccount of heb je er apart iets voor aangemaakt? Ik wil niet vrienden spammen met die zooi van een spelletje.
Echt mijn eigen account, notificaties voor anderen heb ik uitgezet. Voor mijn man wel een account aangemaakt maar wel met zijn voorletters en achternaam, anders kom je in de problemen met identificeren.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 10:14 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Het moet op je eigen facebookaccount, want bij het verzilveren van je rewards moet je je legitimeren. Spammen van vrienden hoeft niet, als je oplet.
Dit dus :Y
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 27 juli 2017 @ 16:04:09 #158
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_172715246
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 19:50 schreef MaJo het volgende:
Volgens mij is Yosemite altijd via de noordwest kant bereikbaar. Het probleem met als de Tioga pass dicht is dat je er dan niet doorheen kunt rijden richting Death Valley. Je kunt altijd weer terug uit de noordwest kant en dan verder naar boven rijden :)
Dan hebben we niets aan Vegas maar dat is ook niet per se nodig. Maar dat geeft wel een mooie optie.. Die kunnen we in een ruim rondje eventueel meenemen dan. Als iemand nog tips heeft dan hoor ik die graag! Vriend wil eigenlijk heeeel graag naar Yosemite :D
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  Moderator dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:25:51 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_172831630
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2017 16:04 schreef Yesse het volgende:

[..]

Dan hebben we niets aan Vegas maar dat is ook niet per se nodig. Maar dat geeft wel een mooie optie.. Die kunnen we in een ruim rondje eventueel meenemen dan. Als iemand nog tips heeft dan hoor ik die graag! Vriend wil eigenlijk heeeel graag naar Yosemite :D
Je moet sowieso keuzes maken waarbij je soms dingen moet skippen waar je heel veel zin in had. Ik zou zelf overigens kiezen voor Death Valley en Las Vegas in plaats van Yosemite maar dat is erg persoonlijk natuurlijk :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:28:47 #160
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172831679
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2017 16:04 schreef Yesse het volgende:

[..]

Dan hebben we niets aan Vegas maar dat is ook niet per se nodig. Maar dat geeft wel een mooie optie.. Die kunnen we in een ruim rondje eventueel meenemen dan. Als iemand nog tips heeft dan hoor ik die graag! Vriend wil eigenlijk heeeel graag naar Yosemite :D
Yosemite vonden wij een van de hoogtepunten van de westkust, dus zeker een aanrader!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 1 augustus 2017 @ 16:40:14 #161
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_172833284
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 15:25 schreef MaJo het volgende:

[..]

Je moet sowieso keuzes maken waarbij je soms dingen moet skippen waar je heel veel zin in had. Ik zou zelf overigens kiezen voor Death Valley en Las Vegas in plaats van Yosemite maar dat is erg persoonlijk natuurlijk :)
Dat hebben wij dus vorige keer ook gedaan. Na Las Vegas doorgegaan naar Death Valley, net naast Death Valley overnacht en daarna in 1 ruk doorgereden naar San Francisco. Nu doen we Noord-Westen en pakken we in onze route Yosemite mee. :D
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_172852749
Hallo medefokkers,

11 september vliegen ik en mijn vriendin naar LV, om vervolgens 26 september via SF weer terug naar nederland te vliegen. We hebben een gedeelte van de reis al vastliggen, nu hebben we echter nog 6 dagen "in het midden" van onze reis nog open staan. Vanwege het sluiten van HW1 en nog wat besluiteloosheid over wat we precies allemaal willen zien deze vraag.. We zijn geen types die lijstjes af willen strepen en alleen maar in de auto willen zitten, we willen ook genieten van de plekken en de tijd nemen.

Dag 11 en 12 sep: LV
Dag 13 en 14 sep: Grand canyon

15 t/m 21 staat open

21 en 22 sep: Yosemite
23 - 26 sep: SF

Nu willen we graag 1 dag LA en mogelijk 1 dag strand (santa monica of barbara)
Wat is verder een goede route.. Sequoia en death valley meepakken? of is iets anders aan te raden?
pi_172853680
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 13:56 schreef Ace1 het volgende:
Hallo medefokkers,

11 september vliegen ik en mijn vriendin naar LV, om vervolgens 26 september via SF weer terug naar nederland te vliegen. We hebben een gedeelte van de reis al vastliggen, nu hebben we echter nog 6 dagen "in het midden" van onze reis nog open staan. Vanwege het sluiten van HW1 en nog wat besluiteloosheid over wat we precies allemaal willen zien deze vraag.. We zijn geen types die lijstjes af willen strepen en alleen maar in de auto willen zitten, we willen ook genieten van de plekken en de tijd nemen.

Dag 11 en 12 sep: LV
Dag 13 en 14 sep: Grand canyon

15 t/m 21 staat open

21 en 22 sep: Yosemite
23 - 26 sep: SF

Nu willen we graag 1 dag LA en mogelijk 1 dag strand (santa monica of barbara)
Wat is verder een goede route.. Sequoia en death valley meepakken? of is iets anders aan te raden?
Ik kan je aanraden om na de Grand Canyon wellicht Monument Valley, Bryce Canyon en Zion NP te gaan bekijken. Je hebt daar genoeg tijd voor in principe en als je Zion voor het laatst bewaard ben je direct goed en route richting Yosemite. Je bent wel veel aan het rijden dan, de afstanden zijn niet mals daar. Let er ook op dat je na Las Vegas zeker een uur of 6-7 onderweg bent naar de Grand Canyon, dus misschien is een extra dag daarvoor inplannen al niet zo'n slecht idee.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 15:01:34 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_172854149
Als je LA ook aan wil doen is de meest logische route na Grand Canyon via Joshua Tree naar LA en vervolgens langs Seqouia NP naar boven naar Yosemite.

Ik zou zelf denk ik eerder doen wat Jor_Dii aanraadt, namelijk Zion en Bryce en eventueel Monument Valley. En als het even kan Death Valley erbij, dat is zo'n gaaf park O+

Als je naar LA gaat heb je eigenlijk minstens een dag of 4 nodig om de stad te verkennen en zelfs dan zie je nog maar weinig. Eigenlijk heb je echt wel een week voor LA nodig. Heb je dus maar een dag of 2 de tijd? Dan zou ik LA skippen.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_172854332
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:01 schreef MaJo het volgende:
Als je LA ook aan wil doen is de meest logische route na Grand Canyon via Joshua Tree naar LA en vervolgens langs Seqouia NP naar boven naar Yosemite.

Ik zou zelf denk ik eerder doen wat Jor_Dii aanraadt, namelijk Zion en Bryce en eventueel Monument Valley. En als het even kan Death Valley erbij, dat is zo'n gaaf park O+

Als je naar LA gaat heb je eigenlijk minstens een dag of 4 nodig om de stad te verkennen en zelfs dan zie je nog maar weinig. Eigenlijk heb je echt wel een week voor LA nodig. Heb je dus maar een dag of 2 de tijd? Dan zou ik LA skippen.
Mee eens, een dag of 2 in LA is zinloos. Dan moet je echt gaan lopen jagen om nog maar de highlights een beetje te kunnen zien (de stad is echt immens).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:12:48 #166
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172854363
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Mee eens, een dag of 2 in LA is zinloos. Dan moet je echt gaan lopen jagen om nog maar de highlights een beetje te kunnen zien (de stad is echt immens).
Hier nog een eens. LA is mijn favoriete stad in de USA, maar je wil er wel de tijd hebben. We zijn er nu twee keer geweest (beide keren een week) en nog steeds niet alles gezien. Zou ik dus bewaren voor een andere keer ook.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 15:29:38 #167
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_172854644
Je moet LA echt zien als de hele randstad: Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam. Dat plan je ook niet in 2 dagen ;)

Ik vind LA ook fantastisch O+ Omdat het erop lijkt dat ik via MyVegas geen gratis overnachtingen kan krijgen in Vegas in oktober kijken we nu of we dan in LA gaan eindigen. Wil de stad graag verder verkennen O+
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_172854876
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:29 schreef MaJo het volgende:
Je moet LA echt zien als de hele randstad: Amsterdam, Utrecht, Den Haag en Rotterdam. Dat plan je ook niet in 2 dagen ;)

Ik vind LA ook fantastisch O+ Omdat het erop lijkt dat ik via MyVegas geen gratis overnachtingen kan krijgen in Vegas in oktober kijken we nu of we dan in LA gaan eindigen. Wil de stad graag verder verkennen O+
Mijn eerste ervaring met LA was gemixt: fantastische landmarks en super veel diversiteit en dingen om te zien. Aan de andere kant een van de meest vieze/drukste steden die ik ooit heb bezocht. Laatste tip voor Ace1 gezien deze meningen: Las Vegas > Grand Canyon > Utah (kies uit of bezoek zowel Monument Valley, Bryce, Zion) > Death Valley > Yosemite > SF. Dan heb je echt een pracht mix van urban en rural Zuidwest Amerika te pakken.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:44:39 #169
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_172854945
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:12 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hier nog een eens. LA is mijn favoriete stad in de USA, maar je wil er wel de tijd hebben. We zijn er nu twee keer geweest (beide keren een week) en nog steeds niet alles gezien. Zou ik dus bewaren voor een andere keer ook.
Wat maakt LA jouw favoriete stad? In maart moeten wij onze camper daar terug brengen. Las Vegas en San Fransisco staan hoog op ons lijstje. Uit mijn omgeving die een vergelijkbare trip hebben gedaan hoor ik juist dat LA geen zak aan is. Lelijke stad en niet zoveel bezienswaardigheden als bijvoorbeeld SF.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 15:52:23 #170
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_172855109
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:41 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Mijn eerste ervaring met LA was gemixt: fantastische landmarks en super veel diversiteit en dingen om te zien. Aan de andere kant een van de meest vieze/drukste steden die ik ooit heb bezocht. Laatste tip voor Ace1 gezien deze meningen: Las Vegas > Grand Canyon > Utah (kies uit of bezoek zowel Monument Valley, Bryce, Zion) > Death Valley > Yosemite > SF. Dan heb je echt een pracht mix van urban en rural Zuidwest Amerika te pakken.
Dat klinkt echt als de ideale route :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:44 schreef KimJong-un het volgende:

[..]

Wat maakt LA jouw favoriete stad? In maart moeten wij onze camper daar terug brengen. Las Vegas en San Fransisco staan hoog op ons lijstje. Uit mijn omgeving die een vergelijkbare trip hebben gedaan hoor ik juist dat LA geen zak aan is. Lelijke stad en niet zoveel bezienswaardigheden als bijvoorbeeld SF.
Vraag eens hoe lang ze er geweest zijn? Ik baal er echt van als mensen de stad afschrijven en er dan maar 1/2 dagen geweest blijken te zijn.

Wat er tof is aan LA? De sfeer, de combinatie van grote stad/strand/prachtige natuur, goed weer, betaalbaar voor een grote stad en super divers. Zoals ik al zei is het niet echt 1 stad maar kun je het beter per wijk bekijken :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:53:12 #171
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_172855130
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:44 schreef KimJong-un het volgende:

[..]

Wat maakt LA jouw favoriete stad? In maart moeten wij onze camper daar terug brengen. Las Vegas en San Fransisco staan hoog op ons lijstje. Uit mijn omgeving die een vergelijkbare trip hebben gedaan hoor ik juist dat LA geen zak aan is. Lelijke stad en niet zoveel bezienswaardigheden als bijvoorbeeld SF.
Mijn man en ik zijn dol op televisie. LA heeft heel veel TV's studio's waar series/films werden/worden opgenomen die wij volgen/hebben gevolgd. Die bieden allerlei tours aan, dus dat is voor ons al een hele bonus. Daarnaast de hele sfeer. Lekkere temperaturen ook. Dicht bij zee. Hollywood vinden we geweldig (we hebben daar echt een vast ''hang-plekje'' waar we eigenlijk dagelijks komen) en ook de andere wijkjes, zoals Chinatown vinden we erg leuk. LA is echt zo'n stad waar ik vroeger over droomde. Om er dan ook echt rond te lopen...voelt elke keer weer onwerkelijk. O+ Enige reden waarom we niet elk jaar gaan is omdat het best ver vliegen is en we liever onze vakantie weken gespreid willen inzitten door het jaar heen...en als we in LA zijn voor een week willen we ook wel de omgeving verkennen (parken e.d.). En wat MaJo zegt...de stad is heel goed betaalbaar!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 15:58:42 #172
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_172855239
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat klinkt echt als de ideale route :Y

[..]

Vraag eens hoe lang ze er geweest zijn? Ik baal er echt van als mensen de stad afschrijven en er dan maar 1/2 dagen geweest blijken te zijn.

Wat er tof is aan LA? De sfeer, de combinatie van grote stad/strand/prachtige natuur, goed weer, betaalbaar voor een grote stad en super divers. Zoals ik al zei is het niet echt 1 stad maar kun je het beter per wijk bekijken :)
Inderdaad alles max. een paar dagen. Las Vegas werd ook als lelijk afgedaan. Misschien ook minder stadsmensen dan dat ik ben. Ik ben benieuwd ;)
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 16:00:38 #173
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_172855278
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Mijn man en ik zijn dol op televisie. LA heeft heel veel TV's studio's waar series/films werden/worden opgenomen die wij volgen/hebben gevolgd. Die bieden allerlei tours aan, dus dat is voor ons al een hele bonus. Daarnaast de hele sfeer. Lekkere temperaturen ook. Dicht bij zee. Hollywood vinden we geweldig (we hebben daar echt een vast ''hang-plekje'' waar we eigenlijk dagelijks komen) en ook de andere wijkjes, zoals Chinatown vinden we erg leuk. LA is echt zo'n stad waar ik vroeger over droomde. Om er dan ook echt rond te lopen...voelt elke keer weer onwerkelijk. O+ Enige reden waarom we niet elk jaar gaan is omdat het best ver vliegen is en we liever onze vakantie weken gespreid willen inzitten door het jaar heen...en als we in LA zijn voor een week willen we ook wel de omgeving verkennen (parken e.d.). En wat MaJo zegt...de stad is heel goed betaalbaar!
Ja dat kan ik mij voorstellen. Zelf bij het huis van Dexter geweest in Miami. Dat was echt wel gaaf om te doen. Cafe van 'How I met your mother' staat ook nog op mijn lijstje in New York. Verder heb ik niets met televisie en al helemaal niet met zogenaamde sterren. Ik ga mij toch nog wat beter in LA verdiepen ;)
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  Moderator woensdag 2 augustus 2017 @ 16:04:56 #174
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_172855384
quote:
14s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:53 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Mijn man en ik zijn dol op televisie. LA heeft heel veel TV's studio's waar series/films werden/worden opgenomen die wij volgen/hebben gevolgd. Die bieden allerlei tours aan, dus dat is voor ons al een hele bonus. Daarnaast de hele sfeer. Lekkere temperaturen ook. Dicht bij zee. Hollywood vinden we geweldig (we hebben daar echt een vast ''hang-plekje'' waar we eigenlijk dagelijks komen) en ook de andere wijkjes, zoals Chinatown vinden we erg leuk. LA is echt zo'n stad waar ik vroeger over droomde. Om er dan ook echt rond te lopen...voelt elke keer weer onwerkelijk. O+ Enige reden waarom we niet elk jaar gaan is omdat het best ver vliegen is en we liever onze vakantie weken gespreid willen inzitten door het jaar heen...en als we in LA zijn voor een week willen we ook wel de omgeving verkennen (parken e.d.). En wat MaJo zegt...de stad is heel goed betaalbaar!
Aan de andere kant heb je ook echt lelijke stukken, zoals downtown. Maar als je goed weet waar je moet zijn is het fantastisch! Hollywood vonden wij ook erg leuk inderdaad. Zelf vonden wij de omgeving van Venice heel gaaf, echt zoals op tv inderdaad. Leuk om er dan zelf rond te lopen!

Als we nog een keer gaan zou ik ook wel een studio willen bezoeken, daar hadden we vorige keer geen tijd voor.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 15:58 schreef KimJong-un het volgende:

[..]

Inderdaad alles max. een paar dagen. Las Vegas werd ook als lelijk afgedaan. Misschien ook minder stadsmensen dan dat ik ben. Ik ben benieuwd ;)
Las Vegas is ook een verhaal op zich natuurlijk :D Maar lelijk vind ik het niet. Over the top? Dat wel. Maar ook in Vegas beviel de sfeer me goed :)

quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:00 schreef KimJong-un het volgende:

[..]

Ja dat kan ik mij voorstellen. Zelf bij het huis van Dexter geweest in Miami. Dat was echt wel gaaf om te doen. Cafe van 'How I met your mother' staat ook nog op mijn lijstje in New York. Verder heb ik niets met televisie en al helemaal niet met zogenaamde sterren. Ik ga mij toch nog wat beter in LA verdiepen ;)
Zal ik je een linkje naar mijn reisverslag sturen? Daar kun je uitgebreid lezen wat wij in die 4 dagen LA hebben gedaan. Disneyland is er ook in de buurt, als je dat ook tof vindt :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  woensdag 2 augustus 2017 @ 16:06:29 #175
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_172855425
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 16:04 schreef MaJo het volgende:

Zal ik je een linkje naar mijn reisverslag sturen? Daar kun je uitgebreid lezen wat wij in die 4 dagen LA hebben gedaan. Disneyland is er ook in de buurt, als je dat ook tof vindt :)
Leuk! Mwah, voor een dagje wel aardig. Mijn vriendin zou erg graag gaan ;(
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')