sinds vanmiddag in bezit van de sympathieke magazijnier uit Antwerpen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:49 schreef Zipportal het volgende:
First to 4. Ideaal om eens 130+ gemiddeld aan te tikken en dat record te pakken.
Mensonterendquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sinds vanmiddag in bezit van de sympathieke magazijnier uit Antwerpen.
Ik mis Nolan Arendsequote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er gebeurd met die halfblinde Sean Hogan die het in het verleden voor ZAF deed?
Moet Petersen dit potje wel winnen; die andere Zuid-Afrikaan kan er niet zoveel van.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik sluit niet uit dat er een koppel komt straks
Klopt. Dit was de kansquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet Petersen dit potje wel winnen; die andere Zuid-Afrikaan kan er niet zoveel van.
zou leuk zijn ja. Spekpot maakt er maar een potje vanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik sluit niet uit dat er een koppel komt straks
Naah weeniet. Tegen wie moeten ze volgende ronde?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:11 schreef Tagliano het volgende:
Misschien moet ik mijn uitspraken over dat Engeland misschien nog uitgeschakeld wordt in deze of de volgende ronde ook maar intrekken
Oostenrijkquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah weeniet. Tegen wie moeten ze volgende ronde?
Volgens de OOM zijn lewis en wade de twee beste engelse darters.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Volgens de OOM zijn lewis en wade de twee beste engelse darters.
Mag ik daar uit opmaken dat die lafbek heeft afgezegd omdat het format hem niet zint?
Vorige week was Chizzy nog de 2e beste Engelsman op OoMquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Mag ik daar uit opmaken dat die lafbek heeft afgezegd omdat het format hem niet zint?
Het is een invitatiebased tournament, Hans.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Het is de regel dat de twee beste spelers(volgens de OOM) hun land mogen verdedigen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een invitatiebased tournament, Hans.
Tot dit jaarquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Het is de regel dat de twee beste spelers(volgens de OOM) hun land mogen verdedigen.
Dat is het niet meer. Koop een boek.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Het is de regel dat de twee beste spelers(volgens de OOM) hun land mogen verdedigen.
Leuke!quote:
Hele unibet ben ik mooi even van af gestapt. Dat werkt niet lekker als je nog andere dingen moet doenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tagliano zijn stream liep niet vast
Excuses jongens
In stijl helemaal geen Lowe.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt bizar hoe die Oliver in stijl, in tempo, in uitdrukking precies een kopie van John Lowe is
Ik zie ik zie wat jij niet zietquote:
Ik heb wel sympathie voor Butler / Young hoor. Doen nooit raar, spelen altijd best goed. Kan je niks van zeggenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:46 schreef wimderon het volgende:
Nu tijd voor de United States of Americandse goden.
Tegen Willem Mandigers.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Eigenlijk had Jim Widmayer hier moeten staan.
Hedman is in 25 jaar geen spat veranderdquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de liefhebbers darten uit het stenen tijdperk.
Black don't crack.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hedman is in 25 jaar geen spat veranderd
Hoe moet Michael zich voorbereiden naar de volgende wedstrijd toe?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 23:04 schreef Slobeend het volgende:
'Denk je dat die voet er een rol in speelde?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |