Naah weeniet. Tegen wie moeten ze volgende ronde?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:11 schreef Tagliano het volgende:
Misschien moet ik mijn uitspraken over dat Engeland misschien nog uitgeschakeld wordt in deze of de volgende ronde ook maar intrekken
Oostenrijkquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah weeniet. Tegen wie moeten ze volgende ronde?
Volgens de OOM zijn lewis en wade de twee beste engelse darters.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Volgens de OOM zijn lewis en wade de twee beste engelse darters.
Mag ik daar uit opmaken dat die lafbek heeft afgezegd omdat het format hem niet zint?
Vorige week was Chizzy nog de 2e beste Engelsman op OoMquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Mag ik daar uit opmaken dat die lafbek heeft afgezegd omdat het format hem niet zint?
Het is een invitatiebased tournament, Hans.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:16 schreef icloud het volgende:
[..]
Het is de regel dat de twee beste spelers(volgens de OOM) hun land mogen verdedigen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een invitatiebased tournament, Hans.
Tot dit jaarquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Het is de regel dat de twee beste spelers(volgens de OOM) hun land mogen verdedigen.
Dat is het niet meer. Koop een boek.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Het is de regel dat de twee beste spelers(volgens de OOM) hun land mogen verdedigen.
Leuke!quote:
Hele unibet ben ik mooi even van af gestapt. Dat werkt niet lekker als je nog andere dingen moet doenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tagliano zijn stream liep niet vast
Excuses jongens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |