abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 juni 2017 @ 10:15:02 #151
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_171439879
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:14 schreef Hdero het volgende:

[..]

Wie zou dat allemaal betalen denk je?
Nou, wat denk je? En wat maakt het uit?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_171439889
Grote opkomst bij zoekactie Savannah Dekker

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_171439920
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nou, wat denk je? En wat maakt het uit?
Geld is helaas wel belangrijk en je kan de betekenis ervan niet wegdenken.
pi_171439949
Het blijft me altijd verbazen dat heel Nederland vol cameras hangt, maar dat wanneer ze nodig zijn de politie geen beelden heeft of formaatje pixelart.
Als de politie het publiek er bij wil betrekken, dan zou men gewoon binnen 2 uur kunnen vertellen of ze wel of niet de bus heeft genomen, lijkt me in dit geval essentieel qua informatie.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 4 juni 2017 @ 10:20:23 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171439973
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:15 schreef StaceySinger het volgende:

[ afbeelding ]
:')

Weer eens wat anders dan de woonboulevard.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_171439979
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:19 schreef raptorix het volgende:
Het blijft me altijd verbazen dat heel Nederland vol cameras hangt, maar dat wanneer ze nodig zijn de politie geen beelden heeft of formaatje pixelart.
Als de politie het publiek er bij wil betrekken, dan zou men gewoon binnen 2 uur kunnen vertellen of ze wel of niet de bus heeft genomen, lijkt me in dit geval essentieel qua informatie.
Het publiek is reeds bijbetrokken. Dat ze niet alle onderzoeksgegevens prijsgeven is verstandig.
pi_171440001
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:19 schreef raptorix het volgende:
Als ze dat zou willen, inderdaad.
  zondag 4 juni 2017 @ 10:22:13 #158
78918 SeLang
Black swans matter
pi_171440006
quote:
10s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat was mijn gedachte ook. Leuk uitje op een mooie zomerdag
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_171440025
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:20 schreef Hdero het volgende:

[..]

Het publiek is reeds bijbetrokken. Dat ze niet alle onderzoeksgegevens prijsgeven is verstandig.
Het lijkt me van geen enkel nut dienen om deze informatie niet vrij te geven, dat de politie niet altijd informatie vrij geeft is duidelijk, maar in geval van een vermissing is dat in in 99.99% van de gevallen onzinnig.
  zondag 4 juni 2017 @ 10:23:36 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171440036
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:22 schreef SeLang het volgende:

Dat was mijn gedachte ook. Leuk uitje op een mooie zomerdag
We maken er een gezellig dagje van. Koffie en broodjes mee. Zandvoort is altijd zo druk, op Pinksterzondag.
  zondag 4 juni 2017 @ 10:23:43 #161
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171440039
quote:
10s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Echt he.

Nogmaals: ik snap de gedachte maar dit lost helemaal niks op.
pi_171440040
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:15 schreef StaceySinger het volgende:

[ afbeelding ]
Maar om even aan al die wilde speculatietheoriën mee te doen, DeParo zou mij een lintje uitreiken, het kan zijn dat de dader zich in die grote menigte bevindt en doet lekker mee om de schijn op te houden. En bovendien een idee te krijgen hoe de politie te werk gaat in deze.
pi_171440066
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:23 schreef Hdero het volgende:

[..]

Maar om even aan al die wilde speculatietheoriën mee te doen, DeParo zou mij een lintje uitreiken, het kan zijn dat de dader zich in die grote menigte bevindt en doet lekker mee om de schijn op te houden. En bovendien een idee te krijgen hoe de politie te werk gaat in deze.
Nou, het is weer een idiote theorie dat klopt maar nog een van je minder erge, want je hebt het hierboven al over een moordenaar te Paard gehad dus wat dat betreft wacht ik eigenlijk tot je een Zionistisch complot gaat zien in beide zaken.
  zondag 4 juni 2017 @ 10:27:09 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171440101
quote:
17s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

We maken er een gezellig dagje van. Koffie en broodjes mee. Zandvoort is altijd zo druk, op Pinksterzondag.
Ik gok dat het in dit geval vooral mensen uit Bunschoten/Spakenburg zijn die met de beste bedoelingen willen zoeken, gewoon omdat ze een van hen is.
Uiteraard zitten er ook vast een aantal sensatiehoeren bij die tot voor kort Bunschoten nog niet op de kaart konden aanwijzen zonder eerst een zoekopdracht in te geven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171440105
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het lijkt me van geen enkel nut dienen om deze informatie niet vrij te geven, dat de politie niet altijd informatie vrij geeft is duidelijk, maar in geval van een vermissing is dat in in 99.99% van de gevallen onzinnig.
Nee als ze teveel informatie prijsgeven kan de dader of daders meeluisteren via het nieuws en alle opsporingspogingen dwarsbomen. Dat jij niet veel weet van politieonderzoek en opsporingsmethodes is niet jouw schuld.
  zondag 4 juni 2017 @ 10:28:27 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171440121
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:27 schreef Leandra het volgende:

Ik gok dat het in dit geval vooral mensen uit Bunschoten/Spakenburg zijn die met de beste bedoelingen willen zoeken, gewoon omdat ze een van hen is.
Uiteraard zitten er ook vast een aantal sensatiehoeren bij die tot voor kort Bunschoten nog niet op de kaart konden aanwijzen zonder eerst een zoekopdracht in te geven.
Beste bedoelingen stellen geen sporen veilig.
  zondag 4 juni 2017 @ 10:28:49 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171440130
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het zou idd voor het publiek wel zo duidelijk zijn als ze zouden aangeven of er camerabeelden zijn waarop ze te zien is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171440131
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:27 schreef Hdero het volgende:

[..]

Nee als ze teveel informatie prijsgeven kan de dader of daders meeluisteren via het nieuws en alle opsporingspogingen dwarsbomen. Dat jij niet veel weet van politieonderzoek en opsporingsmethodes is niet jouw schuld.
Ja want als daders de bus hebben genomen, dan zullen ze vast niet door hebben dat ze op de camera van de bus staan. |:( |:( |:(

Gast ik volg 35 jaar fanatiek misdaadnieuws :')
pi_171440143
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:24 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nou, het is weer een idiote theorie dat klopt maar nog een van je minder erge, want je hebt het hierboven al over een moordenaar te Paard gehad dus wat dat betreft wacht ik eigenlijk tot je een Zionistisch complot gaat zien in beide zaken.

Ik was juist bezig die theorie die van iemand anders kwam te ontkrachten. Beter lezen eh? Jouw eigen woorden.

En dat prachtstuk over joden hoeft hier niet.
  zondag 4 juni 2017 @ 10:29:48 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171440149
quote:
9s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Beste bedoelingen stellen geen sporen veilig.
Nope, maar als ze gevonden wordt en nog in leven is, dan is dat wellicht belangrijker dan het veiligstellen van sporen, als ze anders pas gevonden zou worden terwijl ze niet meer in leven zou zijn.
Ze zou in principe ook gewond in een ondiepe sloot kunnen liggen bijvoorbeeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171440158
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het zou idd voor het publiek wel zo duidelijk zijn als ze zouden aangeven of er camerabeelden zijn waarop ze te zien is.
Alleen daarom al, het is nogal debiel om 400 mensen te laten zoeken als duidelijk is dat ze de bus heeft genomen, je wilt natuurlijk nooit 100% alles weggeven vanwege daderkennis. Maar cruciale info wil je zeker in dit stadium zo snel mogelijk delen.
pi_171440165
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:29 schreef Hdero het volgende:

[..]

Ik was juist bezig die theorie die van iemand anders kwam te ontkrachten. Beter lezen eh? Jouw eigen woorden.

En dat prachtstuk over joden hoeft hier niet.
Je lijkt er anders aardig verdiept in te zijn dus ik wacht af tot je over vergiftigde waterputten gaat spreken en banken die de gelukkige gemeenschap van Bunschoten-Spakenburg omver trachten te werpen.
  zondag 4 juni 2017 @ 10:31:19 #173
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171440180
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:29 schreef Leandra het volgende:

Nope, maar als ze gevonden wordt en nog in leven is, dan is dat wellicht belangrijker dan het veiligstellen van sporen, als ze anders pas gevonden zou worden terwijl ze niet meer in leven zou zijn.
Punt is alleen dat je niet weet in welke staat ze gevonden zou worden door deze zondagsmensen. En dat je elk risico moet mijden op vernietiging van eventuele sporen.

Maar het zullen vast inlevende Facebookberichten worden ...
pi_171440198
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Laten we iemand hier niet bij naam noemen eh.
pi_171440202
Echt mensen die serieus ingaan op dat paard en tractor verhaal, en vooral die persoon die tegen mij gaat lopen zeggen dat ik me eens in politie technieken moet verdiepen |:( |:( |:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')