okquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:27 schreef Myrr het volgende:
Tering. Dacht leuk verjaardag van een klasgenoot. Woont die hoer in de middle of nowhere en de laatste reismogelijkheid naar huis is om 22.00 of blijven slapen.
Doei ik ga niet meer.
Poll: is this a funny grapquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:27 schreef Myrr het volgende:
Tering. Dacht leuk verjaardag van een klasgenoot. Woont die hoer in de middle of nowhere en de laatste reismogelijkheid naar huis is om 22.00 of blijven slapen.
Doei ik ga niet meer.
Aardige klasgenoot ben jequote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:27 schreef Myrr het volgende:
Doei ik ga niet meer.
Zou gewoon iets eerder heen gaan en om 22:00 weer terug.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:27 schreef Myrr het volgende:
Doei ik ga niet meer.
Dat heeft hij volgens mij daadwerkelijk ooit gedaanquote:
Klinkt beetje als mijn leven.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
eenzaam, seksueel gefrustreerd en blut
zijn gangetje dus
Want je wist niet eerder waar je vriendin woont?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:27 schreef Myrr het volgende:
Doei ik ga niet meer.
Huh ze zegt toch klasgenootquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Want je wist niet eerder waar je vriendin woont?
afgaande op 'die hoer' zal het niet d'r bff zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Want je wist niet eerder waar je vriendin woont?
maar vind je jezelf nu te oud of...?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh zeer. Ik heb wel jaren lang zo'n sjaal gehad.
Geen nieuwe kunnen vinden in de stad. Kijk deze winter wel weer.quote:
Waar gaan we heenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ren weg. ren weg van huis en kom een nieuw leven beginnen met mij beginnen. ONS leven
Goeiequote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:34 schreef zeer het volgende:
[..]
afgaande op 'die hoer' zal het niet d'r bff zijn
vind je dat ik er een kan pullen of.....?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen nieuwe kunnen vinden in de stad. Kijk deze winter wel weer.
Ja sowieso, kopen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:35 schreef zeer het volgende:
[..]
vind je dat ik er een kan pullen of.....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |