Dat heeft hij volgens mij daadwerkelijk ooit gedaanquote:
Klinkt beetje als mijn leven.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
eenzaam, seksueel gefrustreerd en blut
zijn gangetje dus
Want je wist niet eerder waar je vriendin woont?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:27 schreef Myrr het volgende:
Tering. Dacht leuk verjaardag van een klasgenoot. Woont die hoer in de middle of nowhere en de laatste reismogelijkheid naar huis is om 22.00 of blijven slapen.
Doei ik ga niet meer.
Huh ze zegt toch klasgenootquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Want je wist niet eerder waar je vriendin woont?
afgaande op 'die hoer' zal het niet d'r bff zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
maar vind je jezelf nu te oud of...?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh zeer. Ik heb wel jaren lang zo'n sjaal gehad.
Geen nieuwe kunnen vinden in de stad. Kijk deze winter wel weer.quote:
Waar gaan we heenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ren weg. ren weg van huis en kom een nieuw leven beginnen met mij beginnen. ONS leven
Goeiequote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:34 schreef zeer het volgende:
[..]
afgaande op 'die hoer' zal het niet d'r bff zijn
vind je dat ik er een kan pullen of.....?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen nieuwe kunnen vinden in de stad. Kijk deze winter wel weer.
Ja sowieso, kopen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:35 schreef zeer het volgende:
[..]
vind je dat ik er een kan pullen of.....?
Stuur ff pics dan zal ik het eerlijk zeggenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:35 schreef zeer het volgende:
[..]
vind je dat ik er een kan pullen of.....?
alsof TARDIS. nog nooit foto heeft laten zien van mijquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:36 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Stuur ff pics dan zal ik het eerlijk zeggen
Nee mag niet is goed voor nieuwe topics en dus voor user interactie en dus voor ad-inkomstenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:35 schreef UitStraling het volgende:
Kan iemand aub de verwarming uitzetten?
Nice klinkt goed.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
gwn kampertje nemen en daar een beetje chillings in bouwen ofzo
Nopequote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:36 schreef zeer het volgende:
[..]
alsof TARDIS. nog nooit foto heeft laten zien van mij
aight ik vraag dp wel voor erbij nog, moet hij wel ff upgraden naar methverslaving anders klopt het niet meerquote:
Ik vind het vandaag meer dan prima.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:35 schreef UitStraling het volgende:
Kan iemand aub de verwarming uitzetten?
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
aight ik vraag dp wel, moet hij wel ff upgraden naar methverslaving anders klopt het niet meer
Beetje vlot type ligt nu met zijn geschoren ballen in het water toch?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:36 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Nee mag niet is goed voor nieuwe topics en dus voor user interactie en dus voor ad-inkomsten
ja maar die zijn irrelevant voor fokquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje vlot type ligt nu met zijn geschoren ballen in het water toch?
Oh dan kijk ik vannacht wel evenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een foto van zeer boven mijn bed hangen.
Ja kan ook. Zijn er niet meer kleurtjes? En waar? En hoe duur?quote:
http://www.arafatsjaal.nl/index.htmlquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kan ook. Zijn er niet meer kleurtjes? En waar? En hoe duur?
weet ik veel, heb volgens mij nog nooit pic van jou gezien alleen maar fantasiequote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Er circuleert een echte en een fake. Welke heb je?
Hoe zie ik eruit in je fantasiequote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:41 schreef zeer het volgende:
[..]
weet ik veel, heb volgens mij nog nooit pic van jou gezien alleen maar fantasie
Mweh ik vind deze niet leuk.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:43 schreef zeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vind ik ook wel leuk maar twijfel of ik hetero seks genoeg ben
Ik ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:46 schreef zeer het volgende:
[..]
TARDIS. heeft dus foto's van jou? zal hem ff appen
oh okquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedoel dat ik ook foto's van haar heb.
Ok.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:49 schreef zeer het volgende:
[..]
dan app ik TARDIS. wel die is zo goedkoop
H6 godquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:50 schreef Amarantha het volgende:
Jezus hoor ik nu André Hazes ook nog zingen.
jagen op users was laatste, een dag, omdat xcachet liep te janken en chrolo niet aankonquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt er toch ook aan waarom je ban krijgt grapjas.
Ze is zelf pas thuis om 21:00.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou gewoon iets eerder heen gaan en om 22:00 weer terug.
Er staat klasgenoot, en verder dan in Amersfoort wist ik inderdaad niet waar ze woonde.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Geeft niet ik wil hem nog steeds serieus nemenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Na die sjaals van net is het laatste grientje van het serieus nemen van zeer echt verdwenen.
Hoiquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jagen op users was laatste, een dag, omdat xcachet liep te janken en chrolo niet aankon![]()
Ik hou je niet tegen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:58 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Geeft niet ik wil hem nog steeds serieus nemen
quequote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:59 schreef xcachet het volgende:
Oh, die ban zit je nog steeds diep lees ik, WCH. Arme vent.
hahahahaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:59 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je weet ******GOED waar dit over gaat
nee dat je een hypocriete snol bent die wel denkt mijn kind voor sexpop uit te kunnen maken, zieke opgezwollen fokhoerquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:59 schreef xcachet het volgende:
Oh, die ban zit je nog steeds diep lees ik, WCH. Arme vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |