Ik heb een goed humeur nuquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel in je gedrag aan het veranderen momenteel.
Dan zou ik je een stuk meer gaan waarderen ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:20 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Ik heb een goed humeur nu
En zo als nu gedraag ik me meestal ook irl
Maar ik heb me voorgenomen niet meer mijn soms debiele mening hier serieus te verwoorden dus hopelijk voorkomt dat gezeur
en ik heb weer nieuwe lading ritalin misschien helpt dat ook mee
Ik ben geen verkeerde jongen echt nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zou ik je een stuk meer gaan waarderen ook.
Zou jij mod willen zijn?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:21 schreef zeer het volgende:
[..]
is er uberhaupt iets van een bedankje voor crewmembers?
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Mailtje van Danny einde van het jaarquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Ja wij als userbase waarderen de mods toch gewoon?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:21 schreef zeer het volgende:
[..]
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:23 schreef Amarantha het volgende:
Oh man. De meeste klusjes kun je nog wel uitstellen als je echt geen zin hebt maar verrotte sinaasappel in de koelkast moet gewoon weg.
Doen!! Na die tijd beetje trots op jezelf. Jointje, halve leoquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:23 schreef Amarantha het volgende:
Oh man. De meeste klusjes kun je nog wel uitstellen als je echt geen zin hebt maar verrotte sinaasappelsap in de koelkast moet gewoon weg.
Wat is een halve leo?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:23 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
Doen!! Na die tijd beetje trots op jezelf. Jointje, halve leo
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, ik heb een keer een liter bacardi gesnoven. Godsgruwelijk lekker zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |