Het is door dat pak onduidelijk of dit de buik of de omhooggekropen balzak van onlogisch zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:40 schreef Befbekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kunnen we een geil rollenspel doen samen.. Jij bent die rooie..
Ik ook, en die rooie heeft volgens mij meer het figuur van tong, al heeft die grotere tieten volgens mij.quote:
quote:
Ik heb er gewoon echt geen zin in. Real hoort niet eens in die finale te staan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ga je nog steeds stijfkoppig weigeren deze wedstrijd te kijken?
Hey Haagsquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nope. Die CL boeit me geen reet meer.
Toch wel 2 grote clubs tegen elkaarquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:
Dat krijg je met de UEFA MAFFIA die er alles aan doet om Real Madrid in de finale te krijgen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon echt geen zin in. Real hoort niet eens in die finale te staan.
Mij dus ook niet. Ik merk dit bij steeds meer mensen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welnee joh, dit is toch vreselijk saai aan het worden van lieverlee. Elk jaar dezelfde paar clubs die alle topspelers aantrekken.quote:
Met Barca is dat mooi mislukt, al hebben ze daar ook moeite genoeg voor gedaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat krijg je met de UEFA MAFFIA die er alles aan doet om Real Madrid in de finale te krijgen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met Barca is dat mooi mislukt, al hebben ze daar ook moeite genoeg voor gedaan.
Vroeger had ik dan nog wel iets met Manchester United, maar sinds de generatie van Scholes samen met Ferguson daar weg is lijkt die club zijn identiteit volledig verloren te zijn en de zoveelste zwakzinnige koopclub met fysiek voetbal.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb met beide clubs dus echt helemaal niks.
Ik hoop gewoon dat ze een beetje leuk voetballen, wie er wint maakt me verder ook niks uit.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb met beide clubs dus echt helemaal niks.
Niet eens met bijzonder voetbal ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat krijg je met de UEFA MAFFIA die er alles aan doet om Real Madrid in de finale te krijgen.
Laat ze maar lekker verder gaan in die Superleaguequote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mij dus ook niet. Ik merk dit bij steeds meer mensen.
Die verloochenen zichzelf ook al. Las dat ze een speler als Perisic alweer voor 50 miljoen hebben gekochtquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger had ik dan nog wel iets met Manchester United, maar sinds de generatie van Scholes samen met Ferguson daar weg is lijkt die club zijn identiteit volledig verloren te zijn en de zoveelste zwakzinnige koopclub met fysiek voetbal.
Finales zijn toch zelden het aanzien waard.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat ze een beetje leuk voetballen, wie er wint maakt me verder ook niks uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |