Wat is dit voor botsautomuziek?quote:
Het lijkt erop dat Befbekje en Onlogisch teveel Aspartaam binnengekregen hebben.quote:
onlogisch 'ik heb geen vrouw nodig' zijn toetsenbord werkt niet meer naar behoren. 1+1=2.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelfs mijn toetsenbord sputtert tegen bij berichtgeving over Rebekka.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
onlogisch 'ik heb geen vrouw nodig' zijn toetsenbord werkt niet meer naar behoren. 1+1=2.
Ja die moeten echt oppassen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat Befbekje en Onlogisch teveel Aspartaam binnengekregen hebben.
Dit klinkt echt alsof je anale verwenning door Befbekje een beetje tegenviel. Jammer, ik had verwacht dat hij na al die maanden zonder alcohol tot meer in staat zou zijn.quote:
quote:
Insinueer je nu dat onlogisch en Befbekje een amoreuze verhouding hebben gehad?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit klinkt echt alsof je anale verwenning door Befbekje een beetje tegenviel. Jammer, ik had verwacht dat hij na al die maanden zonder alcohol tot meer in staat zou zijn.
Nee nog niet, ik heb meer het idee dat er iets moois aan het opbloeien is tussen die twee.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat onlogisch en Befbekje een amoreuze verhouding hebben gehad?
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik heb meer het idee dat er iets moois aan het opbloeien is tussen die twee.
N1ek- is van de mannen. Ik nietquote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee nog niet, ik heb meer het idee dat er iets moois aan het opbloeien is tussen die twee.
Als je wil mag je meedoen, ik houd wel van trio's..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jullie kunnen beter eerst nog wat meer op elkaar ingespeeld raken, gezien zijn wat zure reactie is onlogisch nog niet helemaal gewend aan de rol van bottom.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Als je wil mag je meedoen, ik houd wel van trio's..
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jullie kunnen beter eerst nog wat meer op elkaar ingespeeld raken, gezien zijn wat zure reactie is onlogisch nog niet helemaal gewend aan de rol van bottom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |