Hij begon slecht maar werd beter naar het eind toe. Vond 'm een 6,5 waard. Had meer in gezeten.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja die is er ook nog. Maar goed die andere Disney remakes vond ik ook niet heel bijzonder.
De Lion King gaan ze ook verkrachten.
wel vaker in het nieuws ja, is een computerprogrammeur met het gedrag van een rock en roll ster. en dan een van de ergere.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens iets over giezien, dat hij op de vlucht voor de politie was dacht ik, dat hij McAfee nu een kutbedrijf vindt en wat rare filmpjes.
Als je die documentaire kijkt zul je zien dat het echt vele malen extemer is.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens iets over giezien, dat hij op de vlucht voor de politie was dacht ik, dat hij McAfee nu een kutbedrijf vindt en wat rare filmpjes.
Eerder een sociopaat.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:00 schreef Adames het volgende:
[..]
wel vaker in het nieuws ja, is een computerprogrammeur met het gedrag van een rock en roll ster. en dan een van de ergere.
op netflix?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net een docu over John McAfee aan het kijken. Echt bizar die vent.
Dat heb ik met al die remakes, als je het dan reboot met echte acteurs maak het dan ook gewoon qua verhaal wat rauwer. Maar dat zal Disney wel niet willen, en dan konden ze het eigenlijk beter gewoon niet maken.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij begon slecht maar werd beter naar het eind toe. Vond 'm een 6,5 waard. Had meer in gezeten.
Jup, recently added. Al kan 't misschien anders zijn voor België dat hij er in NL nog niet op staat.quote:
Klopt, maar ik vond vooral de bijrollen letterlijk niet uit de verf komen. Zo zijn ze ook vormgegeven.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik met al die remakes, als je het dan reboot met echte acteurs maak het dan ook gewoon qua verhaal wat rauwer. Maar dat zal Disney wel niet willen, en dan konden ze het eigenlijk beter gewoon niet maken.
ah okay. Lijkt me wel tof.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jup, recently added. Al kan 't misschien anders zijn voor België dat hij er in NL nog niet op staat.
Dat zijn die mensen die omgetoverd zijn tot servies toch?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vond vooral de bijrollen letterlijk niet uit de verf komen. Zo zijn ze ook vormgegeven.
Klopt ja. Dit soort shots:quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn die mensen die omgetoverd zijn tot servies toch?
Dan vond ik de getekende versie toch een stuk sympathieker overkomen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt ja. Dit soort shots:
[ afbeelding ]
Je ziet eigenlijk helemaal niet goed hoe het er nu uitziet doordat het wegvalt tegen de achtergrond.
Goud tegen een gouden achtergrond.
Vind haar ook maar matig in die film. Het is allemaal wat weinig uitgesproken ook qua vorming van de karakters. Wat braaf en steriel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al maakt Emma Watson het wel waard om te kijken natuurlijk
Hij verrast me ook elke keer positief. JR.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 20:43 schreef kapiteintje het volgende:
JR stijgt wederom in mijn achting. Hoe een user zo bijzonder verstandig kan worden in twee jaar tjid. Nog even en hij gaat pindasaus zeggen.
Braaf en steriel is misschien niet super verwonderlijk bij een sprookje hequote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind haar ook maar matig in die film. Het is allemaal wat weinig uitgesproken ook qua vorming van de karakters. Wat braaf en steriel.
Ze gaan ook een Cruella de Vil film maken met Emma Stone in de hoofdrol, daar zullen ook alle rauwe randjes wel van afgehaald worden.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind haar ook maar matig in die film. Het is allemaal wat weinig uitgesproken ook qua vorming van de karakters. Wat braaf en steriel.
De meeste van dat soort sprookjes zijn van origine vaak een heel duister en bloederig verhaal.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Braaf en steriel is misschien niet super verwonderlijk bij een sprookje he
Dit is niet echt een verrassing.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Real Madrid de finale wint, is het niet dankzij Ronaldo in deze wedstrijd. Thank me later.
Ja maar is er wel eens een verfilming zo uitgevoerd? Misschien klokkenluider van de notre dame enigszins en zelfs die was super tam vergeleken met het verhaalquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De meeste van dat soort sprookjes zijn van origine vaak een heel duister en bloederig verhaal.
Alsnog vergeten wat in te zetten en vandaag geen tijd gehadquote:Op zaterdag 3 juni 2017 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is niet echt een verrassing.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |