echt niet, dan had je allang alles verkocht voor de pumpquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als die hele hack nooit had plaatsgevonden zwom ik nu in het geld
ik houd ze nog ff.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:10 schreef leolinedance het volgende:
Nog meer DBG holders die alles verkocht hebben na de klim van vandaag?
Ik denk het eigenlijk niet. Ik kocht op de top van een eerdere pump, omdat ik echt potentie in die coin zag. Het in elkaar vallen door DAO heeft me de kop gekost, al wilde ik wel weer terugkopen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:10 schreef Oscar. het volgende:
[..]
echt niet, dan had je allang alles verkocht voor de pump
Waar heb je ze op gekocht? Ik heb wel getwijfeld maar heb hier geleerd dat je niet te hebberig moet zijnquote:
Bittrexquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:37 schreef carebaer het volgende:
Ik zou graag verge willen kopen, maar dat wordt niet aangeboden op poloniex. Iemand die weet waar ik het wel eenvoudig kan krijgen? Kraken zit ik nog in verificatie proces
Hoeveel wavesquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:10 schreef de_boswachter het volgende:
Ik twijfel of ik mijn waves moet verkopen
Nog niet....quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:10 schreef leolinedance het volgende:
Nog meer DBG holders die alles verkocht hebben na de klim van vandaag?
Dit... wat ik nog heb is al over door telkens mijn inleg eruit te halen en lager terug te kopen, dus elke verkoop is winst. Maar ik kijk eerst aan of hij over de 2000 sat gaat komen.quote:
5000 op 1 cent, dus ik vind het allemaal nu best. het is ook geen groot bedrag wat ik verliesquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar heb je ze op gekocht? Ik heb wel getwijfeld maar heb hier geleerd dat je niet te hebberig moet zijn
Ik had er 57000 op 600 sat gekocht. Vond het ook wel bestquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:19 schreef Oscar. het volgende:
[..]
5000 op 1 cent, dus ik vind het allemaal nu best. het is ook geen groot bedrag wat ik verlies
en dat is de rede waarom ik nooit sat gebruik. Weet ik veel wat het toen in harde valuta waard is/wasquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik had er 57000 op 600 sat gekocht. Vond het ook wel best
Volgens mij ca. $800 en vandaag voor zo'n $2600 verkochtquote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:23 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en dat is de rede waarom ik nooit sat gebruik. Weet ik veel wat het toen in harde valuta waard is/was
Klopt heb ook begrepen dat je een energierekening moet indienen. Is bij btcdirect volgens mij ook zo.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:24 schreef carebaer het volgende:
Ik ben bezig met tier 3 verificatie op Kraken. Nu moet ik een afschrift van een 'utility bill' uploaden. Begrijp ik nu goed dat dat een energierekening is? Ik dacht dat ze een bankafschrift wilden hebben..
Dat is adrescontrolequote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:24 schreef carebaer het volgende:
Ik ben bezig met tier 3 verificatie op Kraken. Nu moet ik een afschrift van een 'utility bill' uploaden. Begrijp ik nu goed dat dat een energierekening is? Ik dacht dat ze een bankafschrift wilden hebben..
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 17:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Klopt heb ook begrepen dat je een energierekening moet indienen. Is bij btcdirect volgens mij ook zo.
Ik kon ook kiezen voor een bankafschrift, dus daar voor gekozen! En anders hebben ze nu een bankafschrift in plaats van een energierekening ontvangen.quote:
Ik zou er wat kopen met geld dat je kan missen, die handel kan nog wel 3 keer door het plafond gaan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zal ik er nog wat kopen of te laat?
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zal ik er nog wat kopen of te laat?
Kan net als Ethereum binnen 3 maanden 6500% stijgen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 18:06 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Ik zou er wat kopen met geld dat je kan missen, die handel kan nog wel 3 keer door het plafond gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |