Crooswijk represent.quote:Op woensdag 21 juni 2017 08:38 schreef Iwanius het volgende:
![]()
Vanaf 0:50 seconden:
"Weet je wat ook zo ideaal is in Rotterdam? Dat je een pan bami naar beneden kan pleuren."![]()
![]()
![]()
Heerlijk dat volkse! Maar typisch weer PowNed om speciaal naar die straat (ken die buurt en waar die oudjes zaten) af te reizen om zo een 'verkeerd' beeld van onze mooie stad te schetsen.
Is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
Haha zeiken om het tijdstip dat je alcohol neemt.Je lichaam verwerkt alcohol toch wel op zelfde manier en niet ieder heeft werkuren op 9-5. Was in Antwerpen om 10 uur s'ochtends zaten mensen aan bier en dan ook nog dat sterkere spul als Rochefort 10.
Haring is nog lekkerder met een goede Hefe-Weiss
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 20:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is dat achter de Appie? Herken het toch niet direct eigenlijk.
quote:
Daarzo helemaal? Dat is om de hoek bij jou man. Paar minuutje lopen is zeker te veel gevraagd? Homo!quote:
Hehe. Kloop d'r aan de overkant van dat watertje wel vaak aan voorbij.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 20:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daarzo helemaal? Dat is om de hoek bij jou man. Paar minuutje lopen is zeker te veel gevraagd? Homo!
(HEb ik ook hoor, dat krijg je als je de stad gewend bent - alles moet dichtbij zijn. )
Gewoon zelf maken.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:27 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik vind die spacecake van Trefpunt echt smerig geworden. Waar kan je lekkere halen? Of spacebrownies, kan ook.
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 20:14 schreef Kaas- het volgende:
Is dat achter de Appie? Herken het toch niet direct eigenlijk.
Ja dat had ik inmiddels door anus. Aan de andere kant van dat watertje word ik altijd weggejaagd door hordes agressieve ganzen.quote:
In petto.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 21:27 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik vind die spacecake van Trefpunt echt smerig geworden. Waar kan je lekkere halen? Of spacebrownies, kan ook.
Thanks, ik ga na mijn scriptie even langs.quote:Op zondag 25 juni 2017 09:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
In petto.
Nog steeds geen brokking gebak, maar best goed weg te krijgen.
Nou..ik zou zeggen: Ga de stad verder verkennen en dan die delen die je niet kent enne je valt met de neus in de boter deze zomer in Rotterdam, want er staat weer een heleboel op stapel om te bezoeken en je geld aan te spenderen.quote:Op zondag 25 juni 2017 06:34 schreef ace_eleven het volgende:
Altijd wel rond Rotterdam gewoond, afgelopen 12 jaar Delft, daarvoor in een dorpje op de Hoeksche Waard, ben wel bekend in de omgeving
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |