lolwutquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:30 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
13=b=bob
303 zit er ook in is acid
kijk goed |3 0 13quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:31 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
lolwut
13 is niet b man, gemiddelde van 1 en 3
mja weenie man geen druggie ik echt
alles goed?
Mooi zoquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa mijn zelfverachting gaat best diep eigenlijk
Is dat Haags dialect?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet niet man ik spreek alleen Hakanees.
Ik neem fokdatabase wel over voor bobby's world sound system site.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:52 schreef maffehenkie het volgende:
Als ze gewoon de broncode vrijgeven of overdragen, server is niet zo duur toch
Ja account gelockt zowat, ff zoeken naar facebookkloon loginquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:53 schreef goodtripbob het volgende:
https://www.facebook.com/groups/bobbysworldsoundsystem/
Hoe. Dan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Deze dag was al kut maar zie net dat er een flesje sinaasappelsap is geëxplodeerd in de koelkast. FML!
Mijn flesje drinken dus.
hadden wij laatst in een vergaderruimte, flesje vruchtensap een dag laten staanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Deze dag was al kut maar zie net dat er een flesje sinaasappelsap is geëxplodeerd in de koelkast. FML!
Mijn flesje drinken dus.
Haha jaa die echte vruchtending of niet. Die gaat gisten en exploden jaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Mijn flesje drinken dus.
Ik ben momenteel even niet in staan om te lachen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hadden wij laatst in een vergaderruimte, flesje vruchtensap een dag laten staan
zat tot tegen het plafond
hahahahahahaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben momenteel even niet in staan om te lachen.Godverdomme kan zo de koelkast schoonmaken en alles wat erin staat.
Is het een grote of tafelmodel? Tafelmodel op begane grond naar buiten slepen en tuinslangen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:58 schreef Amarantha het volgende:
Gvd heb echt geen zin in de koelkast schoonmaken
Het is een hele grote koelkast.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is het een grote of tafelmodel? Tafelmodel op begane grond naar buiten slepen en tuinslangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |