Niet gekliktquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is jullie geheim ja. En bij twijfel laat je gewon een veld cijfertjes zien, laat je er een berekening op los en tegen die tijd is iedereen verdwenen.
Er werken niet voor niets zoveel accountancy mensen voor de maffia.
Dat geloof ik serieus wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:55 schreef Willoow het volgende:
[..]![]()
Ik doe eigenlijk gewoon heel braaf mijn werk.
130 in een 30 wijk hahahaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rijbewijs-kwijt.html
Brabant
ok laatste stootje is van mij laterquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar ik ga er zo vandoor, want wij zo'n platoon in battefield en spelen we vaak samen. Nu heeft er iemand twee spelen opgestuurd, waarvan ik de tweede alleen ken van de bios, namelijk Prey en Friday the 13th.
Die ga ik even uit proberen. Al is prey geloof ik futuristische meuk, ben ik nooit zo weg van.
Daarna eens even die docu van zeer kijken onder het eten. Of nou ja, begin maken.
Heb jij inmiddels geen reactietijd van 3,5 seconden?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar ik ga er zo vandoor, want wij zo'n platoon in battefield en spelen we vaak samen. Nu heeft er iemand twee spelen opgestuurd, waarvan ik de tweede alleen ken van de bios, namelijk Prey en Friday the 13th.
Die ga ik even uit proberen. Al is prey geloof ik futuristische meuk, ben ik nooit zo weg van.
Daarna eens even die docu van zeer kijken onder het eten. Of nou ja, begin maken.
Als ik mijn controller ga misbruiken geef ik je een uitgebreid verslag. Hoop wel dat hij trillt dan.quote:
Zit meestal rond de top 5 in een potje. Afhankelijk of we winnen. Heb een k/d-ratio van rond de 2.9 of zo. Dus het lukt me wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:59 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels geen reactietijd van 3,5 seconden?
Ik heb een K/D ratio van ongeveer 0.2quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik mijn controller ga misbruiken geef ik je een uitgebreid verslag. Hoop wel dat hij trillt dan.
[..]
Zit meestal rond de top 5 in een potje. Afhankelijk of we winnen. Heb een k/d-ratio van rond de 2.9 of zo. Dus het lukt me wel.
Speel je op seniorennet danquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik mijn controller ga misbruiken geef ik je een uitgebreid verslag. Hoop wel dat hij trillt dan.
[..]
Zit meestal rond de top 5 in een potje. Afhankelijk of we winnen. Heb een k/d-ratio van rond de 2.9 of zo. Dus het lukt me wel.
jij hebt op bf1 speciale servers voor mensen die de oorlog zelf ook hebben meegemaaktquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Speel je op seniorennet dan
Wat laagquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
En nu ben ik wel weg, beetje een standaard zinnetje inmiddels.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:03 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik heb een K/D ratio van ongeveer 0.2
is dat zo'n user die uren naar google maps heeft zitten staren op zoek naar de lijken van die chicks in Chili?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:09 schreef Chai het volgende:
Die vermiste 14-jarige meisjes zijn alweer voer voor FOK!detective ootjekatootje zie ik.
Volgens mij ook ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:10 schreef zeer het volgende:
[..]
is dat zo'n user die uren naar google maps heeft zitten staren op zoek naar de lijken van die chicks in Chili?
pervers is hetquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja.
Ff gekeken
Topicreeks: Twee Nederlandse vriendinnen vermist in Panama
Ja
Maar ze hebben die zaak van dat meidje uit Hilversum nog niet opgelostquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:09 schreef Chai het volgende:
Die vermiste 14-jarige meisjes zijn alweer voer voor FOK!detective ootjekatootje zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |