Oh.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Vandaag eventjes hè. Verwacht er niet te veel van.
Dat dus, ik zap altijd tot de reclames voorbij zijn. Ik vind dat zo bloedirritant. Om dezelfde reden heb ik atijd een stickje in de auto met 300+ nummers er op.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beetje geforceerd reclame door je strot laten duwen, dan moet je wel echt volkomen debiel zijn
Komende tijd ben ik hier. 18 juli ga ik weer op pad.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:34 schreef Willoow het volgende:
[..]
Prima FrankJe weet wel, druk met werk enzo. Vanochtend wel bij de paarden geweest
En jij nog altijd de reizende salesman?
Je bent ook net een wijf ook hequote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jammer dat ik het me toegeven aan je, maar zo af en toe heb je gelijk.;(.
Lekker genieten van je eigen achtertuinquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Komende tijd ben ik hier. 18 juli ga ik weer op pad.
Dat heeft de cijfertjesafdeling ook altijd ja. Nooit rust, altijd druk.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je bent ook net een wijf ook he
GVD HEB IK WEER GELIJK
Klinkt af en toe net alsof ze een spraakgebrek heeftquote:
lolquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:47 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
Die dingen zijn geniaal levensredend!
Bellen is ook heel eng.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt af en toe net alsof ze een spraakgebrek heeft
Dat is jullie geheim ja. En bij twijfel laat je gewon een veld cijfertjes zien, laat je er een berekening op los en tegen die tijd is iedereen verdwenen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lekker genieten van je eigen achtertuin
Sommige mensen op de cijfertjesafdeling kunnen ook vooral heel druk lijken hoor.
Niet gekliktquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is jullie geheim ja. En bij twijfel laat je gewon een veld cijfertjes zien, laat je er een berekening op los en tegen die tijd is iedereen verdwenen.
Er werken niet voor niets zoveel accountancy mensen voor de maffia.
Dat geloof ik serieus wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:55 schreef Willoow het volgende:
[..]![]()
Ik doe eigenlijk gewoon heel braaf mijn werk.
130 in een 30 wijk hahahaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rijbewijs-kwijt.html
Brabant
ok laatste stootje is van mij laterquote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar ik ga er zo vandoor, want wij zo'n platoon in battefield en spelen we vaak samen. Nu heeft er iemand twee spelen opgestuurd, waarvan ik de tweede alleen ken van de bios, namelijk Prey en Friday the 13th.
Die ga ik even uit proberen. Al is prey geloof ik futuristische meuk, ben ik nooit zo weg van.
Daarna eens even die docu van zeer kijken onder het eten. Of nou ja, begin maken.
Heb jij inmiddels geen reactietijd van 3,5 seconden?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar ik ga er zo vandoor, want wij zo'n platoon in battefield en spelen we vaak samen. Nu heeft er iemand twee spelen opgestuurd, waarvan ik de tweede alleen ken van de bios, namelijk Prey en Friday the 13th.
Die ga ik even uit proberen. Al is prey geloof ik futuristische meuk, ben ik nooit zo weg van.
Daarna eens even die docu van zeer kijken onder het eten. Of nou ja, begin maken.
Als ik mijn controller ga misbruiken geef ik je een uitgebreid verslag. Hoop wel dat hij trillt dan.quote:
Zit meestal rond de top 5 in een potje. Afhankelijk of we winnen. Heb een k/d-ratio van rond de 2.9 of zo. Dus het lukt me wel.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 15:59 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels geen reactietijd van 3,5 seconden?
Ik heb een K/D ratio van ongeveer 0.2quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik mijn controller ga misbruiken geef ik je een uitgebreid verslag. Hoop wel dat hij trillt dan.
[..]
Zit meestal rond de top 5 in een potje. Afhankelijk of we winnen. Heb een k/d-ratio van rond de 2.9 of zo. Dus het lukt me wel.
Speel je op seniorennet danquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik mijn controller ga misbruiken geef ik je een uitgebreid verslag. Hoop wel dat hij trillt dan.
[..]
Zit meestal rond de top 5 in een potje. Afhankelijk of we winnen. Heb een k/d-ratio van rond de 2.9 of zo. Dus het lukt me wel.
jij hebt op bf1 speciale servers voor mensen die de oorlog zelf ook hebben meegemaaktquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Speel je op seniorennet dan
Wat laagquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
En nu ben ik wel weg, beetje een standaard zinnetje inmiddels.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:03 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik heb een K/D ratio van ongeveer 0.2
is dat zo'n user die uren naar google maps heeft zitten staren op zoek naar de lijken van die chicks in Chili?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:09 schreef Chai het volgende:
Die vermiste 14-jarige meisjes zijn alweer voer voor FOK!detective ootjekatootje zie ik.
Volgens mij ook ja.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:10 schreef zeer het volgende:
[..]
is dat zo'n user die uren naar google maps heeft zitten staren op zoek naar de lijken van die chicks in Chili?
pervers is hetquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja.
Ff gekeken
Topicreeks: Twee Nederlandse vriendinnen vermist in Panama
Ja
Maar ze hebben die zaak van dat meidje uit Hilversum nog niet opgelostquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:09 schreef Chai het volgende:
Die vermiste 14-jarige meisjes zijn alweer voer voor FOK!detective ootjekatootje zie ik.
lolwutquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:30 schreef goodtripbob het volgende:
[..]
13=b=bob
303 zit er ook in is acid
kijk goed |3 0 13quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:31 schreef maffehenkie het volgende:
[..]
lolwut
13 is niet b man, gemiddelde van 1 en 3
mja weenie man geen druggie ik echt
alles goed?
Mooi zoquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moa mijn zelfverachting gaat best diep eigenlijk
Is dat Haags dialect?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet niet man ik spreek alleen Hakanees.
Ik neem fokdatabase wel over voor bobby's world sound system site.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:52 schreef maffehenkie het volgende:
Als ze gewoon de broncode vrijgeven of overdragen, server is niet zo duur toch
Ja account gelockt zowat, ff zoeken naar facebookkloon loginquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:53 schreef goodtripbob het volgende:
https://www.facebook.com/groups/bobbysworldsoundsystem/
Hoe. Dan.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Deze dag was al kut maar zie net dat er een flesje sinaasappelsap is geëxplodeerd in de koelkast. FML!
Mijn flesje drinken dus.
hadden wij laatst in een vergaderruimte, flesje vruchtensap een dag laten staanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Deze dag was al kut maar zie net dat er een flesje sinaasappelsap is geëxplodeerd in de koelkast. FML!
Mijn flesje drinken dus.
Haha jaa die echte vruchtending of niet. Die gaat gisten en exploden jaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Mijn flesje drinken dus.
Ik ben momenteel even niet in staan om te lachen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hadden wij laatst in een vergaderruimte, flesje vruchtensap een dag laten staan
zat tot tegen het plafond
hahahahahahaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben momenteel even niet in staan om te lachen.Godverdomme kan zo de koelkast schoonmaken en alles wat erin staat.
Is het een grote of tafelmodel? Tafelmodel op begane grond naar buiten slepen en tuinslangen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:58 schreef Amarantha het volgende:
Gvd heb echt geen zin in de koelkast schoonmaken
Het is een hele grote koelkast.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 16:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is het een grote of tafelmodel? Tafelmodel op begane grond naar buiten slepen en tuinslangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |