Die waves toen gekocht gelijk met fokkie voor 70 euro zijn nu 577 waard, bedankt broederquote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
onlo, typisch en ik volgend jaar
(dan zijn ze idd ook zwart geworden)
we gaan kei en kei hardquote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Die waves toen gekocht gelijk met fokkie voor 70 euro zijn nu 577 waard, bedankt broeder
Is wel een bubbel man moeten er op het juiste moment uitstappen.quote:
Ik kon net even rennenquote:
Die kan over een maand of 6 pas een quote verwachten van mij. Bij jou zat er geen tijdslimiet aan vast.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:23 schreef scrupuleus het volgende:
He Bef Haags heeft mij net gequote ondanks eerder aan te hebben gegeven dit niet te doen.
Er is nog hoop voor die jongen.
Serieus? Waar?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:23 schreef scrupuleus het volgende:
He Bef Haags heeft mij net gequote ondanks eerder aan te hebben gegeven dit niet te doen.
Er is nog hoop voor die jongen.
Ik wens nooit meer door jou gequote te worden.. Mannen die Birkenstocks dragen en wiens vriendin naar de Toppers gaat, da's volk waar ik met een grote boog omheen loop, liefstquote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die kan over een maand of 6 pas een quote verwachten van mij. Bij jou zat er geen tijdslimiet aan vast.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Is wel een bubbel man moeten er op het juiste moment uitstappen.
Alleen BTC en LTC wat duurzamer.
Uitstappen op een rijdende trein..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:46 schreef Scrummie het volgende:
Uitstappen op een rijdende trein op weg naar de maan. Kan je net zo goed je waves naar mij overmaken Elan
oke befbekje.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Uitstappen op een rijdende trein..
STOP.MET.BLOWEN..
We stappen nooit meer uit.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:46 schreef Scrummie het volgende:
Uitstappen op een rijdende trein op weg naar de maan. Kan je net zo goed je waves naar mij overmaken Elan
Ik hoop dat je je doel er mee bereiktquote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee grapje, als mijn hele portfolio nog x20 gaat ooit.
Dan cash ik wel uit.
Ik hoop dat heel VBL hun cryptodoelen bereikt.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je doel er mee bereikt
Uiteraard, uiteraard.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat heel VBL hun cryptodoelen bereikt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2017 12:43:37 ]
Nobody cares.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:50 schreef tong80 het volgende:
Bosz kan 4 mln per jaar verdienen en mag een assistent meenemen.
Ajax wil 5 miljoen hebben. BvB vindt dat geen probleem.
Kortom kwestie van uren/enkele dagen.
quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]had die gast zich niet dood gespoten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]Weet ik. Ga lekker door jongetje.
Leer me jou kennen.
Zou naar verluidt vermoord zijn door Tim Sharky, een soort gevluchte crimineel uit Australië die nu pooier is in Pattaya en zwerfdieren te eten geeft, de onderste gast.quote:
Weer iemand zonder woorden achtergelaten. Je bent stoer.quote:
Begrijp dat juist jij je in hem hebt verdiept.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou naar verluidt vermoord zijn door Tim Sharky, een soort gevluchte crimineel uit Australië die nu pooier is in Pattaya en zwerfdieren te eten geeft, de onderste gast.
Is goed Tong.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weer iemand zonder woorden achtergelaten. Je bent stoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |