Wie weet was er liefde in 't spel, maar vond zij 't nog wat te vroeg.. Voor een kind, that is..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:04 schreef Jojoortje het volgende:
Abortus meisje van 11. Man van 62 vast.
Wat een teringlijer. Ophangen die gast.
wie zijn wij om te oordelenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wie weet was er liefde in 't spel, maar vond zij 't nog wat te vroeg.. Voor een kind, that is..
Daarom.. Bovendien gun ik GGMM dat kind best.. Ik kan best begrijpen dat je op je 62e toch nog vader wil worden..quote:
iddquote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:04 schreef Jojoortje het volgende:
Abortus meisje van 11. Man van 62 vast.
Wat een teringlijer. Ophangen die gast.
Op je 62e nog vruchtbaar zijn, zie je ook niet vaak geloof ik..quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:10 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Daarom.. Bovendien gun ik GGMM dat kind best.. Ik kan best begrijpen dat je op je 62e toch nog vader wil worden..
Ik ben erg teleurgesteldquote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:10 schreef tong80 het volgende:
GC / Ik draag mijn 650.000ste post op aan.....
Is dat een gerucht? Zou ik raar vinden met alleen Moses als rechtsback, Alves is ook al 34 jaar.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dani Alves naar Chelsea zou wel wat zijn
http://www.dailymail.co.u(...)star-Dani-Alves.htmlquote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dat een gerucht? Zou ik raar vinden met alleen Moses als rechtsback, Alves is ook al 34 jaar.
bij mannen is dat niet zo'n probleemquote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op je 62e nog vruchtbaar zijn, zie je ook niet vaak geloof ik..
Bijzonder zaak wel
Ah, het is de Daily Mail maar. Ze kunnen zich beter in de strijd mengen voor Kyle Walker. Al zal City wat meer te bieden hebben.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)star-Dani-Alves.html
Ik dacht dat die 32 was, maar met 34 is het een behoorlijke gok idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Juventus pakt de eindzege.Ha ha haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Ik zou voor Nathan Clyne gaan, alleen betwijfel ik of Liverpool dat toe zou staanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, het is de Daily Mail maar. Ze kunnen zich beter in de strijd mengen voor Kyle Walker. Al zal City wat meer te bieden hebben.
quote:
Alleen de CL.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Real kan de eerste club worden die twee keer op rij de CL/EC1 wint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |