https://bittrex.com/quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:05 schreef carebaer het volgende:
Oh geen waves beschikbaar op Poloniex. Hoe kan ik er wel aan komen?
Bittrexquote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:05 schreef carebaer het volgende:
Oh geen waves beschikbaar op Poloniex. Hoe kan ik er wel aan komen?
Helaas geen account daar, thanks though.quote:
Ayyyyy 💪🏼💪🏼💪🏼quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:11 schreef Toto69 het volgende:
DGBhalf uur geleden 0.08 btc ingestopt op 1685. Sell op 1870 gezet vooraf en hij is er al door
0.01 btx binnen een half uur
Jaxx wallet.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:15 schreef EggsTC het volgende:
Iemand die weet of ik een andere wallet kan downloaden zonder die hele mist blockchain voor ETH en daar mijn wallet in kan importen?
Dat heb je idd verkeerd opgevat. Het was bedoeld als een constatering en niet om op newbies af te geven.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 11:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik vat hem misschien iets anders op omdat ie mijn vraag gebruikt in het hele newbies verhaal.
Het leven is nog jong, het kan alle kanten op gaanquote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:18 schreef vigen98 het volgende:
Maar Ey het staat nog steeds enorm in de plus en de dag is nog jong.
Sorry voor de verkeerde opvatting danquote:Op zaterdag 3 juni 2017 12:18 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat heb je idd verkeerd opgevat. Het was bedoeld als een constatering en niet om op newbies af te geven.
Maar ik ben misschien wel van de oude stempel.....zelf research doen en proberen iets te begrijpen van waar je je geld insteekt. Dat jij hier navraag doet , ik weet niet eens wat je vroeg, is juist positief...je probeert wat te leren. Volgens mij heb ik zelfs nog op je vraag gereageerd en een link gepost waar veel te leren valt.
Zo interesseert het mij ook geen hol met hoeveel iemand trade. Ten eerste is het altijd nog Internet en kan iedereen maar beweren wat ie wil en daarnaast zegt het saldo van een trader niets over zijn capaciteiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |