Die moet je niet in de gaten houden, maar interneren.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:10 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
...
En toch krijgen ze vaak gezeur als er dan iemand een keer tussendoor glipt. Alsof ze die 100000+ jihadistische moslims in de EU perfect in de gaten kunnen houden.
De cliché van het komt wel dicht bij zo, betrekt voor mij hier wel op. Morgen Pinkpop op het programma. Fijn zijn dit soort dingen niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:08 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wat is er eng aan een altijd al aanwezige dreiging?
Ik ben banger voor onweer of een windhoos op een festivalterrein..
Ja ik bedoel ga maar na wat iets als Schiphol dagelijks ontvangt aan dreigementen. Ze kunnen niet bij elk telefoontje het vliegveld plat leggen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Serieus ja?
Benieuwd hoe vaak iemand voor dat soort shit echt gepakt wordt. Die mogen ze ook keihard aanpakken wat mij betreft
Of hoeveel bommen er langs de weg liggen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:10 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel bomen er langs de weg staan.
Ach zet er een koffer neer en de hel breekt los.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:16 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ga maar na wat iets als Schiphol dagelijks ontvangt aan dreigementen. Ze kunnen niet bij elk telefoontje het vliegveld plat leggen.
Joh.. weet je hoeveel verkeersongelukken met zwaargewonden er vandaag gebeurd zijn in NL?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De cliché van het komt wel dicht bij zo, betrekt voor mij hier wel op. Morgen Pinkpop op het programma. Fijn zijn dit soort dingen niet.
Satire moet kunnen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:03 schreef KingRadler het volgende:
online maken ze al grappen:
Misselijk makend.
[ afbeelding ]
Tering, die is nog ouder dan het internet.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:03 schreef KingRadler het volgende:
Misselijk makend.
[ afbeelding ]
Filmpje?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:20 schreef Janneke141 het volgende:
Jezus, dat filmpje van die Lieberberg. Die kerel is pissed.
Maar wat is dat 'signaal' dan??quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:44 schreef bleiblei het volgende:
Tering... ff 90.000 bezoekers vragen om naar huis te gaan. Dat is vergelijkbaar met geheel Heerlen ontruimen. Dat doe je niet voor een tas vuile was. Moet wel een echt serieus signaal zijn geweest.
Festivaldirecteur Lieberberg: "Het onderzoek focust zich op een opbouwer van RAR met mogelijk verkeerde connecties.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Maar wat is dat 'signaal' dan??
Schrijven de terrorristen en briefje met wat ze van plan zijn?
Sturen ze een sms met wat ze gaan doen?
Inderdaad zeg. Terecht ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
https://t.co/QbQAj6246n
Waarschuwing: wel in het Duits, uiteraard.
Ja, ik ben het, voor zover ik het kan volgen, ook wel met hem eens. De vergelijkingen met die voetbalwedstrijden zijn wel terecht.quote:
Beide is tot op zekere hoogte waar, maar het zijn nogal open deuren he.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:17 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan zeggen? islam is vrede?
Vond ik ook.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, ik ben het, voor zover ik het kan volgen, ook wel met hem eens. De vergelijkingen met die voetbalwedstrijden zijn wel terecht.
Ik vraag me vooral af hoe je dat logistiek geregeld krijgt. Verkeerschaos omdat iedereen tegelijk vertrekt, ondertussen ook nog ergens binnen een uurtje voldoende bussen en treinen zien te regelen om tienduizenden weg te brengen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:44 schreef bleiblei het volgende:
Tering... ff 90.000 bezoekers vragen om naar huis te gaan. Dat is vergelijkbaar met geheel Heerlen ontruimen. Dat doe je niet voor een tas vuile was. Moet wel een echt serieus signaal zijn geweest.
Ja, Big Brother vaart wel bij het terrorisme.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:40 schreef LelijKnap het volgende:
Maar goed, nee hoor, zet op elk festival maar 500 agenten, 20 betonblokken, 10 drones, en 20 x-ray-poortjes. Kan je lekker doen alsof je nog in vrijheid leeft.
Anti terreur neem ik aan?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:41 schreef TheVulture het volgende:
k denk en hoop dat er in ieder geval een terreurunit onzichtbaar in de buurt is
Jaquote:
Er zit een verschil tussen camping en het daadwerkelijke festivalterrein hè, dus waar de optredens zijn. Die laatste heeft betere beveiliging en is dus waar dit jaar geen rugzakken / drinkpakken / weet ik wat mee naar binnen mag, en wat nu ontruimd is. Die mensen zijn dus nu op de camping, waar ze vannacht ook zouden zijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:40 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe je dat logistiek geregeld krijgt. Verkeerschaos omdat iedereen tegelijk vertrekt, ondertussen ook nog ergens binnen een uurtje voldoende bussen en treinen zien te regelen om tienduizenden weg te brengen.
En als je dan ook nog de camping sluit, krijg je ook nog een paar duizend man die 's nachts nergens heen kunnen en ergens opgevangen moeten worden.
Ik moet er niet aan denken dat ik dat zou moeten regelen.
Daar zitten anders wel een paar hele goeie tussen.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:03 schreef KingRadler het volgende:
Misselijk makend.
[ afbeelding ]
Morgen lekt het van boven (regen)quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:55 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Klinkt als een gouden combi dat dan weer wel. Hopelijk is het lek snel boven.
Ach ja, vanavond sloot Die Toten Hosen af, mis je niks aan.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:55 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Klinkt als een gouden combi dat dan weer wel. Hopelijk is het lek snel boven.
Lijkt er op dat ze denken dat er iets (bom of wapens) verstopt is op het festivalterrein. Zullen waarschijnlijk dan het terrein doorzoeken en indien ze niks vinden het festival morgen weer door laten gaan.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:38 schreef bascross het volgende:
Ze gaan vandaag alle verdachten oppakken? Anders kun je het hele festival meteen stoppen.
Toten hosen? Dat is echt oude punk. Nostalgiequote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:57 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ach ja, vanavond sloot Die Toten Hosen af, mis je niks aan.
Morgen Rammstein daarentegen...
Vanavond was Rammstein, DTH staat vanavond bij Rock Im Park, het tweede - en overigens niet ontruimde - deel van dit dubbelfestival.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:00 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Toten hosen? Dat is echt oude punk. Nostalgie
Ja daarom hopen voor de festivalgangers dat het doorgang kan vinden.
Vals alarm is niet altijd niets vinden.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:17 schreef Infection het volgende:
Zal wel weer vals alarm zijn. Is meestal met een dreiging. Aanslagen gebeuren alleen wanneer je het niet verwacht.
http://www.bild.de/news/i(...)m-52028338.bild.htmlquote:Verdächtige werden von Polizei vernommen
Nach BILD-Informationen waren zwei Personen eines Subunternehmers mit salafistischen Hintergrund auf dem Gelände, die Befürchtung bestand, dass die dort etwas hinterlegt haben.
Die Personen sind nicht mehr auf dem Gelände, werden bei der Polizei vernommen, konkrete Gefährdung momentan eher nein. Trotzdem wurde aus Sicherheitsgründen und um kein Risiko einzugehen das Gelände geräumt.
Maar hadden ze daar niet eerder mee kunnen komen?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:28 schreef Felixa het volgende:
[..]
http://www.bild.de/news/i(...)m-52028338.bild.html
Volgens Bild waren er dus twee personen werkzaam op het festivalterrein die een salafistische achtergrond hebben. Waren bang dat zij "iets" hadden neergelegd. Ze worden verhoord.
Ach gut kijk eens... Er word een link met de islam gelegd. Is me dat ff een portie verrassend zeg!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:28 schreef Felixa het volgende:
[..]
http://www.bild.de/news/i(...)m-52028338.bild.html
Volgens Bild waren er dus twee personen werkzaam op het festivalterrein die een salafistische achtergrond hebben. Waren bang dat zij "iets" hadden neergelegd. Ze worden verhoord.
Ik hoop niet dezelfde sokken als in Manchesterquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:31 schreef Janneke141 het volgende:
Waarschijnlijk een achtergelaten tas met vuile sokken.
Hopelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |