SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Las net op Reddit van een Kopenhagen fan dat het daar het grootste talent uit de jeugd was en vooral een technische middenvelder die ook veel scoort, maar die nooit een kans zou krijgen daar omdat dat het beleid van de club niet is.Oh.![]()
Heb op facebook gestaanquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Las net op Reddit van een Kopenhagen fan dat het daar het grootste talent uit de jeugd was en vooral een technische middenvelder die ook veel scoort, maar die nooit een kans zou krijgen daar omdat dat het beleid van de club niet is.![]()
Succes ermee.quote:
Overmars mag nog wel wat talentjes halen in die leeftijdscategorie, we moeten ook wel weer kunnen kijken naar een goed Jong Ajax de komende jaren hè.Oh.![]()
Tijd voor een poll over de opvolger van Bosz.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ajax Vrouwen hebben ook bekertje gepakt
Wat lullen ze nou overal dat Ajax drie jaar geen prijs heeft gepakt.Oh.![]()
Nooit johquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:40 schreef Heeinz het volgende:
Stel je nou toch voor dat Bosz echt weggaat en we Frank terugkrijgen![]()
![]()
Dan kijk ik nooit meer voetbal.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:40 schreef Heeinz het volgende:
Stel je nou toch voor dat Bosz echt weggaat en we Frank terugkrijgenOh.![]()
In dat geval zouden de woorden van Waterreus toch profetisch blijken te zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:40 schreef Heeinz het volgende:
Stel je nou toch voor dat Bosz echt weggaat en we Frank terugkrijgenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Frank speelde precies hetzelfde spelletjequote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:40 schreef Heeinz het volgende:
Stel je nou toch voor dat Bosz echt weggaat en we Frank terugkrijgen
aldus Frank![]()
Krijgen we ook Siggygod en Hoorngod terugquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:40 schreef Heeinz het volgende:
Stel je nou toch voor dat Bosz echt weggaat en we Frank terugkrijgen'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
KingFloplandquote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Tijd voor een poll over de opvolger van Bosz.![]()
'zijn bekend met het Ajax-spel'quote:Op vrijdag 2 juni 2017 22:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Krijgen we ook Siggygod en Hoorngod terug![]()
Ik zie Bosz niet weggaan eigenlijkOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Een paar maanden geleden heeft Marcgod nog Pasquali gehaald:quote:Op vrijdag 2 juni 2017 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Succes ermee.
Overmars mag nog wel wat talentjes halen in die leeftijdscategorie, we moeten ook wel weer kunnen kijken naar een goed Jong Ajax de komende jaren hè.
Op 0:36 een Zidanetje tegen Juventus.
Noodles![]()
https://www.telesport.nl/(...)or-ajax-trainer-boszquote:Borussia Dortmund heeft miljoenen over voor het aantrekken van Ajax-trainer Peter Bosz. De Nederlander heeft zich met het swingende voetbal van zijn elftal en het bereiken van de Europa League-finale in de spotlights gezet van tal van Europese clubs. Thomas Tuchel werd afgelopen week bij de Duitse topclub na twee seizoenen ontslagen.
De Duitsers zijn bezig de belangstelling concreet te maken en zijn bereid de oud-international van Oranje een fors salaris te bieden. Goed ingevoerde bronnen zeggen dat Bosz vier miljoen per jaar kan incasseren.
Vandaag en morgen heeft er op alle fronten topoverleg plaats. De leiding van Ajax - algemeen directeur Edwin van der Sar en directeur spelersbeleid Marc Overmars, die samen een groot stempel drukken op de sportieve koers van de Amsterdammers - moet bepalen of zij met alle geweld de coach aan zijn contract gaat houden of na één sensationeel seizoen met zoveel jong talent wéér een nieuwe trainer gaat aanstellen.
Sportief gezien is er geen enkele reden om mee te werken aan een vertrek van Bosz, die géén clausule in zijn contract heeft en ook nog niet heeft laten weten of hij wil vertrekken. Het zou ook voor de spelers een groot verlies zijn om deze coach, wiens speelstijl en visie zij na een moeilijk begin hebben omarmd, te zien weglopen.![]()
Als ik die laatste alinea lees geloof ik niet dat dit van de Telegraaf komtquote:Op vrijdag 2 juni 2017 23:44 schreef BobW het volgende:
https://www.telesport.nl/(...)or-ajax-trainer-bosz
[..]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: