Ik denk niet dat oma dan nog een hoopvol bericht laat plaatsen als dat zo zou zijnquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:46 schreef N.icka het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Niets te vinden dan wat vaag nieuws over een ander meisje.
Moet je maar eens lezen hoeveel dingen mensen toen 'zagen' of dachten te zien, terwijl er toch maar echt een bende (laten we zo maar even noemen) op pad was (relatief dus), wat dat betreft.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uh ja maar Dutroux was geen film.. Er zijn genoeg tragische gevallen geweest van ontvoerde meisjes.
Dat denk ik niet. Aan de ouders van Savannah is door de politie verteld dat het dode meisje Savannah niet is. De politie heeft dat ook landelijk bekend gemaakt. Daarnaast weten ze wie het dode meisje is, anders zouden ze niet weten en bekend maken dat dat meisje uit Hoevelaken afkomstig is. Bovendien vermeldt de politie er uitdrukkelijk bij dat het niet om Savannah gaat.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:46 schreef N.icka het volgende:
[..]
Haar lichaam werd gisterenmiddag al gevonden, dus het is niet heel raar dat ze niet als vermist is opgegeven. Waarschijnlijk is de familie al over haar dood geïnformeerd voordat ze melding deden van vermissing.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:46 schreef N.icka het volgende:
[..]
Meisje was vrijdagmiddag niet van school thuisgekomen en al om 5 uur 's middags van dezelfde vrijdag dood aangetroffen. Gisteren dus. Ouders hebben haar dus niet als vermist opgegeven.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Toch vreemd dat dode meisje dan niet als vermist was opgegeven. Dat ze al zo snel weten wie het is en waar ze vandaan komt...
Zou me niks verbazen als straks toch wel naar buiten komt dat het wel Savannah is.
'vooralsnog' staat erquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:52 schreef MissButterflyy het volgende:
En de politie benadrukt dat dode meisje en vermiste meisje geen verband hebben. Nou, die conclusie wordt toch snel getrokken vind ik
Hoogstwaarschijnlijk? Je weet helemaal niks over het meisje of de achtergrond van de daad gewoon te veel films gekeken dus.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:54 schreef Momo... het volgende:
Je brengt toch geen 14-jarig meisje zomaar om die waarschijnlijk uit school komt fietsen net bah![]()
Hoogstwaarschijnlijk is dit dus een lust-moord?
Zou juist vreemd zijn als er geen verband is tussen de zakenquote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:52 schreef MissButterflyy het volgende:
En de politie benadrukt dat dode meisje en vermiste meisje geen verband hebben. Nou, die conclusie wordt toch snel getrokken vind ik
Bunschoten en Hoevelaken liggen ook vlak bij elkaar. Hoe vaak raken er 14-jarige meisjes vermist in die regio? Vind het maar een vreemd verhaal. Het wordt ook als een voetnoot toegevoegd, terwijl het redelijk bizar is.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Toch vreemd dat dode meisje dan niet als vermist was opgegeven. Dat ze al zo snel weten wie het is en waar ze vandaan komt...
Zou me niks verbazen als straks toch wel naar buiten komt dat het wel Savannah is.
Hoogland? Hoevelaken was het toch?quote:2 juni
De fiets van Savannah wordt gevonden in Hoogland.
Het 14-jarige meisje X uit Hoogland komt niet thuis uit school.
Om 17 uur wordt een lichaam gevonden in Achterveld (Stoutenburg)
3 juni
Het gevonden lichaam blijkt van meisje X te zijn.
Kilometertje of 15 van elkaar?quote:Op zaterdag 3 juni 2017 13:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bunschoten en Hoevelaken liggen ook vlak bij elkaar. Hoe vaak raken er 14-jarige meisjes vermist in die regio? Vind het maar een vreemd verhaal. Het wordt ook als een voetnoot toegevoegd, terwijl het redelijk bizar is.
Dat 'nieuws' van 31 mei blijft zo hilarisch irrelevant.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:01 schreef Burdie het volgende:
Echt weer fok dit.
Feiten
31 mei
Twee mannen rijden in Bunschoteneen tijdje achter een 17 jarig meisje aan
http://nieuws.debunschote(...)c_id=51359&webdept=2
1 juni
De 14-jarige Savannah uit Bunschoten wordt vermist
2 juni
3 juni
quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:01 schreef Burdie het volgende:
Echt weer fok dit.
Feiten
31 mei
Twee mannen rijden in Bunschoteneen tijdje achter een 17 jarig meisje aan
http://nieuws.debunschote(...)c_id=51359&webdept=2
1 juni
De 14-jarige Savannah uit Bunschoten wordt vermist
2 juni
3 juni
een echte dijenkletser jaquote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:03 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat 'nieuws' van 31 mei blijft zo hilarisch irrelevant.
Dat is niks.quote:
Ja, de tijd dringt wel. Begin wel het ernstigste te vrezen.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is niks.
Het is niet bepaald dagelijks dat 14 jarige meisjes vermist raken of vermoord worden. En al helemaal niet in zo'n korte tijd zo vlak bij elkaar.
De tijd begint ook te dringen. Hoeveel uur na een vermissing zonder een teken van leven ziet het niet best uit? 48 uur?
Dit is geen roddelhoek.quote:Op zaterdag 3 juni 2017 14:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als je de ironie van deze roddelhoek niet in kan zien ach wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |