Nee, natuurlijk betekent dat niet dat man en vrouw 'hetzelfde' zijn. In een westerse samenleving echter zijn ze wel gelijkwaardig. Dus mogen ze ook stemmen, werken en zelf beslissingen nemen over hun positie in de samenleving... bevalt je dat niet: Saudi Arabië.quote:Op woensdag 28 juni 2017 07:46 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Mannen zijn hier niet gelijk aan vrouwen. Overigens betekend gelijkwaardigheid niet dat we hetzelfde zijn.
Ik heb in dit topic geloof ik al uitgelegd hoe dat precies zit met verschillende rollen. Mocht dat niet voldoende zijn, lees dan al mijn posts van de afgelopen maand.quote:Op woensdag 28 juni 2017 07:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk betekent dat niet dat man en vrouw 'hetzelfde' zijn. In een westerse samenleving echter zijn ze wel gelijkwaardig. Dus mogen ze ook stemmen, werken en zelf beslissingen nemen over hun positie in de samenleving... bevalt je dat niet: Saudi Arabië.
Paus aanbidden? Juist als je kritisch bent ben je dat ook op je eigen religie, dus die vlieger gaat niet op: zelf blijven nadenken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 07:50 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik heb in dit topic geloof ik al uitgelegd hoe dat precies zit met verschillende rollen. Mocht dat niet voldoende zijn, lees dan al mijn posts van de afgelopen maand.
Iemand die een paus aanbid kun je sowieso niet serieus nemen. En je hebt wel bewezen dat je niet snapt wat er aan de hand is in de wereld.
Ik zeg je een ding: Er zal vrij binnenkort een "vreemd" evenement plaats vinden in de wereld. En wat dat is mag je zelf achterhalen. Wees wel gewaarschuwd en voorbereid.
Als je katholiek bent luister je naar de paus die zegt wat je het beste kunt doen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 07:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Paus aanbidden? Juist als je kritisch bent ben je dat ook op je eigen religie, dus die vlieger gaat niet op: zelf blijven nadenken.
Maar vertel: wat is er aan de hand in de wereld, en welk vreemd evenement gaat plaatsvinden?
De ondergang van het Westen...quote:Op woensdag 28 juni 2017 07:54 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Als je katholiek bent luister je naar de paus die zegt wat je het beste kunt doen.
Wat voor vreemd evenement plaats gaat vinden weet ik niet precies, maar dat er iets gaat gebeuren weet ik wel. Het kan toevallig te maken hebben met wat ik in sommige van mijn posts heb gezegd. Voor de rest heb ik geen zin meer om jou te spreken
Je zoekt het maar uit. Als jij niet inziet dat het feminisme de ondergang of de achteruitgang van het westen betekend zul je het wel zien als het veel te laat is.
Alsof het nog moet gebeuren inderdaadquote:Op woensdag 28 juni 2017 08:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De ondergang van het Westen...
![]()
![]()
Het is nog niet zo ver gekomen dat we niet meer normaal kunnen leven in Nederland. Maar het wordt hier steeds erger, dankzij overtollige immigratie uit moslimlanden waar een hele andere cultuur heerst dan in westerse landen.quote:
De eerste generatie heeft er wel voor gezorgd dat de maatschappij sneller verziekt kon worden. Maak me niet wijs dat een vrouw fulltime kan werken, thuis het huishouden kan runnen en ook nog goed voor haar kinderen kan zorgen. Dat werkt niet zo goed.quote:Op woensdag 28 juni 2017 08:12 schreef FL_Freak het volgende:
Terechte klacht, maar dat geldt voor deze generatie feministen.
De eerste generatie was zeker nodig zodat vrouwen stemrecht kregen en gelijke lonen etc.
De huidige sjw generatie is cancer
In Zweden is het al ver heen. Mensen die dezelfde politieke voorkeur als jij hebben doen dit soort dingen: NWS / Zweden helpt jihadisten aan nieuwe identiteitquote:Op woensdag 28 juni 2017 08:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De ondergang van het Westen...
![]()
![]()
Verder staat er ook in de bijbel dat je een vrouw haar hand af moet hakken als ze, terwijl jij met een andere man vecht, zijn genitaliën vastgrijpt. Dat is natuurlijk geen juiste actie, maar het staat wel in de bijbel en jij bent christelijk. Ik vraag me ook af of je eigenlijk wel wist dat dit in de bijbel stond.quote:I desire therefore that the men pray everywhere, lifting up holy hands, without wrath and doubting; in like manner also, that the women adorn themselves in modest apparel, with propriety and moderation, not with braided hair or gold or pearls or costly clothing, but, which is proper for women professing godliness, with good works. Let a woman learn in silence with all submission. And I do not permit a woman to teach or to have authority over a man, but to be in silence. For Adam was formed first, then Eve. And Adam was not deceived, but the woman being deceived, fell into transgression. Nevertheless she will be saved in childbearing if they continue in faith, love, and holiness, with self-control. (1 Timothy 2:8-15 NKJV)
"Let your women keep silence in the churches: for it is not permitted unto them to speak; but they are commanded to be under obedience, as also saith the law. And if they will learn any thing, let them ask their husbands at home: for it is a shame for women to speak in the church." (I Corinthians 14:34-35)
Ja, leuk gedaan.quote:Op donderdag 29 juni 2017 15:26 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
In Zweden is het al ver heen. Mensen die dezelfde politieke voorkeur als jij hebben doen dit soort dingen: NWS / Zweden helpt jihadisten aan nieuwe identiteit
Ze steunen terroristen en helpen immigranten een invasie te starten voor de overname van Europa en daarna het hele westen. Straks zal Nederland niet meer van de autochtonen zijn maar van radicale moslims. Ik zal ook niet verbaasd zijn als er in de nabije toekomst een oorlog komt voor wereldheerschappij. In de koran en in de tora staat duidelijk dat joden en moslims de wereld willen veroveren. Dat zou alleen negatief zijn als dat er voor zou zorgen dat de wereld achteruit zal gaan. Als de wereld vooruit gaat door (deel)heerschappij van een bepaalde groep is dat niet negatief. De "heiligen" van de katholieke kerk willen achter de schermen ook wereldheerschappij. Ze hebben veel macht doordat 1,5 miljard mensen katholiek zijn.
Dit klinkt gek en het is misschien niet helemaal juist verwoord, maar geloof niet dat de mensen die veel macht in de wereld hebben goede bedoelingen hebben. Dat zou namelijk net zo fout zijn als geloven in sprookjes. "Het zal allemaal wel goed eindigen. De overheid bedoelt alles goed." blablabla.
Als we straks een overgang meemaken die vergelijkbaar is met de overgang van de oudheid naar de middeleeuwen zullen we het niet meer terug kunnen draaien. Dan is het te laat en is er een "reset knop" ingedrukt. Het klinkt vreemd als je bekijkt wat we nu allemaal hebben en kunnen, maar mensen worden steeds dommer en daardoor is dit mogelijk.
Soms denk ik wel eens dat we in hetzelfde tijdperk leven als ongeveer 2000 jaar geleden maar dan met nieuwe technologieën en andere mensen.
PS: Dit staat er in de bijbel over vrouwen rechten. (In het Engels omdat dat makkelijker te vinden was via Google) (Je bent katholiek dus kijk maar wat er in je eigen boek staat.)
[quote=bijbel] I desire therefore that the men pray everywhere, lifting up holy hands, without wrath and doubting; in like manner also, that the women adorn themselves in modest apparel, with propriety and moderation, not with braided hair or gold or pearls or costly clothing, but, which is proper for women professing godliness, with good works. Let a woman learn in silence with all submission. And I do not permit a woman to teach or to have authority over a man, but to be in silence. For Adam was formed first, then Eve. And Adam was not deceived, but the woman being deceived, fell into transgression. Nevertheless she will be saved in childbearing if they continue in faith, love, and holiness, with self-control. (1 Timothy 2:8-15 NKJV)
"Let your women keep silence in the churches: for it is not permitted unto them to speak; but they are commanded to be under obedience, as also saith the law. And if they will learn any thing, let them ask their husbands at home: for it is a shame for women to speak in the church." (I Corinthians 14:34-35)
Verder staat er ook in de bijbel dat je een vrouw haar hand af moet hakken als ze, terwijl jij met een andere man vecht, zijn genitaliën vastgrijpt. Dat is natuurlijk geen juiste actie, maar het staat wel in de bijbel en jij bent christelijk. Ik vraag me ook af of je eigenlijk wel wist dat dit in de bijbel stond.
Een patiënt kan terminaal zijn lang voordat hij zich ernstig ziek gaat voelen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 10:41 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Het is nog niet zo ver gekomen dat we niet meer normaal kunnen leven in Nederland. Maar het wordt hier steeds erger, dankzij overtollige immigratie uit moslimlanden waar een hele andere cultuur heerst dan in westerse landen.
Klopt. Het kan zijn dat als er genoeg vluchtelingen Nederland binnen hebben gedrongen, de sharia aanbidders opeens toeslaan. Terwijl ze hier al de hele tijd waren.quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:36 schreef Grems het volgende:
[..]
Een patiënt kan terminaal zijn lang voordat hij zich ernstig ziek gaat voelen.
Van feminsime naar vluchtelingen, alleen op FOK!quote:Op donderdag 29 juni 2017 17:46 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Klopt. Het kan zijn dat als er genoeg vluchtelingen Nederland binnen hebben gedrongen, de sharia aanbidders opeens toeslaan. Terwijl ze hier al de hele tijd waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |