Hah weer een glazenbolvraag!quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom zou dat een lange zit zijn? Geen ontwikkelingen. En gefeliciteerd!
Ik vraag mij af waar hij op baseert dat het een lange zit wordt, zijn mening zal ergens vandaan komen?quote:
De trein (ook nog eens een diesel) staat nog op het station. Vertek: Q4 2017. Bestemming: m0000n. Er zitten een paar oud-Google seniors achter en o.a. Vitalik is een adviseur van het project. Ik heb er wel vertrouwen inquote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waar hij op baseert dat het een lange zit wordt, zijn mening zal ergens vandaan komen?
Aha duidelijk, later dit jaar dus meer activiteiten.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 17:57 schreef NatteBever het volgende:
[..]
De trein (ook nog eens een diesel) staat nog op het station. Vertek: Q4 2017. Bestemming: m0000n. Er zitten een paar oud-Google seniors achter en o.a. Vitalik is een adviseur van het project. Ik heb er wel vertrouwen in
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:09 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Aha duidelijk, later dit jaar dus meer activiteiten.
Keurig! Ik ben zelf ook voorstander van de Gulden. Ze zijn echt uniek wat betreft andere altcoins.quote:Op vrijdag 2 juni 2017 16:04 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Gulden of BITRUBLE, beiden sterke coins met enorme marketcap en goed dev team!!
Wat maakt het uniek?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:22 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Keurig! Ik ben zelf ook voorstander van de Gulden. Ze zijn echt uniek wat betreft andere altcoins.
Heb in de slack app wel eens contact met Rijk Plasman. Waarom ga ik maar niet teveel over uitwijden.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:27 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Heb in de slack app wel eens contact met Rijk Plasman. Waarom ga ik maar niet teveel over uitwijden.
Lekker hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:30 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Heb er zelf 1000 euro opgezet, we gaan het zien!
Stukje onderbouwing erbij:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a, 5
Ik ben net een weekje bezig en ik heb niet veel ruimte, dus ik heb maar 61 Waves, en 64 WeTrust, en nu net 144 Guldens gekocht (wat heerlijk om te zeggen)quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:39 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Waar zit jij grotendeels in Scrummie?
Maar, wat maakt het uniek?quote:Op vrijdag 2 juni 2017 18:27 schreef Dutchpassion het volgende:
[..]
Heb in de slack app wel eens contact met Rijk Plasman. Waarom ga ik maar niet teveel over uitwijden.
Het enig unieke aan GLD is dat ze een harde kern van believers hebben (ook wel bagholders genoemd na die ziek pump) die te pas en te onpas op allerlei fora een coin lopen te promoten die gewoon net zo weinig doet als 1000 andere altcoins. Ze vergeten daarbij dan even dat gld een bijzonder klein marktpotentieel heeft door sich alleen op NL te richten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |