Overuren voor LetsGame.quote:Op zondag 2 juli 2017 08:34 schreef Claude_Viole het volgende:
Medio november komt de box van seizoen 17 uit.
En voor mij....quote:
Ik heb de cliffhanger van dit seizoen nog niet gezien, zal waarschijnlijk pas vrijdag wordenquote:Op zondag 2 juli 2017 20:10 schreef Nathvi het volgende:
Psst.. PeterKleder
Heb jij de cliffhanger al gezien? Want ik ben benieuwd wat je vind omdat ik op pagina 2 van:
GTST #308: Over heden én verleden
las dat je de [soortgelijke] cliffhanger van seizoen 14 de beste vond.
EDIT: vraag me niet hoe ik daar kwam, dat kwam door google hahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima zomercliff... en dat is echt al heel lang geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Echte en 't ware!
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:33 schreef Nexum het volgende:
Jef keert dus terug......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie cliff![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:50 schreef Alieda-R het volgende:
[..]Zou goed kunnen maar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de komst van een nieuwe allochtoon is in GTST ook veelzeggend...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 13:33 schreef Nexum het volgende:
Jef keert dus terug......dat opperde ik laatst ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij vertelde dat ze de zomercliff al langer dan een half jaar geleden hadden bedacht, in maart.quote:
Ik ben benieuwd. Het zal er goed uit zien, en spannend zijn. Het goede aan de brand in scala is dat die ontstond doordat meerdere verhalen samenkwamen. Nu bedachten ze dus in maart dat er een maatje van Rik Boks in de fik zou komen steken.quote:Op donderdag 6 juli 2017 09:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij vertelde dat ze de zomercliff al langer dan een half jaar geleden hadden bedacht, in maart.
quote:Op donderdag 6 juli 2017 09:16 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij vertelde dat ze de zomercliff al langer dan een half jaar geleden hadden bedacht, in maart.
Ook vertelde hij dat Bowien nog leeft .... ....quote:Op donderdag 6 juli 2017 09:16 schreef Frey het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ludo laten sterven in een verhaallijn waar hij niks mee te maken heeft zou de domste actie ooit zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:12 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik denk ook Rikkie. Vooral omdat de cliff om RIk draait, zal het dubbel ahrd aankomen.
Een graf die hij moet graven van Jossie, en daarna zijn kind kwijt door Marco, die de boel in de hens steekt.
Maar Ludo zit ook in het pand toch, om Janine te zoeken, die inmiddels al naar buiten is gevlucht?
of zag ik dat nou verkeerd?
Gokjequote:Op donderdag 6 juli 2017 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ludo laten sterven in een verhaallijn waar hij niks mee te maken heeft zou de domste actie ooit zijn.
Ben bang dat de rol snel klaar zal zijn na de zomercliff en dan zakt alles zoals gewoonlijk weer in.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:48 schreef GwaiLow het volgende:
Jos heeft toch een tijdelijk rol? Zou jammer zijn al die eruit ging
Is jammer maar van hem een vaste rol maken na zo iets als de cliff geflikt te hebben lijkt mij te moeilijk voor deze schrijvers.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 17:48 schreef GwaiLow het volgende:
Jos heeft toch een tijdelijk rol? Zou jammer zijn al die eruit ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |